آسان دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2012/05/13

 

دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2012/05/13

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیرEset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروفKaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:آپدیت آفلاین , آپدیت آفلاین کسپراسکی,
  • آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6709 نسخه اینترپرایز

     

    آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6709 نسخه اینترپرایز

    امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:آپدیت آفلاین , آپدیت آفلاین McAfee , دانلود آپدیت آفلاین مکافی,
  • آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7133 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x

     

    آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7133 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x

    به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیرEset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایلآپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:آپدیت آفلاین , آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود , دانلود آپدیت آنتی ویروس,
  • دانلود MediaMonkey Gold v4.0.3.1466 - مدیریت و پخش موزیک ها

     

    دانلود MediaMonkey Gold v4.0.3.1466 - مدیریت و پخش موزیک ها

    ابزارهای کاملی تا به حال برای مدیریت و پخش فایل های صوتی و تصویری ارائه شده اند که هریک قابلیت های متعددی داشته اند و کاربران هم بسته به نیاز از آن ها بهره برده اند. یکی از بهترین و در عین حال قوی ترین نرم افزارها برای مدیریت فایل های صوتی و همچنین پخش و اجرای موزیک ها MediaMonkey است. نرم افزاری فوق العاده قدرتمند که قادر است تا بیش از  50000 فایل صوتی را تنها در یک لیست قرار داده و به سادگی مدیریت کند ؛ پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج ، بهره گیری از یک واسط کاربری بسیار جذاب و البته کاربر پسند که کار را هم آسان خواهد کرد دو قابلیت دیگری هستند که در این مدیر قدرتمند به چشم می خورند. 
    امکان مدیریت و ویرایش تگ ها و اطلاعات مربوط به هر موزیک ، دسته بندی براساس نوع موزیک ، تبدیل فرمت های مختلف صوتی رایج ، هماهنگی با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل و همچنین گوشی های موبایل برای انتقال موزیک از سیستم به گوشی ، رایت لوح های فشرده صوتی با امکان اجرا در انواع سیستم ها ، ضبط موزیک از انواع ورودی ها با امکان تنظیم کیفیت و ده ها قابلیت مهم دیگر که MediaMonkey با خود به همراه می آورد از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شوند.

    قابلیت های كلیدی نرم افزار MediaMonkey Gold:
    - پخش اکثر فرمت های صوتی از قبیل MP3, OGG, WMA, FLAC, MPC, WAV, CDA, M3U, PLS
    - تبدیل هریک از فایل های صوتی  به فرمت دلخواه 
    - مدیریت آسان صداها و ساخت playlists متعدد
    - قابلیت ذخیره و رایت صداها بر روی انواع سی دی و دی وی دی 
    - قابلیت ارتباط برقرار کردن با دستگاه های همراه از قبیل  iPhones, iPods, & MP3 players 
    - قابلیت اعمال تغییر بروی تگ فایل های صوتی 
    - پوسته های زیبای نرم افزار 
    - قابلیت شناسایی و مدیریت موزیک ها به صورت اتوماتیک
    - اضافات متعدد که در سایت نرم افزار قرار دارند
    - پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز محبوب 7
    - و...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود ParetoLogic Data Recovery Pro v1.1 - بازیابی با ابزاری نوین

     

    دانلود ParetoLogic Data Recovery Pro v1.1 - بازیابی با ابزاری نوین

    عکس ها امروزه زنده کننده خاطرات گذشته هستند و از آن ها استفاده های زیادی می شوند و با توجه به این که حالا از حالت چاپی تقریبا به صورت دیجیتالی درآمده اند در قالب آلبوم های دیجیتالی نگهداری می شوند اما گاهی یک اشتباه می تواند همه خاطرات را پاک کند به همین دلیل هم هست که نرم افزارهای بازیابی در این زمینه می توانند فوق العاده مفید و کارآمد باشند. ParetoLogic Data Recovery Pro یکی از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات است که به صورت تخصصی بازیابی تصاویر را امکان پذیر می سازد. این ابزار ساده و کم حجم که سرعت بالایی در اسکن و بازیابی اطلاعات دارد اکثر فرمت های رایج را پشتیبانی کرده و قادر به بازیابی آن ها می باشد.
    عکس های پاک شده به هر دلیلی چه فرمت شده یا معمولی پاک شده باشند و در هر نوع حافظه ای هم که وجود دارند با استفاده از این ابزار امکان بازگردانی آن ها وجود دارد. پشتیبانی از فیلم ها ، فایل های صوتی ، تصاویر ، انواع سیستم فایل ها و همچنین انواع حافظه های جانبی از جمله مهم ترین خصوصیاتی هستند که در ParetoLogic Data Recovery Pro به چشم می خورند. پیش نمایش از عکس ها هم قابلیت تقریبا مهمی است که برای بازگردانی آن ها می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار ParetoLogic Data Recovery Pro:
    - پشتیبانی از انواع فرمت های رایج برای عکس ها
    - هماهنگی با انواع دوربین های دیجیتالی
    - سازگار با تقریبا تمامی حافظه های جانبی
    - هماهنگی و پشتیبانی از انواع ویدئو فرمت ها
    - سازگاری با انواع فایل های صوتی
    - قابلیت پیش نمایش از تصاویر قبل از بازیابی
    - سرعت بالا در اسکن و بازیابی
    - بازیابی ایمیل های حذف شده 
    - هماهنگ با انواع سیستم فایل ها
    - بازیابی اطلاعاتی که به هر دلیلی حذف شده اند
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رايگان AsanDownload ToolBar v1.4 تولبار اختصاصی آسان دانلود

    دانلود رايگان AsanDownload ToolBar v1.4 تولبار اختصاصی آسان دانلود

    این بار گروه پرتوان آسان دانلود با ساختن تولبار اختصاصی سایت برای شما دوستان عزیز سعی کرده تا دست یابی شما به امکانات سایت را آسان تر کرده و با نصب آن بر روی سیستم های خود بتوانید همواره از جدید ترین نرم افزارهای سایت مطلع شده و به تمامی امکانات سایت دسترسی یابید.AsanDownload ToolBar که اکنون با حجم بسیار کم در اختیار شما قرار گرفته است با نصب بر روی تمامی نسخه های مختلف مرورگرهای محبوب موزیلا فایرفکس و اینترنت اکسپلورر شما را قادر می سازد تا به راحتی نرم افزار و هر چیز دیگری را که خواسته در سایت آسان دانلود بدون ورود به سایت جستجو کرده، از آخرین نرم افزارها، بازی ها و ... که بر روی سایت قرار گرفته شده مطلع شوید، به بخش های مختلف سایت دسترسی یافته و به راحتی نیاز های خود را برطرف سازید. اگر شما هم یکی از کاربران و علاقمندان سایت محبوب آسان دانلود هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این تولبار کم حجم و مفید را که در آینده باز هم قابلیت های جذاب و مفیدی به آن اضافه خواهد شد را دریافت کرده و بر روی سیستم های خود نصب نمایید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار AsanDownload ToolBar :
    - امکان جستجو در سایت آسان دانلود بدون ورود به سایت
    - امکان مشاهده ی آخرین به روز رسانی های سایت بدون ورود به سایت
    - امکان دسترسی آسان به جیمیل تنها با یک کلیک
    - امکان دسترسی به بخش های مختلف سایت با استفاده از منوی تولبار
    - توانایی نمایش رنک و مشخصات سایت در سایت الکسا
    - دارای حجم بسیار اندک تنها 500 کیلو بایت
    - دارای ظاهری بسیار جذاب و کاربر پسند
    - سازگار با نسخه های مختلف مرورگرهای محبوب Mozilla Firefox و Internet Explorer
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:آسان دانلود , تولبار,
  • دانلود Incomedia Website Evolution X5 v9.0 - طراحی سایت در 5 مرحله

     

    دانلود Incomedia Website Evolution X5 v9.0 - طراحی سایت در 5 مرحله

    امروزه تقریبا بیش از نیمی از کاربران با انواع سایت ها، تکنولوژی ها و انواع زبان های برنامه نویسی که برای استفاده در یک سایت وجود دارد آشنایی دارند. سایت ها به طور کلی به دو شکل پویا و ایستا تقسیم بندی می شوند. البته در این میان هم سایت هایی هستند که بخشی از آن ها داینامیک و بخشی هم ایستا است. سایت های پویا معمولا از زبان های برنامه نویسی اجرایی نظیر PHP ، ASP و ... بهره می برند و معمولا هم توانایی پاسخ گویی به حرکات یک کاربر را دارند اما در مقابل سایت های ایستا تنها یک طراحی خاص هستند و در بیشتر موارد به هیچ گونه پاسخی برای کاربران نخواهند داشت. 
    برای داشتن هریک از این نوع سایت ها باید آموزش های خاصی دیده شود، برای مثال برای داشتن سایت پویا یا باید از نرم افزارهای آماده استفاده نمود و یا این که پس از دیدن آموزش سایت شخصی را با هریک از زبان های برنامه نویسی طراحی و برنامه نویسی کرد. سایت هایی که به ایستا معروف هستند به مطمئنا ساده تر طراحی می شوند. اکثر کاربران می توانند با نرم افزارهای خاصی این کار را انجام دهند. نرم افزارهای طراحی وب که بسیار هم متعدد هستند و قابلیت های فراوانی هم دارند که حتی بدون یک خط کدنویسی به کاربران این امکان را می دهند تا زیباترین سایت ها را طراحی کنند. حتی در میان همین نرم افزارهای متعدد هم نام های زیادی هستند که قابلیت های کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، برای مثال نرم افزار Incomedia Website Evolution X5 ابزاری فوق العاده قدرتمند و غنی از امکانات کلیدی برای طراحی یک سایت جذاب و نیمه پویا به زیباترین شکل ممکن بدون حتی یک خط کدنویسی به هرزبانی به شمار می رود. این نرم افزار که تقریبا تمامی بخش های مختلف آن به صورت Wizard  می باشد در 5 مرحله ساده یک سایت را آماده استفاده می نماید ، اما در هریک از این مراحل می توان سایت را کاملا شخصی و با طراحی دلخواه مورد بازبینی نهایی قرار داد. Incomedia Website Evolution X5 قابلیت های جالب و البته مهمی دارد که شاید این امکانات برای این دسته نرم افزارها بی نظیر باشد. برای مثال به سادگی می توان فیدخوان RSS برای سایت ایجاد نمود و یا اینکه یک جست و جوگر داخلی برای سایت تعبیه نمود؛ ساخت فرم های ارتباط با ما بدون حتی یک خط کدنویسی ، قابلیت برقراری ارتباط با انواع سیستم های پولی و ارسال و پرداخت و بسیاری قابلیت های دیگر که مطمئنا می توانند هرکاربری را برای داشتن یک سایت نیمه پویا کمک کنند. دیگر قابلیت هایی که در بیشتر نرم افزارهای طراحی وب نظیر قرار دادن عکس ها وجداول ، مدیریت عکس ها و ساخت آلبوم های تحت وب ، وجود ده ها طرح آماده و CSS ها برای داشتن ایده در طراحی صفحات ، قابلیت طراحی صفحاتی برای کاربران خاص با امکان استفاده از نام کاربری و رمز عبور خصوصی ، قابلیت ارسال مستقیم به سرورهای FTP و ... نیز در این نرم افزار قدرتمند گنجانده شده است. این نرم افزار محیط کاربری بسیار جذابی هم دارد که در آن به هیچ وجه نمی توان صفحه ای برای کدنویسی یافت و همین عامل باعث می شود تا هرکاربری چه حرفه ای و چه مبتدی به سادگی بتواند با داشتن کمی حوصله و خلاقیت سایتی زیبا را طراحی و آماده استفاده قرار دهد. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Incomedia Website Evolution X5:
    - محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار
    - عدم نیاز به حتی یک خط کدنویسی
    - داشتن ده ها طرح آماده و انواعی از طرح های CSS
    - قابلیت طراحی فرم های ارتباط با ما با داشتن Anti-Spam
    - ساخت و طراحی یک سایت تنها در 5 مرحله کلی
    - امکان ارسال مستقیم به سرورهای FTP
    - ارتباط با انواع سیستم های پولی 
    - امکان طراحی یک فروشگاه اینترنتی ساده
    - سازگار با زبان های مختلف
    - امکان فشرده سازی تصاویر
    - قابلیت استفاده از تمامی Object ها نظیر فایل های صوتی و تصویری ، جداول ، تصاویر و ... در یک صفحه وب
    - سازگاری کامل با Youtube.com
    - امکان طراحی جست و جوگر داخلی برای سایت
    - قابلیت ساخت صفحه ای خصوصی برای کاربران خاص با نام کاربری و رمز عبور
    - امکان قراردادن فیدخوان RSS
    - پشتيباني از همه نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Panda Internet Security 2012 v17.0 - آنتی ویروس قدرتمند پاندا

     

    دانلود Panda Internet Security 2012 v17.0 - آنتی ویروس قدرتمند پاندا

    یکی از قدیمی ترین نرم افزارهایی که می توانیم در زمینه امنیت نام ببریم محصول شرکت Panda است. Panda Internet Security یکی از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارهایی است که به صورت یک مجموعه ابزارهای لازم برای تامین امنیت سیستم های کاربران در اختیار آنان قرار می گیرد. این بسته نرم افزاری امنیتی که نسخه 2012 آن مدتی است عرضه شده قادر است تا آخرین فایل های مخرب را شناسایی و برای پاکسازی کامل آن ها اقدام کند.
    بسته امنیتی Panda Internet Security علاوه بر این که از آخرین تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب بهره می برد قادر است تا بدون کاهش کارآیی سیستم و با سرعتی فوق العاده انواع ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و ... را شناسایی کرده و سیستمی امن را تحویل دهد، اين مجموعه داراي  نرم افزارهایی هستند که امکان اسکن سیستم برای یافتن انواع فایل های مخرب اعم از ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها ، جاسوس افزارها و ... را فراهم نموده و قادر است با یک دیوار تش قدرتمند  در مقابل حملات هکرها ایستادگی کند. در حقیقت Panda Internet Security تمامی خواسته های امنیتی هرکسی را در سطح کوچک یا بزرگ برآورده خواهد کرد ، این نرم افزار هم مانند بقیه ابزارهای امنیتی شرکت پاندا از بانک اطلاعات این کمپانی بهره می برد و همین امر باعث خواهد شد تا از گذشته تا به آخرین به روزرسانی های موجود را دارا باشد. از مهم ترین قابلیت های این بسته امنیتی می توان به سرعت بالا در اسکن سیستم اشاره کرد که در مدت زمان بسیار کوتاهی سیستم رایانه ای کاربر را اسکن و اگر فایل مخربی شناسایی شود سریعا برای حذف آن اقدام خواهد شد. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در Panda Internet Security باعث خواهد شد تا در شناسایی فایل های مخرب که هرروز با ترفندهایی متفاوت به سیستم های رایانه ای راه پیدا می کنند شناسایی و کاملا نابود گردند. اگر در سیستم در سطحی باشد که فایل مخرب به اجزای اصلی ویندوز هم نفوذ کرده باشد چاره کار را باید با غرنطینه کردن فایل مورد جست و جو کرد. جالب است که دیوار آتشی قدرتمند در این بسته قرار داده شده تا در مقابل حملات اینترنتی و هکرها گرفته شود . تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت فرزندان در استفاده از سیستم رایانه ای، مدیریت وب سایت های و فیلتر نمودن آن ها ، امنیت بالا در اطلاعات اینترنتی و در نهایت به روز رسانی های مداوم و سریع از مهم ترین قابلیت های جدیدترین نسخه از این محصول شرکت پاندا به شمار می رود.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Panda Internet Security:
    - امنیت کامل در مقابل تمامی فایل های مخرب
    - به روز رسانی های سریع
    - شناسایی جدیدترین ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و ...
    - عدم کاهش کارآیی سیستم و سرعت بالا در اسکن
    - قابلیت محدود سازی فرزندان در استفاده از سیستم
    - فیلتر نمودن سایت های مختلف و مبارزه با سایت های مخرب
    - قابلیت اسکن ایمیل ها برای یافتن اسپم ها
    - وجود دیوار آتش قدرتمند
    - امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
    - قابلیت جدید برای اسکن پورت USB سیستم 
    - امنیت بالا برای پسورد ها و اطلاعات اینترنتی
    - آنتی اسپم بسیار قدرتمند
    - استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در شناسایی هرگونه فایل مخرب
    - اسکن انواع پل های ارتباطی نظیر MSN ، Yahoo و ...
    - مانیتورینگ دائمی شبکه و اسکن مداوم و مخفیانه سیستم
    - اعمال تغییرات  در تنظیمات نرم افزار به ساده ترین شکل ممکن
    - سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود PhotoZoom Pro v4.1.4 - بزرگ کردن تصاویر با کمترین افت کیفیت

     

    دانلود PhotoZoom Pro v4.1.4 - بزرگ کردن تصاویر با کمترین افت کیفیت

    بعضی از افراد حرفه ای همیشه این مشكل را داشته اند كه به هنگام بزرگنمایی و یا زوم كردن بر رویعكس های كوچك با كاهش كیفیت آن مواجه می شدند. برنامه ی PhotoZoom با ابزار S-Spline XL به شما این امكان را می دهد كه به بهترین وجه ممكن و بدون كاهش كیفیت عكس های كوچك خود را به انداره ی دلخواه تبدیل كنید. PhotoZoom Pro  نرم افزاری است کامل و مورد نیاز برای :digital photography، large printing ، DTP ، web design و online publishing .همچنین نرم افزاری است مورد استفاده برای پردازش بر روی industrial image همچون :space technology، امنیتی، پزشکی  و کاربرد های قانونی .بسیاری از حرفه ای ها و حتی غیر حرفه ای ها با مشکل تغییر انداره ی تصاویر خود مواجه هستند.PhotoZoom  نرم افزاری است بر پایه ی S-Spline XL  که به شما قابلیت بزرگ کردن تصاویر خود با کم ترین کاهش کیفیت را خواهد داد. برای مثال انتظار بزرگ نمایی تصاویر 2x2 به 1024x768 را بدون کاهش کیفیت نداشته باشید استفاده ی این نرم افزار برای بزرگ نمایی حدود 3 تا 4 برابر برای استفاده های شخصی و  6 تا 8 برابر برای استفاده های خاص می باشد.
     
    قابلیت های كلیدی نرم افزار Photo Zoom Pro:
    - بزرگ نمایی چندین تصویر فقط با یک Click 
    - نصب یک Plugin جهت اسنفاده از این قابلیت بر روی Adobe Photoshop 
    - پشتیبانی از تکنولوژی جدید S-Spline XL جهت بزرگنمایی تصاویر با وضوح و کیفیت بالا
    - S-Spline XL جدید برای بهبود كیفیت
    - تبدیل بصورت گروهی batch
    - محیط بسیار ساده حتی قابل استفاده برای مبتدیان
    - مورد استفاده بر روی windows و Mac 
    - دارای جزئیات بیشتر از fine-tuning برای بهبود كیفیت
    - پشتیبانی از اکثر format های رایج تصویری
    - پشتیبانی از تمام فرمت ها تصویری از قبیل 48 و 64 بیت
    - افزایش اندازه ی عكس در حد بسیار زیاد
    - چند زبانه بودن پشتیبانی كامل از زبان شیرین فارسی
    - سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ... 

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:PhotoZoom , بزرگ کردن تصاویر با حداقل افت کیفیت , بزرگ کردن عکس بدون افت کیفیت,
  • دانلود کلیک شماره 377 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

     

    دسته : کتاب » کلیک
     
    دانلود کلیک شماره 377 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

    عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:
    - طلوع کم‌فروغ کدهای QR
    - زمان سفر فرا رسیده است
    - رمزگذاری ایمیل‌ها
    - تغییر كاور گوگل پلاس
    - تشخیص خرابی‌ها پیش از وقوع
    فیلم‌هایتان را قفل کنید
    - اسلایدهای جی‌کوئری در سایت شما
    - کاراکترهای ناشناخته
    - افزایش امنیت در سیستم موبایل‌بانک
    - بازی، وقتی شکارچی شکار می‌شود
    - بازی موبایل
    - بهترین توزیع لینوكسی امسال
    - دعوای گوگل و اوراكل بالا گرفت
    - عملکرد و تنظیمات Privacy در IE9
    - فواید کار با IT
    - استراق سمع در محیط مجازی
    - تنظیمات پیشرفته ابزارهای فتوشاپ
    - اندروید به شما خدمات می‌دهد
    - راهنمای خرید مینی‌پی‌سی‌های اینتل و AMD
    - ترفند: سطح حرفه‌ای، بازیابی امور مورد علاقه در کروم و فایرفاکس
    - ترفند: سطح متوسط، حروف درشت‌تر، جلب توجه بیشتر
    - ترفند: سطح متوسط، پنجره‌های جدید برای ارتباطات تازه
    - و ... 

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:کلیک , کلیک 377 , جام جم,
  • دانلود Beauty Guide v1.4 - تجربه آرایشگری مجازی

     

    دانلود Beauty Guide v1.4 - تجربه آرایشگری مجازی

    با توجه به پشرفت هایی که در صنعت رایانه ها و مخصوصات نرم افزارهای کامپیوتری انجام پذیرفته امروزه دسته بندی نرم افزارها هم با گسترش زیادی روبه رو شده که نسبت به سال های قبل فوق العاده بوده است. برای نمونه امروز نرم افزارهایی وارد دسته بندی ها شده اند که از آن ها به عنوان یک آرایشگر حرفه ای بهره می برند. این آرایشگرهای مجازی این امکان را به کاربران می دهند تا با ویرایش قسمت های مختلف صورت آن ها را به یک عکس کاملا زیبا و جذاب تبدیل کنند. Beauty Guide یکی از همین ابزارهاست که به واسطه داشتن قابلیت های متعدد در زمینه رتوش عکس ها می تواند به عنوان یک دستیار به کاربران امکان یک آرایش حرفه ای را دهد. 
    از جمله خصوصیات این نرم افزار می توان به موارد همچون تغییر رنگ چشم ها ، تغییر رنگ لب ها ، حذف چین و چروک ها موجود در صورت و ده ها گزینه دیگر اشاره کرد. این قابلیت ها در یک محیط ساده اما جذاب کنار هم جمع شده اند تا کاربر بتواند با کمی حوصله و سلیقه عکس های شخصی که از صورت گرفته شده است را با آرایش به خروجی جذاب تری تبدیل کند. Beauty Guide با حجم بسیار مناسبی که دارد گزینه ی خوبی برای روتوش تصاویر است ؛ پس ما آن را به شما پیشنهاد می دهیم.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Beauty Guide:
    - آرایش کامل صورت با استفاده از این ابزار
    - تغییر رنگ و حالت لب ها
    - حذف چین و چروک های موجود در تصاویر 
    - تغییر رنگ و حالت چشم ها
    - استفاده بسیار آسان از نرم افزار
    - اضافه کردن افکت های آرایشی به تصاویر
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Advanced System Optimizer v3.2.648.12649 - بهینه سازی ویندوز

     

    دانلود Advanced System Optimizer v3.2.648.12649 - بهینه سازی ویندوز

    امروزه حتی با توجه به این که معمولا حتی کاربران خانگی هم ترجیح می دهند از سخت افزارهای قدرتمندی استفاده کنند و در بیشتر اوقات هم سخت افزار آنقدر قدرتمند هست که بتواند به سادگیسیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی را به راحتی پردازش کرده و پاسخگوی مسائل مختلف آن باشد، بازهم استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی می تواند نقش مهمی در افزایش کارآیی و در حقیقت بهره گیری از نهایت قدرت سخت افزار را ایفا کند. این دسته نرم افزارها قادرند تا با بهینه سازی قسمت های مختلف سیستم عامل و هسته های مرکزی آن کاربران را کمک کنند تا بالاترین کارآیی را از سیستم خود تجربه کنند. در میان نرم افزارهای موجود نرم افزاری به نام Advanced System Optimizer قادر است با با قابلیت های فراوان سیستم را در بهترین شرایط ممکن به کاربر هدیه دهد. تنها یک کلیک ساده کافیست تا تمامی کارهای بهینه سازی در گوشه و کنار سیستم عامل به صورت خودکار انجام پذیرد. به راحتی می توان با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل های اضافی در بخش های مختلف هارد دیسک که به مرور زمان و در اثر استفاده از نرم افزارها و سیستم عامل ایجاد می شوند را حذف کرد تا به این ترتیب سرعت دسترسی به فایل ها افزایش یابد. نرم افزار Advanced System Optimizer قادر است تا با اسکن نسخه های جدید از درایورها سخت افزارها را هماهنگ تر با سیستم عامل سازد. پاکسازی فایل های رجیستری اضافی و تعمیر انواع error ها در آن ها بخش دیگری از امکانات این نرم افزار محسوب می شود ضمن آن که می توان انتظار داشت رجیستری که یکی از هسته های اصلی سیستم عامل ویندوز است همیشه در بهترین شرایط از نظر کارآیی قرار داشته باشد. این موارد بخشی از قابلیت هایی است که در این نرم افزار گنجانده شده است، قابلیت هایی نظیر پاک کردن نرم افزارهای کاربردی، حذف فایل های که به دلایل مختلف قابل حذف نیستند، بهینه سازی حافظه رم و مواردی دیگر که تنها می توان با دریافت و استفاده از نرم افزار به تمامی آن ها دست یافت.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced System Optimizer:
    - سرعت بالا در اجرای نرم افزار
    - استفاده بسیار آسان و بهینه سازی تنها با یک کلیک ساده
    - مدیریت فایل های Start Up  
    - پاک کردن فایل هایی که به هر دلیلی قابل حذف نیستند
    - ایجاد امنیت در ویندوز در بخش های مختلف
    - تهیه نسخه پشتیبان از فایل های سیستمی و امکان بازگردانی آن ها
    - ایجاد امنیت برای نرم افزار ها یا فایل های خاص
    - امنیت بالا در پاک کردن فایل ها برای جلوگیری از بازیابی
    - بهینه سازی حافظه RAM
    - برقراری امنیت در خصوص فایل های History  یا فایل های خصوصی کاربران
    - امکان حذف نرم افزارهای کاربردی به صورت کامل
    - مدیریت بخش های مختلف از هارددیسک 
    - بهینه سازی رجیستری
    - پاکسازی سیستم از فایل های اضافی
    - پاکسازی رجیستری
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    قابلیت های اضافه شده به نسخه جدید نرم افزار:
    - امکان جلوگیری از حذف فایل ها
    - بهینه سازی هارددیسک
    - تعمیر سیستم 
    - مدیریت فایل ها برای تهیه نسخه پشتیبان 
    - امکان مدیریت درایورها برای به روزرسانی آن ها
    - بهینه سازی بازی ها و هماهنگی بهتر در اجرای آن ها
    - بهینه سازی کامل سیستم تنها با یک کلیک 
    - پشتیبانی کامل از ویندوز محبوب 7 
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود FlashGet v3.7.0.1203 - نرم افزار مدیریت دانلود

     

    دانلود FlashGet v3.7.0.1203 - نرم افزار مدیریت دانلود

    امروزه اکثر کاربران و شاید به توان گفت حدود 99 درصد کاربران با دانلود انواع فایل ها از دنیای مجازی اینترنت آشنایی دارند. دانلود به این معنی است که کاربران فایلی را با هر فرمت و شکلی از سرور مبدا درخواست کرده و بر روی سیستم خود بارگذاری می نمایند. دانلود کردن فایل ها راه های مختلفی دارد اما راهی که بسیار معمول و رایج است استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود و یا به عبارت دیگرDownload Manager است. مهم ترین خصوصیت این نرم افزار ها در یک مورد خلاصه می شود و آن مورد این است که با قطع برق یا قطع شدن اینترنت و یا هرمورد دیگری که به قطع شدن دانلود بیانجامد به هیچ وجه فایل دانلود شده ازبین نمی رود بلکه می توان با شروع دوباره، فایل را از همان جایی که قطع شده است ادامه داد.(به جز موارد خاص) به این خصوصیت قابلیت Resume‌ نرم افزار مدیریت دانلود گفته می شود. اما به جز این خصوصیت بسیار مهم افزایش سرعت دانلود، زمان بندی دانلود ها، دانلود دسته جمعی و هم زمان فایل ها و بسیاری قابلیت دیگر را می توان با استفاده از Download Manager به رایانه خود بیاورید. یکی از محبوب ترین این نرم افزار ها که در دنیای اینترنت کاربران و هواخواهان بسیاری را به خود اختصاص داده است FlashGet  نام دارد. ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا 500 برابر افزایش دهد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد و حالا پس از زمانی نسبتا طولانی انتظارها به پایان رسیده  و نسخه جدید این ابزار بسیار معروف برای کاربران عرضه گردیده است. مهم ترین تغییر در نسخه جدید تغییر ظاهر این نرم افزار است که در عین سادگی زیبایی بیشتری پیدا کرده است. سازگاری بیش تر و کامل تر با ویندوز سون و همچنین مرورگر بسیار محبوب فایرفاکس از دیگر امکانات اضافه شده به این Downlaod Manager هستند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashGet:
    - استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم از جمله Ram و CPU
    - اسکن File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروسی
    - افزایش سرعت دانلود از 6 تا 10 برابر به وسیله تکنیک MHT یا Multi-server Hyper-threading 
    - استفاده از تکنیک های (UDCT, Ultra Disk Cache Tech) برای محافظت از هارد دیسک و جلوگیری از خراب شدن File های دانلود شده
    - پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله: RSTP، MMS، BT، FTP، HTTP 
    - دسته بندی خودکار File های دانلود شده برای دسترسی سریعتر کاربران به آنها
    - قابلیت قطع اتصال  از اینترنت و یا خاموش کردن کامپیوتر پس از اتمام دانلود
    - پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: Netcape  Opera  Internet Explorer و ... 
    - قابلیت تعیین محدوده سرعت دانلود به صورت دستی ، مناسب برای دانلود File ها و وب گردی به صورت همزمان
    - قابلیت شناسایی کوکی های سایت Rapidshare و دانلود از طریق اکانت پرمیوم شخص
    - پشتیبانی از انواع Proxy Server ها
    - نظارت حافظه ی کلیپ بورد برای دریافت خودکار لینک های دانلود
    - جستجو برای پیدا کردن سریع ترین لینک دانلود
    - قابلیت زمان بندی برای شروع و پایان دانلود ها
    - نوار ابزار جستجو فایل
    - قابلیت دانلود File های Torrent
    - پشتیبانی از eMule/ed2k
    - رایگان ، پاک و عاری از هرگونه برنامه ی جاسوسی و مخرب
    - پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    برخی از تغییرات انجام شده در نسخه جدید:
    - تغییر در ظاهر نرم افزار و تا حد زیادی زیباتر شدن محیط کاربری
    - پشتیبانی از مرورگر بسیار محبوب دنیا یعنی Firefox
    - پشتیبانی کامل تر از پروتوکل های Http ، FTP و فایل های تورنت
    - توانایی کار با نسخه 1 این نرم افزار
    - پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا
    - قابلیت دانلود دسته جمعی فایل ها
    - استفاده بهتر از پروکسی سرورها
    - سازگاری کاملتر با ویندوز محبوب 7
    - و ...
    اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است ذکر این مطلب است که این نرم افزار مدیریت دانلود برخلاف خیلی از نرم افزار های مشابه به صورت کاملا رایگان به کاربران عرضه می گردد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:FlashGet , مدیرت دانلود , دانلود منیجر,
  • دانلود Kuler Clock ScreenSaver - ساعتی زیبا در قالب اسکرین سیور

     

    دانلود Kuler Clock ScreenSaver - ساعتی زیبا در قالب اسکرین سیور

    با این که شاید تا به حال ده ها اسکرین سیور با موضوعات مخلتف را در آسان دانلود قرار داده ایم اما بازهم سلیقه هایی هستند که نتوانسته ایم برای آن ها گزینه ای را پیدا کنیم به همین دلیل هم هست که در این مطلب می خواهیم یک محافظ صفحه نمایش ساده اما زیبا و جالب را معرفی کنیم که با یک تیر دو نشان را هدف گرفته است. اول این که از سوختن پیکسل های صفحه نمایش جلوگیری می کند و دوم هم آن که ساعت دیجیتالی دقیقی را نمایش می دهد که می توان با مشاهده آن برنامه کاری را زمانبندی نمود.
    Kuler Clock ScreenSaver نام این محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا اما جذاب است که با حجم پائین ، سرعت لود بالا و همچنین رایگان بودن قدم به سیستم رایانه ای کاربران می گذارد. ساعت دیجیتالی موجود در این اسکرین سیور به صورتی تنظیم شده که با برقراری ارتباط اینترنت به صورت خودکار با ساعت مبدا یعنی گرینویچ تنظیم خواهد شد و به همین دلیل دقیق ترین ساعت ممکن را به نمایش درخواهد آورد. با توجه به کیفیتی که این محافظ صفحه نمایش داد پیشنهاد می کنیم حتما آن را دانلود کنید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Kuler Clock ScreenSaver:
    - حجم پائین اسکرین سیور و عدم نیاز به لودینگ
    - رایگان بودن اسکرین سیور
    - کیفیت بسیار مناسب در طراحی این محافظ صفحه نمایش
    - به روزرسانی خودکار ساعت دیجیتالی به واسطه ارتباط با اینترنت
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Driver Genius Pro v11.0.0.1126 - مدیریت بر درایورهای سخت افزاری

     

    دانلود Driver Genius Pro v11.0.0.1126 - مدیریت بر درایورهای سخت افزاری

    Driver Genius Professional نام نرم افزاری است حرفه ای در زمینه مدیریت بر درایورهای سخت افزاری، که به کمک آن می توانید از درایورهای سیستم نسخه ی پشتیبان (BackUp) تهیه کرده و در زمانی کمتر از یک دقیقه به بازگرداندن آن ها (Restore) بپردازید. همچنین توسط این برنامه می توانید به جستجوی سخت افزارها در سیستم بپردازید، یا اینکه درایور یک سخت افزار را به روز رسانی (Update) یا حذف کنید. اگر درایور یکی از سخت افزارهای خود را گم کرده اید، این برنامه می تواند به راحتی مدل آن سخت افزار را تشخیص داده و در پیدا کردن درایور مورد نظر به شما کمک می کند. اگر بعد از شناسایی مدل سخت افزار نتوانستید درایور مناسبی برای آن پیدا کنید، نگران نباشید چون این برنامه یک دیتابیس آنلاین یا 30000 درایور مختلف درون اینترنت دارد که به شما اجازه ی دسترسی به آن را می دهد. این دیتا بیس شامل درایورهایی برای قطعات رایج کامپیوتر از قبیل motherboards, video cards, sound cards, network cards, modems, monitors, mice, keyboards, digital cameras, video capture cards می باشد. شما می توانید فایل پشتیبان (BackUp) را در قالب یک فایل نصبی ذخیره کنید، و در دفعات بعد فقط با یک کلیک به نصب درایورها بپردازید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Driver Genius Professional:
    - نصب و بازگرداندن درایورها بدون نیاز به برنامه
    - تهیه ی فایل پشتیبان (BackUp) در کمترین زمان ممکن
    - بازگرداندن فایل پشتیبان فقط با یک کلیک (Restore)
    - ذخیره فایل پشتیبان(BackUp) با قالبEXE و نصب آسان (EXE auto-installer)
    - قابلیت به روز رسانی درایور یک سخت افزار از طریق اینترنت
    - پاک کردن درایورهای بی اعتبار و بدون استفاده برای بهبود بخشیدن به سرعت سیستم
    - آپدیت روزانه با قابلیت همزمان سازی (synchronize) دیتابیس درایورها از طریق سایت سازنده
    - عیب یابی قطعات درایورهای سخت افزاری و کمک به شما برای رفع مشکل آن ها
    - انتخاب درایورهای مورد نظر برای گرفتن فایل پشتیبان (BackUp)
    - نمایش گزینه های مخفی مربوط به کارت های گرافیک Nvidia در NVIDIA display driver control panel از قبیل : قابلیت overclocking، کنترل خنک کننده گرافیک (Fancontrol) 
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:ایجاد نسخه پشتیبان از درایورها , بک آپ گیری از درایورها , تهیه نسخه پشتیبان,
  • دانلود MiniTool Partition Wizard Pro v7.1 - مدیریت قدرتمند پارتیشن ها

     

    دانلود MiniTool Partition Wizard Pro v7.1 - مدیریت قدرتمند پارتیشن ها

    مدیریت پارتیشن ها در ویندوز کاریست که تنها با استفاده از نرم افزارهای کاربردی امکانپذیر می شود. در ویندوز نمی توان درایوهایی که از قبل پارتیشن بندی شده اند را مورد ویرایش قرار داد و تنها نرم افزارهای کاربردی است که در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود. MiniTool Partition Wizardابزاریست که به وسیله آن به راحتی کاربر می تواند پارتیشن های را مدیریت کند ؛ حجم دو پارتیشن را یکی کند یا این که آن ها را از حالت داینامیک به حالت ایستا با حجم ثابت تبدیل کند. 
    کار با این نرم افزار به سبب طراحی گرافیکی اش بسیار ساده و آسان است و تنها کمی دقت نیاز است تا مبادا اطلاعات از بین روند. مخفی کردن یا نمایش دادن پارتیشن های مخفی هم بخش دیگری از قابلیت های کلیدی این نرم افزار را تشکیل می دهد. سرعت بسیار مناسب در عملکردها و حجم مناسب تر نسبت به قابلیت ها دو مورد مهم برای کاربران حرفه ای تلقی می شوند. MiniTool Partition Wizard با انواع استانداردها سازگاری داشته و می تواند علاوه بر نسخه های مختلف ویندوز از پارتیشن های موجود در سیستم عامل لینوکس هم پشتیبانی کند. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار MiniTool Partition Wizard Pro:
    - تغییر سایز پارتیشن ها
    - تبدیل از حالت داینامیک به حالت ایستا
    - پشتیبانی از انواع استانداردها در مورد هارددیسک ها
    - عدم نیاز به راه انداری دوباره سیستم برای تغییر پارتیشن ها
    - سرعت بسیار مناسب نرم افزار
    - ریکاوری پارتیشن های قبلی
    - سازگار با پارتیشن های موجود در لینوکس
    - پشتیبانی از حالت Raid برای هارددیسک ها
    - پشتیبانی همزمان از 32 هارددیسک مجزا
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Messenger Detect v3.9.8.1 - نرم افزار ضبط گفتگوهای اینترنتی

     

    دانلود Messenger Detect v3.9.8.1 - نرم افزار ضبط گفتگوهای اینترنتی

    شاید بارها برای شما هم پیش آمده که خواسته اید تا از موضوع و محتوای گفت و گوی اینترنتی دیگر کاربران شبکه ی خود مطلع شوید و برای اینکار مجبور شده اید تا بعضا گفت و گوهای کاربران شبکه را ثبت و ضبط کرده و در مواقع لزوم مورد استفاده قرار دهید. اما اگرچه این عمل در واقع به نوعی جاسوسی محسوب شده و در کل مخالف با قوانین حفظ حریم شخصی کاربران می باشد ولی بعضا تنها راه حفظ امنیت شبکه و کشف مقاصد کاربران سودجو در شبکه همین امر می باشد. حال شاید برای این کار به دنبال روش های مختلف و متنوعی بوده اید که هیچ کدام نتوانسته اند نتیجه ی دلخواهی را برای شما به ارمغان آورند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تمام اعمالی را که کاربرانتان با انواع مسنجر ها انجام داده را ثبت و ضبط نمایید. Messenger Detectکه توسط شرکت Formessengers ارائه شده است نرم افزاری است که قادر بوده به راحتی و به طور کاملا مخفیانه و بدون نیاز به نصب برنامه بر روی Client های شبکه تمامی گفت و گوهای مسنجرهای MSN، Yahoo، AOL و ICQ را ثبت و ضبط کرده و logs های آن ها را به همان فرمتی که در نرم افزار می بینید و براساس زمان و تاریخ ذخیره نماید. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از پسورد گذاری بر روی تنظیمات آن از دست یابی دیگر افراد به برنامه جلوگیری کرده و حتی در گفت و گوی های انجام شده به جست و جو و ویرایش Log ها پرداخته و آن ها را در فرمت RTF ذخیره نمایید. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Messenger Detect:
    - امکان نمایش و ذخیره ی گفت و گوهای مسنجرهای MSN، Yahoo، AOL و ICQ 
    - امکان استفاده از Speech Engine برای خواندن پیام های چت ها
    - امکان Export کردن پیام ها و ذخیره ی آسان آن ها در فرمت RTF
    - امکان ویرایش مستقیم Log ها در نرم افزار
    - امکان جست و جو در میان Log های برنامه و چت های ذخیره شده
    - امکان استفاده از تم های مختلف و رنگارنگ (15 رنگ مختلف)
    - اجرای خودکار و مخفیانه ی برنامه در هنگام شروع کار سیستم
    - بدون نیاز به نصب برنامه بر روی Client های شبکه
    - توانایی ضبط گفت و گوها به صورت کامل با همان فونت و رنگ نوشته شده و حتی ثبت اسمیل ها
    - توانایی درج زمان و تاریخ گفتگو
    - دارای رابط کاربری زیبا و ساده برای استفاده ی آسان از نرم افزار
    - ذخیره ی اتوماتیک گفت و گوهای اینترنتی به همان شکل دیده شده در نرم افزار
    - محافظت از دست یابی افراد به تنظیمات برنامه با استفاده از پسورد گذاری بر روی آن ها
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ... 

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Google Chrome v19.0.1084.46 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

     

    دانلود Google Chrome v19.0.1084.46 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

    مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer9.0، نسخه 9 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
    گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

    ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Google Chrome:
    - سرعت بالا در بارگزاري صفحات
    - داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
    - امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
    - جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
    - جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
    - محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
    - زيبايي در طراحي
    - داراي پوسته هاي مختلف
    - پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ... 

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:google chrome , مرورگر وب,
  • دانلود PC Auto Shutdown v5.02 - خاموش کردن خودکار سیستم

     

    دانلود PC Auto Shutdown v5.02 - خاموش کردن خودکار سیستم

    خاموش كردن رايانه به صورت دستي كاري است كه تقريبا همه كاربران به صورت معمول آن را انجام مي دهند اما گاهي اوقات پيش مي آيد كه مي خواهيم به صورت زمان بندي شده و خودكار اين عمل صورت گيرد. براي مثال طوري سيستم تنظيم شود كه پس مدت زمان خاصي و يا عمل كردن به يك سري دستور العمل هاي از پيش تعيين شده خاموش گردد ؛ اين كار وقتي عملي مي شود كه يا نرم افزار مورد نظري كه برروي آن كاربر دستور العملي اعمال كرده اين قابليت را داشته باشد و يا اين كه از نرم افزاري استفاده كنيم كه بتوان با دادن زمان خاص به صورت خودكار سيستم را خاموش نمايد.
     PC Auto Shutdown يكي از همين نرم افزارهاي ساده است كه به سادگي مي توان با استفاده از آن مي توان انواع زمان بندي ها را براي خاموش شدن سيستم تعيين كرد. زمان بندي ها همگي قابل تنظيم بوده و به وسيله آن ها مي توان براي نمونه سيستم را طوري تنظيم كرد كه در ساعت مشخصي از روز در طول مدت زمان تعيين شده خاموش گردد. در مدت زمان خاموش شدن سيستم مي توان دستوراتي از قبيل پاك كردن محتويات سطل زباله ، حذف فايل هاي توليد شده حاصل از وبگردي و مواردي از اين قبيل را به نرم افزار داد تا به صورت خودكار به آن ها عمل كند. نرم افزار GoldSolution PC Auto Shutdown كه شايد به نظر ساده باشد اما گاهي آنقدر احتياج مي شود كه تنها همان لحظه مي توان به ارزش داشتن آن پي برد.

    قابليت های كليدی نرم افزار  PC Auto Shutdown:
    - امكان خاموش كردن ، ريست ، لاگ آف و ... در نرم افزار
    - زمان بندي عملكرد نرم افزار براي زمان مشخص
    - انجام كارها در مدت زمان مشخص و به صورت تكراري
    - قابليت دادن دستور قبل خاموش كردن سيستم نظير پاك كردن سطل زباله سيستم
    - قابليت دادن پسورد به نرم افزار
    - امكان دادن هشدار در زمان خاموش شدن سيستم
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Ashampoo Office 2012 - مجموعه آفیس شرکت Ashampoo

     

    دانلود Ashampoo Office 2012 - مجموعه آفیس شرکت Ashampoo

    شرکت Ashampoo شاید یکی از معدود کمپانی های نرم افزاری باشد که توانسته در زمینه های مختلف فعالیت کند و در بیشتر مواقع هم موفق عمل کرده است. یکی از محصولاتی که این شرکت چند سالی است اقدام به تولید و طراحی آن نموده و تا حدودی هم در ارائه آن موفق بوده و توانسته کاربران متعددی را جذاب نماید Ashampoo Office نام دارد. این بسته نرم افزار جالب و کارآمد می تواند خواسته های کاربران را در زمینه مدیریت اسناد به شکل های مختلف مرتفع سازد. یکی از قدرتمندترین بسته های ویرایشی برای اسناد که می تواند تا حدودی برای مایکروسافت آفیس رقیب باشد همین نرم افزار است.
    Ashampoo Office قادر است خود را با مایکروسافت آفیس هماهنگ کند ؛ این نکته برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد ، چراکه قادرند با استفاده از این ابزار همان کارهایی که با محصول مایکروسافت انجام می داده اند در را محیطی جدید و متفاوت تجربه کنند. آسان بوده استفاده از نرم افزار و واسط کاربری جذاب نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار به شما می رود. بسته نرم افزاری Ashampoo Office به تناسب حجم کمتری هم نسبت به Microsoft Office نیز دارد. سرعت بالا در اجرای تمامی ابزارهای موجود در این بسته ، امکان نصب بروی Flash USB برای اجرا در هر سیستمی و امکان تبدیل به PDF به صورت مستقیم در نرم افزار از دیگر خوصیات این بسته نرم افزاری به شمار می رود. 

    قابلیت کلیدی نرم افزار Ashampoo Office:
    - واسط کاربری جذاب نرم افزار
    - سازگاری با نرم افزارهای موجود در بسته آفیس مایکروسافت
    - حجم کمتر نسبت به Microsoft Office
    - سهولت در استفاده از نرم افزار
    - امکان نصب برروی فلش دیسک
    - سازگاری با فرمت های رایج موجود
    - امکان تبدیل به فرمت PDF
    - سرعت بالاتر در اجرا و عملکرد نرم افزار
    - سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود TeamViewer Corporate v7.0.12541.0 - کنترل از راه دور سیستم

     

    دانلود TeamViewer Corporate v7.0.12541.0 - کنترل از راه دور سیستم

    مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت. 
    این تعریفی بسیار ساده از نوعی ارتباط میان دو سیستم رایانه ای می باشد که ممکن از از هر طریقی چه اینترنت پر سرعت، چه خطوط تلفن و حتی شبکه های رایانه ای هم صورت گیرد. در این نوع ارتباط که گاهی اوقات اهمیتی صدچندان برای بعضی از افراد پیدا می کند سرعت، فاصله و داشتن یک سری امکانات نظیر IP Valid برای ارتباط از طریق اینترنت پرسرعت ADSL و یا Wireless امری ضروری است. این امر که بسیاری از افراد قادرند از ایران، سیستم رایانه ای خود در کشور هایی نظیر آمریکا، چین و ... را کنترل کنند، بی شک انکار ناپذیر است. این افراد با داشتن همین قابلیت ریموت کردن می توانند تمامی سیستم نرم افزاری یک رایانه را در هزاران کیلومتر دورتر در اختیار خود در آورند. اما نوع ارتباط بسیار مهم است ، سرعت اهمیتی بالا دارد. نیاز به یک سری امکانات امری حیاتی است. Remote Desktop یک قابلیت بسیار جالب و البته کارآمد در تمامی نسخه های ویندوز است. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا با سرعت های مختلف دو سیستم رایانه ای را به یکدیگر متصل کرده و به راحتی سیستم مقصد را کنترل کنند. مهم ترین ایرادی که برای این نوع ارتباط وجود دارد لزوم استفاده از IP مجزا برای سیستم مقصد است. هرچند Remote Desktop بسیار محبوب است اما هزینه ی داشتن یک IP مجزا برای یک فرد معمولی صرفه اقتصادی نخواهد داشت. تنها برای مدیران و مهندسان شبکه است که این نوع نرم افزار را می توانند مورد استفاده قرار دهند. شرکت های متعددی هستند که برای رفاه حال کاربران نرم افزارهای مختلفی را عرضه نموده اند تا به این نوع ارتباط از راه دور کمک کنند. اما بازهم مهم ترین مشکل سرراه کاربران است و آن هم IP مجزا و شخصی برای سیستم رایانه ای مقصد است. البته نه این که ارتباط خطوط تلفن یا شبکه این امکان را احتیاج داشته باشد، بلکه بحث پیرامون ارتباط از راه دور است. در شبکه های رایانه ای که تعداد رایانه ها هرچقدر هم که زیاد باشد بازهم در کنار هم و در محیطی نزدیک قرار می گیرند. خطوط تلفن هم که تقریبا هیچ کجا از آن ها استفاده نمی شود چون با سرعت پائین نمی توان مدیریتی قدرتمند را اعمال نمود. تمام بحث به خطوط ADSL و  به طور کلی اینترنت معطوف است. شاید نام Teamviewer را شنیده باشید. این نرم افزار امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند. استفاده از نرم افزار فوق العاده آسان و انجام تنظیمات آن هم بسیار ساده است. بیش از 15 میلیون نفر کاربر ثبت شده و البته تعداد زیادی هم کاربر ثبت نشده دلیل بر موفقیت فوق العاده بالای این نرم افزار بوده و خواهد بود. قابلیت هایی نظیر چت، ارسال و دریافت فایل، مدیریت کامل برروی سرور و البته قابلیت محدود سازی این مدیریت ، سازگاری با هرنوع دیوار آتشی، قابلیت ارتباط با دونوع VPN و Remote presentation و البته حالت پیش فرض نرم افزار ، قابلیت اجرای نرم افزار بدون نصب و ... همگی قابلیت هایی هستند که در استفاده از این ابزار کاربر به آن ها دسترسی خواهد داشت. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamViewer Corporate: 
    - محیط بسیار ساده نرم افزار
    - امنیت بسیار بالا در استفاده از نرم افزار
    - سرعت بالا و سازگاری با انواع ارتباط ها
    - عدم نیاز به IP مجزا
    - آیدی خصوصی برای هر رایانه
    - تعویض پسورد ها با هربار باز و بسته شدن 
    - تصادفی بودن پسورد ها 
    - مدیریت کامل برروی سرور 
    - قابلیت محدود سازی ریموت
    - قابلیت تغییر تنظیمات براساس سرعت
    - قابلیت ارسال و دریافت فایل میان دو سیستم
    - چت کردن دو سیستم سرور و ریموت
    - بهینه شدن اجرای کارها براساس سرعت به صورت اتوماتیک
    - استفاده از نرم افزار بدون نیاز به نصب 
    - سازگار با تمام دیوار های آتش
    - قابلیت استفاده از VPN و Remote presentation
    - حجم پائین و سرعت بالا در نصب و اجرا
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Trojan Remover 6.8.3.2604 - نرم افزار پاک سازی و حذف انواع تروجان ها

     

    دانلود Trojan Remover 6.8.3.2604 - نرم افزار پاک سازی و حذف انواع تروجان ها

    تروجان هاي يكي ديگر از تحديد هاي اينترنتي ميباشد. شايد شما فكر كنيد كه تروجان همان ويروس است كه به سيستم حمله مي كند و باعث نابود شدن اطلاعات شما ميشود. ولي تروجان يك فايل جاسوسي ميباشد كه توسط هكر با توجه به نياز به اطلاعاتي كه ميخواهد به دست بياورد براي قرباني فرستاده ميشود. كه نوع بسيار مهمي از تحديدهاي اينترنتي ميباشد. پس با ماهيت مشخص تروجان را نمي توان ويروس برشمرد. هكر ها بر اساس نيازهاي خود به اطلاعات قرباني كه ميتواند پسورد ايميل،آيدي شخص،اكانت اينترنتي،نام و پسورد رايانه شما و ... ميباشد تروجان خود را آماده سازي ميكند. اين تروجان ها از كجا وارد سيستم ما ميشود و ممكن است چه مشكلاتي براي رايانه ما بوجود آوردند. شايد براي شما پيش آمده باشد كه در چت لينك هايي براي شما فرستاده شود اين آدرس اينترنتي هاي مشكوك كه اصولا هكر ها براي نفوذ به رايانه شما ارسال ميكنند حاوي كدهاي مخربي ميباشد كه با كيك كردن بر روي لينك و رفت به آدرس اينترنتي ممكن است فايلهاي مخرب بر روي سيستم شما نصب شود. اين تروجان ها با ارسال فايلهاي آلوده بر روي سيستم قرباني شروع به كار ميكند و به صورت مخفيانه به فعاليت خود ادامه ميدهد و اطلاعات شما را براي هكر ارسال ميكند. به خاطر ماهيت ويژه اين تروجان ها ممكن است آنتي ويروس شما قادر به شناسايي بعضي از اين تروجان ها نباشد و شما بايد براي آنتي ويروس خود مكملي از نرم افزارهايي كه در اين ضمينه مورد استفاده ميباشند نصب نماييد. Trojan Remover نرم افزار قدرتمند شركت Simply Super Software در زمينه ي جستجو و نابود سازي انواع تروجان و كرمهاي اينترنتي و نرم افزارهاي ناشناس جاسوسي و تبليغاتي مخرب است. اين نرم افزار به سرعت به جستجو و يافت تروجان ها از راههاي مختلف مي پردازد و با دارا بودن Database قدرتمندي با توانايي يافت بيش از 15505 به شما كمك فراواني در يافت سريع و نابودي اين نرم افزارهاي مخرب مي كند. كه در نوع خود بهترين و قدرتمندترين نرم افزار مي باشد. شما با نصب اين آنتي تروجان ميتوانيد سيستم خود را در برابر حملات و تحديدهاي اينترنتي و نفوذ هكر ها به سيستم شما جلوگيري نماييد. پس از نصب اين نرم افزار قدرتمند تمامي نرم افزار ها كه بر روي سيستم نصب مي نماييد توسط اين نرم افزار چك شده و پس از تائيد نرم افزار به اجرا در مي آيد. اين نرم افزار با داشتن موتور قدرتمند و هوشمند خود با مشاهده كوچكترين مشكل يا مشكوك بودن فايل مورد نظر جلوي اجرا و نصب آن را گرفته و به شما هشدار مي دهد فايل ممكن است آلوده به تروجانهاي خطرناك باشد. شما با چك كردن تمامي سيستم خود ميتوانيد از ورود هكرها و آلوده بودن فايلهاي خود بر روي سيستم آگاهي پيدا كنيد. تروجانهاي امروزه بسيار قوي هستند و باعث مختل شده فعاليت سيستم شما ميشوند و ميتوانند آنتي ويروسهاي شما را غير فعال كنيد در برخي وارد با جلوگيري از نصب آنتي ويروس ها از خود محافظت ميكنند. اين تروجان هاي قدرتمند كه توسط هكر ها برنامه ريزي شده اند ميتوانند فايروال سيستم شما را از كار انداخته و به انتقال اطلاعات شما بپردازند. تمامي اين فعاليتهاي مشكوك بر روي سيستم شما مثل قفل شدن Task Manager یا Mscoing یا Rigistry و... از كار افتادن آنتي ويروس، فعاليت هاي مشكوك در هنگام اجراي  ويندوز، اختلال در ياهو مسنجر، باز و بسته شدن ناگهاني پنجره مسنجر شما و ... حاكي از اين فعاليتهاي مخرب در رايانه شما ميباشد.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Trojan Remover:
    - جستجوي بسيار سريع و دقيق و از بين برون فايلهاي آلوده
    - قابليت به روز رساني سريع بانك اطلاعاتي نرم افزار يه صورت اتوماتيك
    - کنترل و نظارت دائم بر تمام نقاط حساس و آسیب پذیر
    - پاك سازي سيستم از هر گونه فايل مخرب و آلوده
    - شناسایی کرم های اینترنتی و فايلهاي مخرب اينترنتي
    - قابليت شناسائي انواع و اقسام Trojans, Dialers, Malware, Browser hijackers و...
    - محیط کاربری بسیار ساده در عین جذابیت 
    - جلوگیری از انتشار ابزارها و برنامه های جاسوسی
    - دارای پایگاه داده ای قدرتمند و کامل به منظور شناسایی تمامی ویروس ها
    - نظارت بر پروسه های در حال اجرای سیستم 
    - استفاده از جدیدترین متدها و روش های برای شناسایی فایل های مخرب
    - جلوگیری از نصب و اجرای نرم افزارهای مشکوک و آلوده به جاسوس افزارها
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:Trojan Remover , پاک کننده تروجان,
  • دانلود رایگان مجله گیم لند شماره 18 - اردیبهشت ماه 1391

     

    دسته : کتاب » گیم لند
     
    دانلود رایگان مجله گیم لند شماره 18 - اردیبهشت ماه 1391

    شماره هجدهم گیم لند رو بعد از سه روز تاخیر منتشر کردیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیره و ما رو از نظرات و انتقادات خودتون بی بهره نگذارید. تحولات عظیمی در پیش هست که بزودی همه خبر دار میشن و کلا سورپرایز بسی بزرگی هست. 
    عناوین دو هفته نامه گیم لند شماره 18:
    اخبار بازی ها
    Diablo 3 Preview
    Inversion Preview
    Dirt ShowDawn Preview
    Dragon's Dogma Preview
    StarHawk Preview
    Promteus - Movei & Cinema
    مصاحبه اختصاصی گیم لند - آسیب شناسی بازی های رایانه قسمت اول
    مصاحبه با استوارت بلک
    Botanicula Review
    Rayman 3D HD Review
    Shoot Many Robots Review
    StarWars Kinect Review
    MotorStorm RC Review
    Total War Shogun 2 Fall Of The Samurai Review
    Sword & Sworcery EP Review
    Mario Party 9 Review
    The Last Story Review
    Summer Stars 2012 Review
    Sine Mora Review
    The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhunsed Edition Review
    Yakuza Dead Soul Review
    نادیده هایی در مورد بازی ها (بخش جدید مجله)
    سخت افزار
    Informer - Crysis 3
    خوب، بد، زشت - طنز

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:کتاب الکترونیک , گیم لند,
  • دانلود NetWorx v5.2.2 - نرم افزار ثبت و نمایش میزان پهنا باند مصرفی

     

    دانلود NetWorx v5.2.2 - نرم افزار ثبت و نمایش میزان پهنا باند مصرفی

    NetWorx نرم افزاری برای ثبت و نمایش میزان پهنا باند مصرفی، این نرم افزار با زیر نظر گرفتن تمام ترافیک های ورودی و خروجی به کامپیوتر قادر است میزان پهنا باند مصرفی را به صورت لحظه ای و یکجا گزارش دهد. این نرم افزار همچنین از تمام روش های اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند. این نرم افزار همچنین دارای سیستم هشدار دهنده پیشرفته ای می باشد که در هنگام رسیدن به شرایط خاصی که توسط کاربران تعریف می شود. توانایی انجام عملیات های خاصی مانند فرستادن ایمیل، نواختن آهنگ، خاموش کردن سیستم و ... را دارا می باشد. نرم افزار کنترل ارسال و دریافت اطلاعات، نرم افزاری است کاربردی و رایگان در جهت کنترل میزان ارسال (Upload) و دریافت (Download) اطلاعات در اینترنت یا شبکه های محلی. این نرم افزار گزارشات روزانه، هفتگی، ماهانه و همچنین در بازه های زمانی خاص را از میزان ارسال و دریافت اطلاعات برای شما آماده می کند. در صورتی که از سرویس های اینترنت پر سرعت ADSL استفاده می کنید، این نرم افزار کمک زیادی در خصوص کنترل پهنای باند استفاده شده شما از اینترنت می کند. هشدار های نرم افزار به شما این کمک را خواهد کرد که جهت استفاده از پهنای باند خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. همچنین می توانید از اتصال ها و یا ارسال و دریافت های ناخواسته با خبر شوید و آنها را کنترل کنید. می توانید نرم افزار را تنظیم کنید تا قبل از اتمام قرارداد ADSL، شما را مطلع سازد. همچنین با استفاده از تنظیمات نرم افزار، می توانید آن را به صورتی که می پسندید سفارشی کنید. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار NetWorx:
    - قابليت برنامه ريزي و كنتر آپلود و دانلود فايلها
    - قابليت مشاهده اتصالات و موارد استفاده كننده اينترنت شما با دستور netstat
    - قابليت برنامه ريزي براي استفاده كاربر از اينترنت و قطع خودكار
    - سرعت شمار برای اندازه گیری دقیق دانلودها و گزارش سرعت متوسط
    - قابليت نمايش ريز مصرف روزانه، هفتگي، ماهيانه،‌ساليانه
    - ارائه گزارش از ساعت و تاریخ اتصال به شبکه در هر روز
    - دارای ابزار نمایش مصرف در هنگام استفاده از اینرنت به صورت نموداری
    - تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
    - انجام تست شبکه ساده مانند پینگ و ردیابی مسیر
    - تست و كنترل سرعت اینترنت کانکشن
    - تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
    - هر گونه ارسال و دریافت اطلاعاتی را ثبت می کند
    - قابلیت تهیه گزارش بر روی نمایشگر و یا به صورت HTML, Excel, ,...
    - قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات بین یک بازه زمانی
    - سازگاری با تمام اتصال های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet
    - قابلیت برنامه ریزی جهت هشدار خودکار
    - قابلیت برنامه ریزی جهت قطع اتصال خودکار
    - قابلیت مدیریت قرارداد ADSL
    - محاسبه دقيق ميزان ارسال و دريافت اطلاعات
    - نمايش نرم افزار هاي در حال استفاده از اينترنت
    - واسط کاربری ساده و پشتياباني از زبان شيرين فارسي
    - سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود QuickTime Pro v7.7.2 - پلیر شرکت Apple

     

    دانلود QuickTime Pro v7.7.2 - پلیر شرکت Apple

    بعضی نرم افزارها هستند که حتی با پیشرفت زیادی که در دنیای نرم افزارها شده است کمتر ابزاری توانسته جای آن ها را بگیرد. این امر در زمینه های مختلف نرم افزاری صادق است ؛ برای مثال در زمینه پلیرها نرم افزاری مانند Apple QuickTime با این که چندین سال از ارائه آن می گذرد و نرم افزارهای متعددی هم در این زمینه ارائه شده اند اما بازهم در میان بسیاری از کاربران به عنوان نرم افزاری محبوب مطرح است چرا که یک سری فرمت های خاص که بیشتر با گوشی های موبایل و همچنین سیستم های قابل حمل سازگارند با QuickTime قابل پخش و اجرا هستند. 
    این محصول قدرتمند Apple با این که محیط بسیار ساده ای دارد به سبب هماهنگی کامل با رسانه های آنلاین و امکان اجرای TV های آنلاین در سراسر دنیا محبوبیت زیادی دارد ؛ ضمن آن که قادر است تا با استانداردهای مختلف آنلاین و فرمت های اجرا کننده ارتباط برقرار کند. البته QuickTime قادر است تا فرمت های صوتی و تصویری رایج را هم اجرا کند و امکاناتش به همان سرویس های موبایل یا پخش رسانه های آنلاین محدود نمی شود. کیفیت خروجی که این ابزار به کاربر ارائه می دهد اگر نگوئیم بی نظیر است ، کم نظیر خواهد بود. کیفیت HD در نمایش فیلم های با کیفیت از مهم ترین خصوصیاتی هستند که در QuickTime به وضوح به چشم می خورند. نسخه ی جدید این ابزار کامل را برای دانلود قرار داده ایم تا شما هم یکی از کاربرانی باشید که از این ابزار قدرتمند و قدیمی بهره می برید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار QuickTime Pro:
    - واسط کاربری ساده اما جالب و جذاب نرم افزار
    - امکان پخش فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن
    - هماهنگی کامل با خروجی دوربین های موبایل ها
    - سازگاری خاص و مثال زدنی با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
    - هماهنگی با استانداردهای استفاده شده در سیستم های قابل حمل
    - امکان پخش و اجرای رسانه های آنلاین
    - امکان نمایش تصاویر با پشتیبانی از فرمت های مختلف
    - سازگاری و هماهنگی با فرمت های صوتی و تصویری رایج
    - امکان تبدیل فرمت ها به یکدیگر در نسخه Pro
    - قابلیت ساخت اسلایدشو در نسخه Pro
    - امکان ویرایش ساده فیلم ها
    - فشرده کردن فیلم ها با استفاده از قابلیت های موجود در نسخه Pro
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Apple Safari v5.1.7 - نرم افزار مرورگر اینترنت سافاری

    دانلود Apple Safari v5.1.7 - نرم افزار مرورگر اینترنت سافاری

    مدت زمان زیادی نیست که نسخه جدید از مرورگر Safari‌ عرضه شده است. مرورگری که با تعریف و تمجیدهایی که در این مدت از آن شده است باید شاهکار نامیده شود، چراکه براساس نسخه های ارائه شده آزمایشی از محیط کاربری آن هرچه گفته شود بازهم کم است. نکته مهم دیگر هم سرعت نسخه 5 از Apple Safari است که شاید برای اولین بار کاربران نهایت سرعت اینترنت خود را در بارگزاری صفحات وب با این مرورگر حس کنند.
    به نظر می رسد این مرورگر که Apple ادعا کرده تجربه ی جدید برای وارد شدن به دنیای مجازی اینترنت است لیاقت این همه تعریف و تمجید را داشته باشد. در نگاه اول باید گفت که این مرورگر برروی دو پلتفرم سیستم عامل ها یعنی ویندوز و مکینتاش قابل بهره برداری بوده و ضمن این که می توان از آن برروی گوشی iPhone و iPod Touch هم بهره برد، محیط کاربری این نسخه اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است، شاید برای اولین بار باشد که بسیاری از کاربران چنین هنری را در طراحی و واسط کاربری مرورگرها خواهند دید. طراحی این نسخه به یک پیکسل بیشتر شبیه است تا یک مرورگر ، پیکسلی که به صورت Wide نمایش داده می شود. این طراحی جدید که بسیاری از قابلیت های آن تنها در استفاده کاربران نمایان خواهد شد علاوه بر جذابیت در استفاده، باعث افزایش سرعت وبگردی و کارآیی بهتر نرم افزار خواهد شد.
    سرعت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بسیار سریعتر و حتی به گفته Apple طبق آزمایشات انجام شده 4.5 برابر سریعتر از نسخه های قبلی نیز می باشد. در مورد این که آیا از دیگر مرورگرها هم سریعتر است طبق آنچه شرکت سازنده اعلام نموده در اجرای هرچه بهتر جاوا اسکریپت ها این مرورگر در حدود 8 برابر سریعتر از IE 8 و نزدیک به 4 برابر سریعتر از Firefox 3 عمل خواهد کرد. این مرورگر با توجه به این که چندسالی هست که ارائه می شود مطمئنا قابلیت هایی که در میان همه مرورگر ها رایج است را در خود نگاه داشته و به این ترتیب امکاناتی نظیر Tab Browsing ، Pop-up Blocker و یا از این قبیل امکانات را در خود نهفته دارد. Safari که حالا بیش از 70 میلیون کاربر در دنیا دارد در نسخه 5 قصد دارد تا با کنار زدن تمامی رقبا به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود، هرچند کار سختی دارد اما شاید با این همه قابلیت کلیدی جدید و با این محیط کاربری فوق العاده جذاب زیاد دور از دسترس نباشد. یکی از قابلیت هایی که در Safari 5 بسیار نمایان است، وجود Top Sites نیز می باشد. این امکان جالب که قبلا در نسخه های مختلف Opera نمونه هایی را از آن دیده بودیم باعث می شود تا کاربر سریعتر و به صورت به روزتر به تعدادی سایت مشخص دست پیدا کند، البته شاید در ابتدا این طرح بسیار شبیه به همان طرح Opera باشد اما در عمل تا حدود زیادی متفاوت و البته جالب تر است زیرا کاملا متحرک و تا حدودی سه بعدی طراحی شده است. سایت هایی که در این قابلیت جدید تعریف می شوند را می توان براساس سلیقه شخصی مورد بازبینی قرار داد. پیشنهاد می کنیم این نسخه از مرورگر Safari را حتما مورد استفاده قرار دهید تا از قابلیت های فراوان آن بهره مند شده و لذت وبگردی را در چندان احساس نمائید. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Apple Safari:
    - نهایت سرعت و کارآیی در نسخه جدید مرورگر Safari
    - امنیت بسیار بالا در نگهداری اطلاعات شخصی
    - محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار که در این نسخه تا حدود زیادی بهبود یافته
    - امکان جدید و بسیار مفید Top Sites
    - Search Engine نرم افزار با قابلیت پشتیبانی از جست و جو گرهای معروفی نظیر Google و Yahoo
    - سازگار با انواع Unicode ها در نسخه ی جدید باعث سازگاری کامل با زبان شیرین فارسی شده
    - استفاده از قابلیت Tab Browsing 
    - دانلود مینجر قدرتمند نرم افزار
    - سازگار با انواع فلش ها و قابلیت هایی که در وب به کار می رود
    - امکان Block کردن منوهای مزاحم تبلیغاتی
    - امکان تغییر منوهای موجود در صفحه و محو و ظاهر کردن آن ها
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...
     
    قابلیت های اضافه شده به نسخه 5 :
    - سازگاری کامل با نسخه 5 از HTML
    - کارآیی بالاتر در کل سیستم
    - امکان سازگاری با انواع سخت افزارها برای افزایش سرعت در اجرای کارکردها
    - اضافه شدن قابلیت به نام Safari Reader
    - اضافه شدن Bing Search
    - وجود امکان متعدد برای توسعه دهندگان
    - کش نمودن DNS ها برای بارگزاری بسیار سریعتر در موارد بعدی
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Opera v11.64.1403 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

    دانلود Opera v11.64.1403 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

    بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera:
    - سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
    - قابلیت Tab Browsing
    - نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
    - دانلود منیجر قدرتمند
    - سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
    - امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
    - Mail و Chat در سایت Opera 
    - pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
    - پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از ۴ گیگابایت
    - پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
    - پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
    - پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
    - برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
    - نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
    - امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
    - امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
    - هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
    - امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
    - پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
    - پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:opera , opera web browser , مرورگر opera , web browser , دانلود opera , دانلود مرورگر,
  • دانلود Guitar Pro v6.1.0 - نرم افزاری برای نوازندگان گیتار

     

    دانلود Guitar Pro v6.1.0 - نرم افزاری برای نوازندگان گیتار

    با توجه به پیشرفت روز افزون سیستم های صوتی و تصویری امروزه استفاده از نرم افزارهای موسیقی بسیار رواج پیدا کرده تا جایی که کاربران می توانند با استفاده از نرم افزارهایی نظیر Guitar Pro آهنگ سازی و نوازندگی را با روش هایی نوین و البته حرفه ای دنبال کنند. این نرم افزار کارآمد که ابزارهای مختلفی را در نوازندگی در خود جای داده است با این که مدت زیادی از عرضه نسخه های مختلف آن می گذرد اما توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. این ابزار که واسط کاربری فوق العاده جذاب و البته ساده ای هم دارد کار را بسیار آسان می کند. 
    تمامی نت های در این نرم افزار گنجانده شده اند تا نوازندگان بتوانند با استفاده از این ساز محبوب و امکاناتی که در این نرم افزار وجود دارد به صورت حرفه ای و کاملا دیجیتالی به آهنگ سازی بپردازند. Guitar Pro مجموعه ای نت ها و آهنگ های نواخته شده با گیتار را هم در خود جای داده که می تواند از آن ها به عنوان آهنگ های از پیش آماده بهره گرفت.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Guitar Pro:
    - ابزارهای مختلف در جهت ویرایش و خلق آهنگ ها
    - هماهنگ با نت های گیتار
    - دارا بودن نت های مختلف در خود نرم افزار
    - قابلیت ساخت آهنگ با استفاده از گیتار و این نرم افزار
    - وجود ابزارهای گوناگون به منظور تمرین در ساخت آهنگ
    - مناسب برای همه کاربران
    - پشتیبانی از هارمونی های مصنوعی
    - واسط گرافیکی جالب نرم افزار
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Movavi VideoSuite v10.0 - تدوین حرفه ای صوت و تصویر

     

    دانلود Movavi VideoSuite v10.0 - تدوین حرفه ای صوت و تصویر

    یکی از دسته نرم افزارهایی که همیشه مورد نیاز افراد بوده و تقریبا بیش از نیمی از افرادی که با رایانه سر و کار دارند، حتما روزی به استفاده از آن ها ترغیب می شوند، جز دسته نرم افزارهای مالتی مدیا می باشند. منظور ما از این دسته تنها نرم افزارهای پخش صوت یا تصویر نیست، بلکه منظور نرم افزارهایی هستند که به عنوان دستیار برای کاربران، کار ویرایش صوت و تصویر را انجام می دهند.
    این ابزارها با قابلیت های بسیار مهمی که دارند و با الگوریتمی بسیار جالب و خلاقانه به کاربر این امکان را می دهند تا تصاویر مرده را به فیلمی زنده تبدیل کنند و یا همان فیلم زنده را به یک فیلم واقعی با کیفیت فوق العاده بالا همراه با جلوه های ویژه بر روی یک دی وی دی رایت نموده و از تماشای آن لذت ببرند. در سایت آسان دانلود تا به حال نرم افزارهای متعددی در این زمینه معرفی شده است. تمامی نرم افزارهای قبلی امکانات بسیار کاملی داشته اند و با توجه به نظرات و بازدیدها استقبال زیادی از آن ها شده است. با توجه به هدف ما از معرفی تمامی نرم افزارهای کاربردی و ارائه کاملا رایگان به کاربران عزیز یکی از همین دسته نرم افزارها را به شما دوستان تقدیم خواهیم کرد. Movavi VideoSuite نام بسته ای نرم افزاری است که با امکانات بسیار کامل به دستیاری حرفه ای برای کاربران باشد. تا به حال هر نرم افزاری که معرفی شده بود محیط نرم افزار مربوط به خود را داشت. محیط کاربری بسیار زیبایی را می توان در این نرم افزار مشاهده نمود. اینقدر جالب است که نمونه اش را در ابزار دیگر نخواهید دید. در سایت سازنده ترازویی قرار گرفته که تمام نرم افزارهای ساخته این شرکت را کنار هم در یک طرف قرار داده و بسته نرم افزار Movavi VideoSuite در طرف دیگر، جالب است که حتی سایت سازنده هم این بسته را تحسین کرده و سنگینی آن را بیشتر از تمامی نرم افزار دانسته اند. اما توضیحات این بسته، بیش از 6 نرم افزار که هر کدام می تواند نرم افزاری جداگانه باشد در این بسته بسیار کامل جای گرفته است. در این بسته تبدیل هر ویدئویی، تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و خارج نمودن صوت و تصویر را از لوح های فشرده، ویرایش فیلم ها، ساخت فیلم از تصاویر، افکت های بسیار زیبا و متعدد، رایت بر روی سی دی و دی وی دی، Capture کردن ویدئو ها، تکه تکه کردن و چسباندن کلیپ ها و دانلود از سایت های تماشای آنلاین، را می توان مشاهده نمود. سرعت کار نرم افزار همراه با محیط کاربری بسیار جذاب یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار است. Movavi VideoSuite که آخرین نسخه هم اکنون قابل دسترس شما کاربران عزیز است، از تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج پشتیبانی کرده و به گفته سایت سازنده بیش از 40 فرمت از تصاویر، صوت و ویدئو در این ابزار قابل استفاده است.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Movavi VideoSuite:
    - محیط کاربری بسیار جذاب و کاملا متفاوت از هر نرم افزار دیگری
    - سرعت بسیار بالا در انجام کارها
    - Capture کردن ویدئو ها از دوربین های دیجیتالی
    - قابلیت تبدیل تمامی فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
    - قابلیت تکه تکه کردن فیلم ها و یا به همچسباندن کلیپ ها
    - قابلیت استفاده از فیلترها و افکت های خاص و بسیار کارآمد
    - قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها
    - قابلیت رایت دی وی دی یا سی دی به صورت های مختلف صوت، تصویر، دیتا
    - قابلیت ساخت ویدئو های کلاسیک به صورت کارت پستال
    - تبدیل فرمت ها با کیفیت بسیار عالی
    - قابلیت تنظیم کیفیت برای بدست آوردن حجم و اندازه مورد نظر
    - قابلیت ساخت اسلایدشو های زیبا از تصاویر
    - قابلیت دانلود ویدئو ها از سایت های آنلاین نمایش فیلم
    - قابلیت ساخت ایمیج با فرمت ISO
    - نهایت کیفیت در ورودی و خروجی
    - بیش از 6 نرم افزار بسیار کامل در بسته نرم افزاری Movavi VideoSuite
    - پشتیبانی بیش از 40 فرمت
    - سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Corel PDF Fusion v1.11 - مدیریت اسناد PDF

     

    دانلود Corel PDF Fusion v1.11 - مدیریت اسناد PDF

    شرکت های نرم افزاری بزرگ همیشه سعی می کنند با ارائه نرم افزارهای مختلف در زمینه های گوناگون بتوانند به کاربران و مشتریان خود بیفزایند. اکثر کاربران شرکت Corel را به عنوان یک شرکت تولید کننده نرم افزارهای گرافیکی می شناسند اما بسیاری هم نمی دانند که همین شرکت ابزارهای مختلفی را ارائه می دهد، نرم افزارهای چند رسانه ای حرفه ای، Winzip بسیار معروف، نرم افزارهای اداری و شرکتی و ابزارهای دیگر که شاید همه ما با آن ها آشنایی نداشته باشیم. 
    جدیدترین محصول Corel ابزاریست که می تواند بسیار کاربردی تر از بقیه نرم افزارهای تولیدی این شرکت باشد. نرم افزاری کامل برای نمایش، تبدیل، چاپ و به طور کلی مدیریت کامل برروی اسناد PDF که Corel PDF Fusion هم نام گرفته است. نرم افزاری که قادر است تا بیش از 100 فرمت در زمینه های گوناگون را نمایش دهد ، مجموعه آفیس، فرمت PDF ، فرمت XPS، فرمت استفاده شده برای فتوشاپ و ده ها گزینه ی دیگر که فکر می کنم هیچ نرم افزاری نباشد که بتواند این قابلیت را به کاربران هدیه دهد. ویرایشگر موجود در نرم افزار هم کمک زیادی می کند تا کاربران به خواسته های خود دست پیدا کنند، هرچند که این ویرایشگر شاید زیاد پیشرفته نباشد اما می تواند در بسیاری از موارد فوق العاده کارآمد به نظر آید. ساخت اسناد PDF و XPS به وسیله پرینتر مجازی و تبدیل همزمان چند فایل به PDF هم دو خاصیت دیگر این نرم افزار را تشکیل می دهند. ایمن سازی به وسیله پسورد ها ، قرار دادن Watermark، چسباندن چند سند PDF برای ساختن اسناد چند صفحه ای، ویرایش ظاهری اسناد و گزینه های متعدد دیگر که با یک واسط کاربری جذاب و سرعت عمل بسیار مناسب همراه شده اند تا کاربران به وسیله Corel PDF Fusion بتوانند به همه آنچه نیاز دارند دست پیدا کنند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel PDF Fusion:
    - ساخت اسناد PDF  و XPS
    - نمایش بیش از 100 فرمت مختلف در نرم افزار
    - تبدیل همزمان چند فایل به سند PDF 
    - به هم چسباندن چند سند برای ساخت کتاب الکترونیکی
    - ارسال مستقیم به ایمیل دوستان
    - اضافه کردن Watermark
    - ایمن سازی از طریق قرار دادن پسورد
    - ویرایش اسناد با فرمت های مختلف
    - واسط کاربری جذاب اما ساده نرم افزار
    - پرینت مستقیم فرمت هایی که نرم افزار قابلیت اجرای آن ها را دارد
    - سرعت بسیار مناسب در تمامی بخش ها
    - سازگار با استانداردهای مختلف 
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی The Golden Years: Way Out West

     

    دانلود بازی The Golden Years: Way Out West

    برای این جمعه تعطیل بازی سرگرم کننده ای با نام The Golden Years: Way Out West را در نظر گرفته ایم. بازی مناسب و جذابی که در ژانر پازل بوده و به سبب نوع طراحی می تواند برای همه کاربران علاوه بر ایجاد سرگرمی به دقت کاربران هم کمک کند، در این بازی کاربر باید به عنوان یک مزرعه دار دائم در حال ساخت و ساخت یک روستای قدیمی باشد تا بتواند با آباد کردن آن و کسب درآمد به مراحل بعدی قدم گذارد. 
    هریک از مکان هایی که در بازی ساخته می شوند علاوه بر هزینه ای که برای کاربر در بردارند باعث کسب درآمد هم خواهند شد. گرافیک مناسب و قابل قبول، انیمیشن های زیبایی که در بازی موجودند به همراه موزیک دلنشینی که در طول انجام بازی پخش می شود اسباب سرگرمی چند ساعته همه کاربران را پدید خواهد آورد. عدم نیاز به آموزش خاص، مناسب بودن برای سنین مختلف و سرعت بالا در نصب و اجرا از دیگر قابلیت هایی هستند که The Golden Years: Way Out West به کاربرانش ارائه می کند. با توجه به حجم مناسب و داستان جالبی که بازی دارد پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را دانلود کرده و از انجام آن نهایت لذت را ببرید. 

    قابلیت های کلیدی بازی The Golden Years: Way Out West:
    - گرافیک مناسب بازی
    - داستان جالب و هیجان انگیز
    - مناسب برای سنین مختلف
    - عدم نیاز به آموزش خاص در قبال نصب و اجرای بازی
    - موزیک دلنشینی که در طول اجرای بازی پخش خواهد شد
    - انیمیشن های بسیار جالب و دیدنی
    - افزایش دقت کاربر در هنگام انجام بازی
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود BurnAware Professional v4.9.0 - نرم افزار رایت CD و DVD

     

    دانلود BurnAware Professional v4.9.0 - نرم افزار رایت CD و DVD

    در ادامه معرفی نرم افزارهای رایگان امروز قصد داریم تا نرم افزاری را كه در زمینه رایت به شما كمك می كند معرفی كنیم. این نرم افزار تحت عنوان BurnAware Professional ارائه شده كه به صورت اجمالی به بررسی آن می پردازیم و شما را با محیط و توانائیهای آن آشنا می كنیم. به امید آنكه مورد استفاده شما كاربران عزیز قرار بگیرد و رضایت شما را جلب كند. همانطور كه گفتیم BurnAware Professional یك ابزار رایت كاملا رایگان است كه شما را قادر می كند تا به وسیله ی آن اقدام به رایت دیسكهای CD, DVD, Blu-ray كنید.این یك برنامه بسیار سبك و ایده آل است كه شما می توانید از آن برای ایجاد دیسكهای فیلم،موسیقی،اطلاعات و غیره استفاده كنید. رابط كاربری بسیار ساده آن به شما كمك می كند تا سرعت عمل بیشتری در كارتان داشته باشید و در ضمن با یك محیط ساده هر كاربر مبتدی را قادر به استفاده از این برنامه می كند. شما به راحتی می توانید اطلاعات خودتان را رایت كنید و یا در قالب فایلهای ایمیج ذخیره كنید. اگر به دنبال یك نرم افزار رایت ساده ودر عین حال همه كاره می گردید ما به شما BurnAware Professional را هدیه می كنیم.

    قابلیتهای كلیدی نرم افزار BurnAware Professional:
    - ایجاد اطلاعات و دیسكهای بوت بر روی دیسكهای CD/DVD/Blu-ray
    - ایجاد دیسكهای صوتی و MP3 بر روی دیسكهای CD/DVD/Blu-ray
    - ایجاد دی وی دی های فیلم
    - ایجاد و رایت دیسكهای بوت و راه انداز
    - ایجاد و رایت دیسكهای تصاویر
    - پشتیبانی از تمامی رابطهای سخت افزاری (IDE/SCSI/USB/1394/SATA)
    - پشتیبانی از سیستمهای UDF/ISO9660/Joliet
    - پشتیبانی از سیدی حاوی متن و كاراكترهای یونیكد
    - 100 درصد رایگان
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
    - و ... 

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:رایت , رایت دی وی دی , رایت سی دی,
  • کتاب شگفت انگیز EbooKMagic اردیبهشت ماه 1391 - جاوا - اندروید - آیفون

     

    کتاب شگفت انگیز EbooKMagic اردیبهشت ماه 1391 - جاوا - اندروید - آیفون

    کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه اردیبهشت ماه 1391 و  نسخه آزمايشي براي ( اپل آيفون، تبلت ها و كتاب خوان هاي الكترونيكي ) كه جدیدترین نسخه این کتاب را براي شما آماده كرده ايم. 
    کتاب شگفت انگیز EBooKMagic نسخه اردیبهشت ماه 91 - ( جاوا و آندرويد و ePub )
    تجربه ها (بخش جدید)
    شما بنويسيد!
    فهمیده ام که
    اشعار:
    (20 شعر فوق العاده) و گلچین اشعار
    موبايل:
    (پيشواز - مطالب جالب و ترفندها)
    بخش جالبه اگه بخونید!
    (دلنوشته ، با اجازه آقا... ، فواید خنده ، روز مادر، صبر خدا ، آخرین زنگ دنیا و ...)
    پیامک ها:
    - پیامک های ارسالی شما
    - عاشقانه
    - فلسفی و عرفانی
    - طنز و سرکاری
    - انگلیسی همراه با ترجمه
    - متفرقه
    دانستنی ها:
    آیا می دانید ها و گلچین
    بخش جالب به سوی شاد زیستن:
    پزشك همراه (6 روش ماندگاری عطر ، خوراکی های پیر کننده و ...)
    آشنايي با بيماري ها (بخش جديد با 10 بيماري علائم و درمان)
    داستان و رمان:
    - داستان های کوتاه و پندآموز(گلچین)
    سخنان بزرگان و ضرب المثل ها و معرفی بزرگان

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:نرم افزارهای آیفون , کتاب الکترونیک , آی پاد , اندرویید , جاوا,
  • دانلود CoolUtils PDF Combine v3.1.0.1 - نرم افزار ترکیب پی دی اف

     

    دانلود CoolUtils PDF Combine v3.1.0.1 - نرم افزار ترکیب پی دی اف

    به جرات می توان گفت امروزه یکی از فرمت های بسیار کاربردی فرمت پی دی اف می باشد. فرمتی که امروزه تمامی افراد سعی می کنند برای جلوگیری از کپی بردای ها و هزارن دلیل دیگر، اسناد و مقالات خود را در این قالب ایجاد کرده و در اختیار دیگران قرار دهند. حال شاید برای شما پیش آمده که خواسته اید چند صفحه از چندین پی دی اف را برای خود انتخاب کرده و در قالب یک مقاله و تحقیق آن را ارئه دهید و اینجاست که مشکل نوشتن این فایل ها می تواند شما را از خواسته ی خود منصرف ساخته و از دست یابی به هدفتان باز دارد. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی به ترکیب فایل های پی دی اف پرداخته و از چندین پی دی اف مختلف و صفحات انتخابیتان فایل واحدی را ایجاد نمایید. CoolUtils PDF Combine که توسط کمپانی بزرگ CoolUtils ارائه شده است نرم افزاری است که به راحتی شما را قادر ساخته تا به ترکیب چندین فایل پی دی اف پرداخته و یا حتی چندین صفحه از چندین فایل مختلف را ترکیب کرده و یک فایل واحد ایجاد نمایید. علاوه بر این CoolUtils PDF Combine با داشتن ظاهری بسیار ساده و آپشن های کامل و متنوع و ابزارها و امکانات مختلفی همچون امکان اضافه نمودن Header و Footer به صفحات، اضافه کردن تاریخ و شماره صفحه به صفحات و ... می تواند جایگزین مناسبی برای انواع نرم افزارهای ویرایش اسناد پی دی اف شما باشد. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار CoolUtils PDF Combine:
    - امکان اضافه کردن تاریخ و شماره ی صفحه به هر صفحه یا صفحات انتخابی
    - امکان ترکیب صفحات مختلف از پی دی اف های مختلف
    - امکان انتخاب تعداد نامحدودی پی دی اف 
    - امکان اضافه کردن Header و Footer به صفحات پی دی اف
    - امکان اجرای برنامه از طریق خط فرمان
    - استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار به سبب داشتن ظاهری بسیار ساده اما جذاب
    - پشتیبانی از انواع فایل های پی دی اف ایجاد شده با برنامه های مختلف
    - پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا 
    - توانایی نگهداری ساختار یک فولدر در صورت ترکیب یک زیر فولدر با یک فولدر
    - دارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم اندک
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:CoolUtils PDF Combine , پی دی اف , آفیس , ترکیب PDF,
  • دانلود فونت فارسی یاسمین - A Yasamin

     

     
    دانلود فونت فارسی یاسمین - A Yasamin

    فونت فارسی یاسمین با فرمت TTF ارائه شده که مورد استفاده دوستانی که در کار طراحی، ساخت بنرهای تبلیغاتی، طراحی کارت ویزیت و ... که می توانند از این فونت فارسی در طراحی هنری و وب استفاده کنید. این فونت توسط آقای امید کردی و از مجموعه فونت های مریم سافت ویرایش و بازسازی گردیده است. این قلم جدید که به آرشیو قلم های فارسی اضافه می گردد که توسط پارس فونت اجرا گردیده است. 

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:TTF , فونت فارسی , فونت یاسمین , قلم فارسی , Yasamin,
  • دانلود FontExpert 2011 v11.0 Release 1 - نرم افزار مدیریت فونت

     

    دانلود FontExpert 2011 v11.0 Release 1 - نرم افزار مدیریت فونت

    فونتها نقش مهمی را در سیستم شما بازی می کنند. برای مدیریت این بازیگران خوش نقش و زیبا شما نیاز به ابزاری دارید تا هم قدرتمند باشد و هم ساده تا بتوانید بر آنها مدیریت کنید. نصب فونت های جدید و پیش نمایش فونت های نصب شده در کنار حذف فونتهای نصب شده بخشی از زمینه فعالیت نرم افزار محبوب و قدرتمند FontExpert است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا پیش نمایش کلیهفونتهای نصب شده را مشاهده کنید. همچنین شما قادر خواهید بود تا فونتهای خود را از درایوهای شبکه، دیسک فشرده و یا دی وی دی ها مدیریت و نصب کنید. شما می توانید پیش نمایش فونت خودتان را بصورت یک پاراگراف متن با اندازه و رنگ دلخواهتان مشاهده و حتی از آن نسخه چاپی تهیه کنید. شما به وسیله FontExpert می توانید فونتها را در دیسکهای محلی و حتی درایوهای شبکه جستجو کنید و فونتهای یافت شده را در یک لیست ویژه مشاهده کنید.حتما در سیستم شما نیز فونتهای فاسد و خراب و یا حتی تکراری  وجود دارد. FontExpert بصورت خودکار فونت و قلم های فاسد و ناقص را یافته و به شما اجازه مدیریت آنها را می دهد. بحث مدیریت روی فونتها توسط برنامه FontExpert شامل یک مدیریت کامل از جمله جستجو، نصب، حذف، کپی، فعال و غیر فعال کردن فونتها می شود. شما در صورت نیاز نداشتن به یک فونت به جای حذف آن می تواند آن را غیر فعال کنید.شما می توانید برای فونتهای خود یک کتابخانه ایجاد کنید و با قرار دادن مجموعه فونتهای مرتبط در داخل آن کتابخانه بصورت یکجا آنها را فعال و یا غیر فعال کنید.شما به راحتی کشیدن و رها کردن فونتها از درایوهای محلی یا شبکه می توانید فونت خودتان را به مجموعه اضافه کنید.شما می توانید به وسیله FontExpert به ویژگیها و خصوصیات پیشرفته یک فونت دست پیدا کنید. از جمله نوع ریخته گری و یا قانون کپی رایت، جداول True Type، فونت متریک ویندوز و غیره. صادر کردن یک آلبوم از تصاویر و اطلاعات فونتها بصورت HTML بر روی وب از دیگر امکانات این برنامه است. شما می توانید آلبوم فونت انتخاب شده را در قالبهای مختلف تصویر از برنامه استخراج کنید. شما همچنین به راحتی می توانید فونتهای پوسته ویندوز خودتان را کنترل کنید و تغییر دهید. در پایان استفاده از این برنامه مفید و کاربردی را به شما دوستان آسان دانلود پیشنهاد می کنیم.

    قابلیتهای کلیدی نرم افزار FontExpert:
    - مدیریت کامل بر روی فونتهای سیستم
    - محیط ساده و کاربر پسند
    - امکان نصب سریع و آسان
    - قابلیت جستجوی خودکار فونتهای خراب و فاسد
    - امکان نصب فونتهای جدید
    - امکان حذف و یا غیر فعال کردن فونتها
    - ایجاد کتابخانه و گروه برای فونتها
    - پیش نمایش فونتهای سیستم
    - امکان اضافه کردن فونتها با جستجوی دیسکهای محلی و درایوهای شبکه
    - جستجو برای فونتهای تکراری
    - امکان تغییر فونتهای پوسته ویندوز
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:FontExpert , مدیریت فونت,
  • دانلود Your Uninstaller! Pro v7.4.2012.05 - حذف کامل نرم افزار ها

     

    دانلود Your Uninstaller! Pro v7.4.2012.05 - حذف کامل نرم افزار ها

    هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید. فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند. در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد.آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند. ابزار Your Uninstaller! PRO نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها میباشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار میباشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا میباشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.

    قابلیت های كلیدی نرم افزار Your Uninstaller! Pro:
    - پاک کردن کامل نرم افزارهای نصب شده
    - اسکن کامل ریجستری و Hard disk برای پاک کردن کلید های غیر لازم ریجستری و File ها
    - پاک کردن برنامه هایی که قسمت Add/Remove Program ویندوز قادر به پاک کردن آنها نمی باشد
    - قابلیت پاک کردن Screen saver ها
    - نمایش برنامه های نصب شده در ویندوز با نمایش Icon آنها برای پیدا کردن راحت و نمایش محل دقیق نصب آنها
    - دارای ابزاری برای پاک کردن File های غیر لازم در درایوها
    - کنترل کامل بر Start up ویندوز. برای سازماندهی برنامه هایی که در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا می شوند
    - کنترل کامل بر قسمت Start Menu ویندوز برای سازماندهی محتویات داخل این قسمت
    - توانایی نمایش جزئیات دقیق نرم افزار های نصب شده، مفید برای پیدا کردن برنامه های جاسوسی و پاک کردن آنها
    - پاک کردن نرم افزار ها فقط با یک Drag & Drop ساده، کافیست Icon نرم افزاری را که می خواهید Unistall کنید را بر روی Icon این برنامه Drop کنید. Your Uninstaller! PRO به طور خودکار نرم افزار مورد نظر را پاک می کند
    - لیست نمودن نام نرم افزارهای نصب شده با سرعت بالا
    - 5 تا 10 برابر سریع تر از Add/Remove program ویندوز
    - نمایش جزئیات و مسیر نرم افزارهای نصب شده
    - دارای تنظیمات متنوع برای کاربران حرفه ای
    - سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و... 

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:uninstall , نرم افزارهای حذف کننده , Your Uninstaller! PRO , حذف کامل برنامه ها ی نصب شده,
  • دانلود Nik Software Color Efex Pro v4.0 - افزایش خلاقیت در فتوشاپ

     

    دانلود Nik Software Color Efex Pro v4.0 - افزایش خلاقیت در فتوشاپ

    فتوشاپ به خودی خود هم یکی از موفق ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارهایی است که در زمینه های گوناگونی گرافیکی عرضه شده و تقریبا تمامی ویرایش های مدرن با این نرم افزار صورت می گردد. اما همین فتوشاپ را هم می توان با استفاده از پلاگین های گوناگون و مجزا قدرتمندتر جلوه داد و برای ویرایش تصاویر از آن بهره گرفت. Nik Software Color Efex Pro یکی از همین پلاگین های قدرتمند است که با دارا بودن انواعی از امکانات اعم از فیلترها و افکت ها کاربران را در ویرایش تصاویر یاری دهد. برای عکاسان حرفه ای این نرم افزار فوق العاده است چرا که با همه امکاناتش فتوشاپ را بیش از پیش قدرتمند می کند.
    ده ها فیلتر جدید و قدرتمند که کاربران را خلاق تر هم می کند در نسخه ی جدید نرم افزار اضافه شده است. یک واسط کاربری مجزا و البته جالب و هیجان انگیز هم برای Nik Software Color Efex Pro طراحی شده که کار را آسان می کند. هماهنگی با پردازنده های اصلی و گرافیکی چند هسته ای هم باعث افزایش سرعت و کارآیی این نرم افزار قدرتمند می شود. برای کاربرانی که به صورت حرفه ای از نرم افزار فتوشاپ بهره می گیرند و یا جز عکاسان هستند این نرم افزار می تواند فوق العاده کارآمد باشد.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Nik Software Color Efex Pro:
    - واسط کاربری مجزا و زیبا و البته کاربر پسند
    - اضافه شدن ده ها فیلتر زیبا و جذاب
    - استفاده آسان از نرم افزار
    - بهینه شدن افکت های قبلی موجود در نرم افزار
    - سازگار با پردازنده های چند هسته ای
    - برندهای جدید برای افکت ها
    - افزایش خلاقیت کاربران با استفاده از این نرم افزار
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود RoozNama - نرم افزار موبایل تقویم روزنما ۹۱ - آیفون - آیپاد

     

    دانلود RoozNama - نرم افزار موبایل تقویم روزنما ۹۱ - آیفون - آیپاد

    سرانجام امروز نرم افزار روزنما بعد از ساعتها تلاش آماده رونمایی و بهره برداری شد. روزنما نسخه جایگزین نرم افزار iMoazen است که در پایان سال ۹۰ به فعالیتش خاتمه داد. 
    ویژگیهای کلیدی نرم افزار موبایل روزنما:
    - نمایش کامل اوقات شرعی
    - دارای تقویم سال ۹۱ به همراه با رویدادهای تقویمی با ظاهری کاربر پسند و استفاده آسان
    - قابلیت پخش اذان و همچنین بیدار باش برای نماز صبح
    - قابلیت انتخاب مؤذن
    - قابلیت تقویم تاریخ (در صورتی که رویدادی در آن روز وجود داشته باشد، رویداد سر زمان تعیین شده،نمایش داده می شود )
    - قابلیت انتخاب خودکار استان به هنگام فعال سازی نرم افزار
    - قابلیت انتخاب چندین شهر به صورت همزمان
    - سهولت در استفاده
    - پشتیبانی از Retina Display

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:نرم افزارهای آیفون / آی پاد , تقویم , روزنما,
  • دانلود DFX Audio Enhancer v10.137 - نرم افزار تقويت پخش صدا و موسيقی

     

    دانلود DFX Audio Enhancer v10.137 - نرم افزار تقويت پخش صدا و موسيقی

    كمتر كسی بین شما كاربران عزیز یافت می شود كه خواستار صدای با كیفیت و قدرت بیشتر نباشد. اگر می خواهید یك پخش با كیفیت و قدرت بالا را تجربه كنید و موسیقی های خودتان را با كیفیتی باورنكردنی تجربه كنید آماده باشید. جهت كنترل كیفیت و قدرت صدا معمولا در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد كه می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. به نظر شما آیا این برنامه ها از قدرت و پیشرفتگی كافی برای اعمال این تغیرات بر خوردار هستند نرم افزار هایWindows Media Player ،Winamp ،RealPlayer،DivX Player،J. River Media Cente ،Musicmatch Jukebox در واقع همان پخش كننده هایی هستند كه حتما شما آنها را تجربه كرده اید ولی شاید هیچكدام نتوانسته باشند نیاز شما را در افزایش كیفیت و قدرت پخش موسیقی برآورده كنند. ما DFX Audio Enhancer را به شما پیشنهاد می كنیم كه در واقع یك پلاگین بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است كه كلیه نیازهای شما را رفع می كند. حالا می توانید كلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین كیفیت و قدرت گوش كنید و از آنها لذت ببرید. DFX Audio Enhancer  در واقع یك پمپ موسیقی است. جهت استفاده از این پلاگین ساده ترین راه این است كه پس از نصب نسخه مربوط به برنامه آن را در تنظیمات برنامه بصورت پیش روشن قرار دهید و از تنظیمات پیش فرض آن نیز استفاده كنید. ولی برای كاربرانی كه قصد اعمال تغییرات  دارند به راحتی می توانند از قابلیتهای اینپلاگین استفاده كنند و تنظیمات دلخواهشان را اعمال كنید. از جمله قابلیتهای DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است. با استفاده از مؤلفه 3d صدای فراگیر شما می توانید عمق و شگفت انگیزی خاصی را به پخش بدهید .این باعث جبران خسارات و محدودیتهای نظارت صوتی به دلیل فشرده سازی اطلاعات می شود. با پردازش سه بعدی شما عملا خود را در محیط اجرای موسیقی احساس خواهید كرد. 3D باعث افزایش پخش صدا در سیستم های با 2 بلندگو می شود. تنظیمات Dynamic Boost یا همان بهره بردن پویا كه بلندی صدا را تقویت می كند. با استفاده از Dynamic Boost سیستم پخش صدای شما دو برابر خواهد شد بدون از دست دادن كیفت و با به حداقل رساندن اعوجاج سطوح. برای نمونه كامپیوترهای مبتی بر سیستم چند رسانه ای  و حتی سیستم های پخش استریو از محدودی پویا و headroom رنج می بردند. تقویت دینامیكی با دقت پردازشهای صوتی برای افزایش بلندی صدا این headroom محدود را جبران كرده است. از دیگر قابلیتهای این پلاگین وضوح یابی اتوماتیك برای بلندگو ها و هدفون است. در این مجموعه ما برای شما پلاگین های مربوط به برنامه های J. River Media، Musicmatch Jukebox، RealPlayer ، Winamp و Windows Media Player 32بیتی و 64 بیتی را فراهم كرده ایم بعلاوه پوسته های بسیار زیبا و جذاب كه امیدواریم از آنها لذت ببرید.

    قابلیتهای كلیدی نرم افزار DFX Audio Enhancer:
    - امكان پشتیبان گیری  و بازیابی الگوهای شخصی
    - 10 باند تحلیل طیف های صوتی
    - رابط كاربر ساده و آسان
    - پشتیبانی از ویندوز 32 و 64 بیتی
    - جستجوی پیشرفته DSP بهبود صدا
    - بهینه سازی صدا بلندگوها و هدفون
    - قدرت پردازش حالتهای صوتی
    - دارای پوسته های زیبا
    - ایستگاه از پیش تنظیم پشتیبان گیری و بازگردانی
    - پشتیبانی از صدای فراگیر
    - صرفه جوئی در فضا با حالت واسط مینی
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ... 

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:DFX Audio Enhancer , پلاگین صوتی , پخش با کیفیت صدا , تقویت کننده صدا,

  • messidownload

    Mehrdad

    messidownload

    http://messidownload.lxb.ir

    آسان دانلود

    دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2012/05/13

    آسان دانلود

    به سايت آسان دانلود خوش آمدید دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود بازی, دانلود فیلم, دانلود آنتی ویروس, دانلود بازی موبایل, دانلود کتاب, دانلود گرافیک, دانلود ويندوز, دانلود عکس, آسان دانلود

    آسان دانلود