آسان دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود IObit Game Booster Premium v2.41 - افزایش سرعت اجرای بازی ها

 تعداد بازديد : 909

دانلود IObit Game Booster Premium v2.41 - افزایش سرعت اجرای بازی ها

اجراي بازي هاي رايانه اي جديد مستلزم داشتن رايانه اي قدرتمند با گرافيك بالا مي باشد. شما پس از نصب بازي بر روي رايانه خود در صورت اجرا نشدن آن به فكر خريد قطعات به روز تر و قوي تر مي باشد ولي راه حل هاي گوناگوني وجود دارد كه شما ميتوانيد بدون هزينه زياد بعضي از بازي هاي رايانه قديمي خود را به آساني اجرا نماييد. در بعضي از مواقع بازي اجرا شده بر روي سيستم به صورت كند و تكه تكه نشان دادن فريم هاي بازي مي باشد. آيا راه حلي وجود دارد كه شما بتوانيد با استفاده از نرم افزار اين مشكل را بر طرف سازيد. گروه آسان دانلود نرم افزار قدرتمند Game Booster را به شما پيشنهاد مي كند. 
با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد بيشترين مشكلات رايج در بازي هاي رايانه اي را به آساني برطرف سازيد. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از يك كليد ميتوانيد تمامي رايانه خود را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي كنيد. بدين منظور كه اين نرم افزار سيستم شما را اپتيمايز كرده و براي اجراي ساده و راحتر بازي ها بهينه سازي مي نماييد. اين برنامه براي اجراي سريع بازي ها حافظه موقت رايانه شما را تخليه و تمامي پردازشهاي اضافي را متوقف كرده و سيستم شما را آماده اجراي بازي هاي رايانه اي مي كند. همانگونه كه ميدانيم اجرا و باز كردن برنامه ها بر روي رايانه باعث كند شدن ويندوز ميشود و اجراي برنامه هاي مخفي در سيستم باعث ميشود كه سهم زيادي از اين پردازشهاي سي پي يو به اين امر اختصاص يابد. با اجراي اين نرم افزار و بهينه سازي، باعث ميشود سهم بسيار زيادي از منابع رايانه خود را به اجراي بازي هاي رايانه اي خود اختصاص دهيد و باعث بالا رفتن سرعت رايانه براي اجراي سريعتر و روان تر بازي هاي رايانه اي شويد. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Game Booster Premium:
- قابليت تنظيم سيستم براي افزايش سرعت اجراي بازي هاي رايانه اي
- قابليت متوقف كردن نرم افزارهاي در حال اجرا در پس زمينه
- قابليت خالي كردن حافظه براي اجراي سريعتر بازي ها
- قابليت كم كردن بار پردازشگر براي اجراي روانتر و سريعتر بازي هاي رايانه اي
- قابليت شناسايي و نصب خودكار آخرين درايورهاي كارت صدا و گرافيك براي افزايش سرعت
- قابليت شناسايي و دانلود نرم افزار هاي مورد نياز براي اجراي سريعتر بازي ها
- شناسايي خودكار منابع غير ضروري و توقف تمامي فعاليتهايي كه باعث كند شدن بازي ميشود
- غير فعال سازي سرويس هاي غير ضروري در ويندوز و بالابردن سرعت اجراي بازي هاي رايانه اي
- بهينه سازي و يكپارچه سازي درايو بازي براي اجراي سريعتر بازي
- داراي محيط كاربري بسيار ساده و اجراي تمامي تنظيمات فقط با يك كليد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

.: ادامه مطلب :.

مایکروسافت ویندوز مدیا پلیر 12 - نرم افزار کامپیوتر - Windows Media Player 12

 


این هم آخرین ورژن نرم افزار قدرتمند ویندوز مدیا پلیر که پخش کننده ای بسیار قوی برای فایلهای صوتی و تصویری شما کاربران گرامی میباشد.این نسخه که جدیدترین ویرایش توسط شرکت مایکروسافت میباشد از امکانات بسیار خوبی در زمینه پخش صوت و تصویر و دریافت موزیک و موزیک ویدئو به صورت آنلاین در سبکهای مختلف برخوردار میباشد. به شما عزیزان پیشنهاد میکنم حتمآ این نسخه را از سایت خود فوردانلودس.آی آر دریافت نمائید.
 

 

 



.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:مایکروسافت ویندوز مدیا پلیر 12 - نرم افزار کامپیوتر - Windows Media Player 12,
  • 86 قلم از مجموعه قلم های فارسی

     دسته : فونت  تعداد بازديد : 47079

     

    منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

     

    این مجموعه شامل 86 قلم استاندارد فارسی و سازگار با ویندوز ایکس پی میباشد. کپی رایت این قلم های متعلق به شرکت برنا رایانه میباشد. از قلم های این مجموعه که همگی با حرف B آغاز میشوند. در تمامی نرم افزارهای تحت ویندوز که از یونیکد پشتیبانی میکنند میتوانید استفاده نمائید. در مجموعه ی نرم افزاری آفیس و نسخه های Me فتوشاپ میتوانید بدون واسطه و مستقیم این قلم ها را بکار ببرید. برای استفاده از قلم های این مجموعه در سایر نرم افزارهایی که امکان تایپ مستقیم فارسی نیست نیز میتوانید از نرم افزار شتاب فارسی نگار استفاده کنید.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:86 قلم از مجموعه قلم های فارسی,
  • تصاوير بسيار زيبا و سه بعدي در Reptiles-Snake Wallpapers

     دسته : پس زمینه  تعداد بازديد : 19435

     

    منبع : www.AsanDownload.com


    مجموعه بيش از 37 تصوير زيبا و منحصر به فرد كه ما آن را به شما هديه مي كنيم. گروه گرافيكي آسان دانلود، باز هم دست به جمع آوري تصاوير گرافيكي براي شما گرافيست ها زده است. اين مجموعه با كيفيت ريزوليشن 1024x768 ميباشد كه با كيفيت فوق العاده ميتواند مناسب براي كارهاي گرافيكي و همچين پس زمينه دسكتاپ شما باشد كه جلوه زيبايي را به طرح ها و سيستم شما خواهد داد.

     


     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:تصاوير بسيار زيبا و سه بعدي در Reptiles-Snake Wallpapers ,
  • دانلود انیمیشن سه بعدی Alpha And Omega - داستان آلفا و امگا

     تعداد بازديد : 6,386

    دانلود انیمیشن سه بعدی Alpha And Omega - داستان آلفا و امگا

    کیت و هامفری دو شخصیت کارتونی هستند که در انیمیشنی به نام Alpha And Omega ایفای نقش کرده اند. دو گرگ که جوان که داستان عشقشان موضوع این انیمیشن است ؛ این کارتون بسیار زیبا و جذاب و با کیفیت در سال 2010 عرضه شده و اتفاقا محبوبیتی زیاده را هم کسب کرده است. نمایش به دو صورت دو بعدی و سه بعدی در سینماها باعث شد تا فروش این انیمیشن فوق العاده باشد. موضوع داستان از جایی کلید می خورد که کیت و هامفری از زادگاهشان به جای دیگر منتقل می شوند اما در میانه راه دو گرگ فرار می کنند و در تلاش هستند تا هرچه زودتر به زادگاهشان باز گردند. کیلومترها راه است تا آن ها بتوانند به محل تولدشان بازگردند ؛ هر دو گرگ جوان هستند و هر کدام خصوصیاتی دارند ؛ هامفری شوخ طبع و شیطون و کیت هم فوق العاده منضبط است اما داستان به همین جا ختم نمی شود چرا که در نبود این دو سایر گرگ ها به جان هم افتاده اند و حالا هامفری و کیت باید تا اوضاع وخیم تر نشده باز گردند و صلح را برقرار کنند همین موارد باعث می شود اتفاقاتی در طول پخش انیمیشن رخ دهد که تماشای آن خالی از لطف نیست.
    ما نسخه سه بعدی و با کیفیت Alpha And Omega را آماده کرده ایم. تماشای نسخه سه بعدی فوق العاده هیجان انگیزتر از نسخه دو بعدی خواهد بود. Alpha And Omega 3D 2010 در ادامه مطلب آماده دانلود است تا شما با داشتن یک عدد عینک سه بعدی از جذابیت تماشای این هنرنمایی کمپانی سازنده نهایت لذت را ببرید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود انیمیشن سه بعدی Alpha And Omega - داستان آلفا و امگا,
  • دانلود انیمیشن Shrek Forever After 2010 - شرک برای همیشه

     تعداد بازديد : 5,234

    دانلود انیمیشن Shrek Forever After 2010 - شرک برای همیشه

    شرک شخصیت کارتونی بسیار معروف این بار در Shrek Forever After 2010 برگشته تا دوباره بتواند همان شرک قبلی باشد ؛ او که احساس می کند تنبل و اهلی شده و دیگر صدای غرشش باعث ترس روستائیان نمی شود در تلاش است تا با مبارزه و پیروزی بر Rumpelstiltskin دوباره غرور شکسته اش را باز گرداند. اما حیف که این اندیشه کمی نادرست است چرا که دیگر نه الاغ آن الاغ قدیمی است و نه فیونا آن همسر ؛ گربه هم که حالا از خوشگذرانی بیش از حد چاق و تنبل شده و دیگر نمی تواند کمک زیادی به شرک کند ؛ حالا باید به نظاره بنشینیم و ببینیم آیا شرک قادر است تا بدون کمک دوستانش در مبارزه به دشمنانش پیروز شود یا خیر ...
    کارتون Shrek Forever After 2010 را برای این مطلب با کیفیت بسیار مناسب و حجم پائین در نظر گرفته ایم تا شما کاربران عزیز با دانلود و تماشای این کارتون که در سال 2010 عرضه شده از لحظه لحظه این انیمیشن جذاب لذت ببرید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود انیمیشن Shrek Forever After 2010 - شرک برای همیشه,
  • دانلود انیمیشن Rio 2011 - روایتی هیجان انگیز از زندگی یک طوطی

     تعداد بازديد : 5,401

    دانلود انیمیشن Rio 2011 - روایتی هیجان انگیز از زندگی یک طوطی

    سازندگان انیمیشن بسیار معروف و محبوب عصر یخبندان حالا با تلاش و خلاقیت خود کارتون زیبایی را خلق کرده اند که Rio نام گرفته است. داستان زندگی طوطی آبی رنگی که به نظر خودش در جهان تنهاست و هیچ کس از نسلش باقی نمانده اند جنگل های ریودوژانیرو در برزیل که بسیار هم خوش آب و هوا هستند زیستگاه این پرنده هستند اما به دلایل مختلف این پرنده مجبور می شود جنگل های بارانی را ترک کند . داستان از جایی جذاب تر می شود که این پرنده که کمی هم تنبل است به همراه چند پرنده دیگر به دست قاچاقچیان می افتد و بر حسب اتفاق نمونه ای شبیه خود را در شهری دیگر پیدا می کند که اتفاقا هم نسلش یک طوطی دختر است ؛ این پرنده تلاش می کند تا با این طوطی دختر ارتباط برقرار کند اما در نگاه اول این عشق دو طرفه ایجاد نمی شود تا این که ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود انیمیشن Rio 2011 - روایتی هیجان انگیز از زندگی یک طوطی,
  • دانلود انیمیشن Tom and Jerry: A Nutcracker Tale 2007 - تام و جری

     تعداد بازديد : 5,526

    دانلود انیمیشن Tom and Jerry: A Nutcracker Tale 2007 - تام و جری

    انیمیشن جذابی که برای این مطلب شما در نظر گرفته ایم یکی از قسمت های بسیار جذاب تام و جری است. دو شخصیت کارتونی که هیچ کس از تماشای چند باره آن ها خسته نشده و نمی شود. این قسمت 45 دقیقه ای که از کیفیت بسیار مناسبی بهره می برد حجم فوق العاده مناسب تری هم دارد ؛ این قسمت هم مانند قسمت های دیگر طراحی و انیمیشن هایش تولید شده اند ؛ موضوع همان موضوع های قبلی بوده و باز هم گربه به دنبال موش است تا بتواند آن را به عنوان یک وعده غذایی شکار کند اما باید ببینیم در این قسمت هم جری زرنگ بازهم می تواند از چنگال تام بگریزد یا خیر. Tom andJerry: A Nutcracker Tale 2007 گزینه خوبی برای سرگرمی شما در پایان هفته است پس پیشنهاد می کنیم حتما این قسمت از این کارتون را دانلود کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود انیمیشن Tom and Jerry: A Nutcracker Tale 2007 - تام و جری,
  • دانلود انیمیشن Winnie The Pooh - دست گل جدید خرس پراشتها

     تعداد بازديد : 4,479

    دانلود انیمیشن Winnie The Pooh - دست گل جدید خرس پراشتها

    همه ما خاطراتی با کارتون های دوران کودکی مان داریم که هنوز هم با پخش آن ها سرگرم می شویم. کارتون هایی که هریک موضوعاتی خاص داشتند و معمولا حداقل دقایقی ما را سرگرم می کردند و بعضی ها هم که فیلم سینمایی بودند حداقل یک ساعتی ما را پای تلویزیون ها نگه می داشتند تا ببینم پایان کار چه می شود. یکی از این کارتون ها که داستان خرس شیطونی بود که با اشتهای فراوان همیشه کار دست دیگر دوستانش می داد و همیشه به دنبال عسل بود. حالا پس از سال ها کمپانی معروف Disney نسخه ی جدیدی از این کارتون را با نام Winnie the Pooh 2011 منتشر کرده است. یک انیمیشن فوق العاده جذاب که بازهم شیطنت این خرس خوش اشتها داستان کارتون را پدید می آورد. 
    در این انیمیشن خرس شیطون به دنبال عسل است که با موجود جدیدی آشنا می شود و این جاست که دوستان قدیمی وارد داستان این انیمیشن می شوند تا ببینند می توانند دست گل جدید Pooh جمع و جور کنند یا خیر ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود انیمیشن Winnie The Pooh - دست گل جدید خرس پراشتها,
  • دانلود کلیک شماره 368 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

     تعداد بازديد : 2,355

    دسته : کتاب » کلیک
     
    دانلود کلیک شماره 368 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

    عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:
    - تفاوت مايكروسافت با اپل در توسعه سيستم‌عامل بعدي
    - هشدارهای عجیب FBI
    - روش‌هايي براي امن‌تر کردن گشت و گذار در وب
    - راهنمانویسی بر همه چیز - جذابیت‌های مک در ویندوز
    - خاموشی با عجله
    - سطل زباله کوچک
    - شیوه های مقابله با امواج تلفن همراه
    - پشتیبانی از وب‌سایت
    - IE9؛ مرورگر دوست‌داشتنی
    - بازی، در جستجوی خواهر
    - بازی، نامیرای تقلبی
    - بازی، اسكی روی یخ
    - ابزار امنیتی دستگاه‌های تلفن همراه
    - جستجوگر‌های چند پنجره‌ای
    - کلید های میانبر در فتوشاپ
    - اطلاع‌رسانی در موبایل
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود کلیک شماره 368 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم,
  • دانلود کلیک شماره 369 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

     تعداد بازديد : 2,431

    دسته : کتاب » کلیک
     
    دانلود کلیک شماره 369 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

    عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:
    - تحليل، رد پاي خود را پاك كنيد
    - آيا کروم باز هم بهترين خواهد ماند؟ کروم، سريع‌تر و امن‌تر از هميشه
    - قديمي‌ها را رنگ کنيد، تبديل تصاوير سياه و سفيد به رنگي
    - App Store تبليغات ايميلي در مک
    - باغچه رويايي خود را طراحي کنيد
    - موبايل، فرداي تلفن همراه چگونه است؟
    - سطح: مبتدي، امنيت بيشتر؛ دانلود سريع‌تر با IE9
    - غريب از هر دو شهر رانده، نقش‌آفريني از نوعي ديگر
    - لذت داشتن 4 دست، تاريکي در تاريکي
    - بررسي رايانه‌هاي لوحه‌اي، تبلت‌ها را كنار هم ببينيم
    - بزرگ‌ترين اشتباهات اينترنتي
    - کليدهاي ميانبر در فتوشاپ
    - موتور بلاگ خود را سفارشي‌تر کنيد
    - لپ‌تاپ مخصوص بازي‌خورها
    - فناوري ديجيتال
    - و...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود کلیک شماره 369 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم,
  • دانلود کلیک شماره 370 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

     تعداد بازديد : 2,621

    دسته : کتاب » کلیک
     
    دانلود کلیک شماره 370 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

    عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:
    - مزاياي پشتيبان‌گيري ابري
    - چگونگي شناسايي فيشينگ و پرهيز از آن
    - دسترسي به رايانه از هزاران کيلومتر فاصله! کنترل از همه‌جا
    - App Store اندازه‌گيري تخصص ماست
    - کپي‌برداري از آبي‌ها - به‌روز رساني «اندرويد‌ها»
    - گزارش زنده‌اي از نمايشگر خودتان
    - با استفاده از InPrivate Browsing همه چيز را دفن کنيد!
    - پاياني بر يك بازي زيبا در نسل هفتم، آخرين سرود شپرد
    - يك فلش بك ديگر به آركيد دوبعدي لذت‌بخش، نجات يك دوست
    - فناوري‌هاي هولناك
    - بررسي آسيب‌پذيري‌هاي گوگل والت، کيف پول گوگل ناامن مي‌شود
    - چگونه يك طراح حرفه‌اي شويم؟! بعد سوم در فتوشاپ
    - به‌كارگيري ويرايشگرهاي WYSIWYG در برنامه‌هاي ويندوز
    - گردش و سفر به همراه لپ‌تاپ‌هاي بازي
    - شخصي‌سازي‌هاي انفرادي در اپرا
    - عدم دريافت تماس از افراد ناشناس
    - فناوري ديجيتال
    - و...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود کلیک شماره 370 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم,
  • دانلود بایت شماره 216 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

     تعداد بازديد : 3,464

    دسته : کتاب » بایت
     
    دانلود بایت شماره 216 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

    عناوین بایت هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان:
    - دریافت پیامک تبلیغاتی، تنها با اجازه مشترک
    - شورا، عالی، فضای مجازی
    - سرعت در خانه‌های اینترنتی
    - عیدی دیجیتالی! حرفش را هم نزن
    - حرکتی رو به جلو یا بازگشت به گذشته
    - فناوری اطلاعات در سالی که گذشت
    - بدافزارهایی که به عید دیدنی می‌آیند!
    - رایانه را خانه تکانی کنید!
    - قانون جدید امنیتی لازم نیست
    - فضای مجازی، تیغ دو لبه
    - حضور پررنگ متن‌بازها در نمایشگاه CeBIT2012
    - نگاهی دیجیتالی به سفرهای نوروزی
    - بهترین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های همراه معرفی برترین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در کنگره جهانی تلفن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های همراه 2012
    - عیدانه نود و یک
    - بازی‌خورهای سیار بخوانند!
    - زیبایی در وب
    - نظافت رایانه برای استقبال از سال جدید
    - فروشگاه آندروید
    - آدمک‌های جنگ‌جو
    - حروف فارسی در نوکیا
    - برترین‌ بازی های سالی که گذشت
    - و...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود بایت شماره 216 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان,
  • دانلود Mayan Waterfall 3D - آبشاری زیبا در دل جنگل

     تعداد بازديد : 3,775

    دانلود Mayan Waterfall 3D - آبشاری زیبا در دل جنگل

    اسکرین سیور Mayan Waterfall 3D نام یک محافظ صفحه نمایش فوق العاده زیبا و جذاب است که تصاویر یک جنگل سبز و آرامش بخش را نمایش می دهد ؛ در این اسکرین سیور که طراحی آن فوق العاده بوده یک آبشار بسیار زیبا هم که با موزیک های دلنشینی همراه شده می تواند علاوه بر زنده نگه داشتن پیکسل های صفحه نمایش پس از ساعت ها کار طولانی و خسته کننده با سیستم رایانه ای آرامشی چند دقیقه ای را به کاربر هدیه کند. طراحی سه بعدی ، استفاده از رنگ های شاد و زیبا ، موزیک بسیار دلنشین و توجه به جزئیات در طراحی از جمله خصوصیات مهمی هستند که در Mayan Waterfall 3D به چشم می خورند. داشتن این اسکرین سیور هزینه ای در برندارد ؛ پس به کاربرانی که اینترنت در اختیار دارند توصیه می کنیم حتما این محافظ صفحه نمایش زیبا و جذاب را دانلود کنند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Mayan Waterfall 3D:
    - طراحی بسیار زیبا و ویژه
    - موزیک دلنشین و هماهنگ با تصاویر
    - استفاده از رنگ های شاد در طراحی
    - نمایش یک آبشار دیدنی
    - طراحی به صورت کاملا سه بعدی
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود Mayan Waterfall 3D - آبشاری زیبا در دل جنگل,
  • دانلود Nero Multimedia Suite v11.0 - بسته نرم افزاری جدید نرو

     تعداد بازديد : 18,745

    دانلود Nero Multimedia Suite v11.0 - بسته نرم افزاری جدید نرو

    همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و ... همه و همه در یک بسته جای گرفته اند. استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند. بسته Nero شامل ابزارهای زیر است:
    Nero Express: نرم افزاری جهت کپی رایت انواع فرمت ها و فایل ها به شکل های مختلف Data و MultiMedia و ساخت ایمیج از لوح های فشرده 
    Nero Burning ROM: ابزاری بز هم جهت کپی رایت با محیطی متفاوت 
    Nero BackItUp: نرم افزاری جهت پشتیبان گیری از فایل ها و لوح های فشرده 
    Nero CoverDesigner: ابزاری بسیار کامل و در عین حال کاربردی جهت طراحی و پیاده سازی انواع طرح ها و لوگو ها برروی انواع لوح های فشرده.
    Nero MediaHome: ابزاری بسیار کاربردی در جهت مدیریت فایل های مالتی مدیا.
    Nero Home: ابزاری شبیه به یک درایو برای ذخیره سازی فایل های مربوط به نرم افزار Nero. 
    Nero Recode: ابزاری که کاربران را قادر می سازد تا اقدام به ضبط فایل های مالتی مدیا بر روی لوح فشرده نمایند .
    Nero Video: یکی از ابزارهایی که به طور چشم گیر در این بسته خود نمایی می کند و هر کاربری به آن احتیاج پیدا خواهد کرد همین نرم افزار است . نرم افزاری که قادر است تا اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری را پخش نماید . DVD ها را با بالاترین کیفیت ممکن به حرکت در آورد.
    Nero SoundTrax: اگر به کار میکس صدا هم علاقه دارید می توانید از این ابزار برای انجام کار های خود استفاده نمائید .
    Nero WaveEditor: همان طور که از نامش پیداست نرم افزاری برای ویرایش محدود انواع فرمت های صوتی می باشد و دستیاری برای کاربران در جهت تغییر صداها محسوب می شود.
    Nero Vision: نرم افزاری برای آن ها که دوست دارند فیلم های خود را با ویرایش و منو هایی زیبا با فرمت های DVD و VCD رایت نمایند . این نرم افزار همچنین قادر است تا تصاویر را به شکل اسلاید شو هایی زیبا در آورد.
    اما قابلیت های این بسته به همین جا ختم نمی شود . چراکه ابزارهای مفید دیگری هم وجود دارند. این نرم افزار ها قادرند تا درایو مجازی بسازند ، دیسک ها را شخصی نمایند، برروی لوح های فشرده قفل قرار دهند و سرعت گردش درایو دیسک گردان را مورد سنجش قرار دهند.قابلیت جدیدی که به این بسته اضافه شده است قابلیت هک کردن لوگو برروی دیسک های می باشد. این قابلیت  LightScribe نام دارد و کاربران قادرند با رایتر های مخصوص  اقدام به هک کردن لوگو ها و طرح های خود نمایند. 

    مهم ترین قابلیت های بسته نرم افزاری Nero Multimedia Suite:
    - سادگی کار با نرم افزار 
    - سرعت در انجام عمل کپی رایت دیسک ها
    - رایت انواع لوح های فشرده با فرمت ها و شکل های مختلف
    - ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر
    - تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
    - پشتیبانی از فرمت های رایج لوح های فشرده نظیر ISO 
    - قابلیت پشتیبان گیری از لوح های فشرده 
    - پشتیبانی از لوح های فشرده Blu-rey
    - پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری
    - ساخت منوهایی دو بعدی و سه بعدی برای فیلم ها 
    - محیطی بسیار کاربر پسند و جالب
    - مدیریت آسان تصاویر
    - مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها 
    - ساخت ایمیج از دیسک ها 
    - به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube 
    - تماشای شبکه ای تلویزیونی به صورت زنده 
    - ضبط صدا و تصویر
    - ویرایش موزیک ها 
    - پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا 
    - قابلیت قفل گذاری برروی دیسک ها
    - قابلیت شخصی کردن دیسک ها 
    - سرعت سنج برای دیسک گردان ها
    - ساخت درایو مجازی
    - قابلیت رایت بر روی انواع لوح فشرده نظیر CD و DVD و blu-rey و ...
    - سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود Nero Multimedia Suite v11,0 - بسته نرم افزاری جدید نرو,
  • دانلود نرم افزار قرآن کریم به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی - جاوا

     تعداد بازديد : 13,967

    دانلود نرم افزار قرآن کریم به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی - جاوا

    نرم افزار قرآن کريم همراه، به سه زبان فارسي، عربي، و انگليسي منتشر شده است. کاربر مي تواند زبان مورد نظر را انتخاب نمايد. نرم افزار قرآن کريم شامل متن قرآن به همراه ترجمه فارسي و انگليسي به همراه تفسير روايي برهان ارائه گرديده است. از ويژگي هي اين نرم افزار قرائت کامل ترتيل قرآن کريم است که با کپي نمودن فايل صوتي بر روي کارت حافظه تلفن همراه اين امکان براي کاربر فعال خواهد بود. ويژگيهاي اين نسخه:
    - امکان جستجو در متن قرآن و جستجو در متن تفسير
    - امکان ياداشت نويسي در کنار يه دلخواه
    - امکان نشانه گذاري متعدد
    - انتخاب تکرار تلاوت
    - انتخاب اندازه قلم
    - دسترسي به جزء مورد نظر
    - دستيابي به آخرين مطالعه
    - امکان ارسال يه انتخاب شده با پيامک
    - و...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود نرم افزار قرآن کریم به سه زبان فارسی, عربی, انگلیسی - جاوا,
  • دانلود Entwined Strings of Deception - مدلی جدید از بازی های اشیاء مخفی

     تعداد بازديد : 14,829

    دانلود Entwined Strings of Deception - مدلی جدید از بازی های اشیاء مخفی

    Entwined Strings of Deception یک بازی سرگرم کننده و جذاب است که بازهم در ژانر Hidden Object می باشد ؛ ژانری که مدت طولانی نیست که اولین سری از این بازی ها منتشر شده اما توانسته در همین مدت کوتاه هم توانسته هواداران بسیاری را به سمت خود جذب کند و البته تعداد بازی های تولیدی در این ژانرهم از هزاران بازی گذشته است. بازی جذابی هم که برای این مطلب در نظر گرفته ایم دقیقا خصوصیات مدل های قبلی را دارد با این تفاوت که داستانی جذاب و هیجان انگیز داشته و طراحی و گرافیکی نو را در خود می بیند که باعث سرگرمی کاربر در محدوده های سنی مختلف خواهد شد. موزیک زیبا و دلنشین ، محل های مختلف در اجرای بازی ، ده ها مرحله با خصوصیات و طراحی های مختلف ، وجود مراحل جایزه ، کمک به یادگیری لغات زبان انگلیسی و ده ها خصوصیت دیگر که بازی جذاب و هیجان انگیز Entwined Strings of Deception به واسطه آن ها کاربران را به دنیای جدیدی می برد.

    قابلیت های کلیدی بازی Entwined Strings of Deception:
    - گرافیک بسیار مناسب
    - طراحی زیبای هر مرحله و متفاوت بودن مراحل
    - مناسب برای سنین مختلف
    - داستان زیبا و جذاب بازی
    - عدم نیاز به سیستم سخت افزاری قدرتمند
    - کمک کردن هوشمند بازی به کاربر برای پیدا کردن اشیا
    - وجود مراحل جایزه در بازی
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود Entwined Strings of Deception - مدلی جدید از بازی های اشیاء مخفی,
  • Adobe Reader X v10.1.3 - نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

     تعداد بازديد : 21,086

    Adobe Reader X v10.1.3 - نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

    نرم افزاري كه به تازگي نسخه به روز شده آن براي مشاهده و مديريت فايل هاي PDF ارائه شده استAdobe Acrobat Reader نام دارد. كاربران در اين ابزار فقط قابليت مشاهده فايل هاي PDF را دارند. اما نمي توان از امكاناتي مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسياري قابليت ديگر چشم پوشي كرد. مهم ترين قابليتي كه در اين ابزار و در نسخه جديد ارائه شده است مديريت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سايت Acrobat است.  پس از نصب اين نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سيستم شما نصب خواهد شد كه با استفاده از آن و آيكني كه با نام Acrobat در دسكتاپ سيستم عامل شما ظاهر مي شود مي توانيد سايت Acrobat را در سيستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشيد. در اين سايت كاربران  مي توانند پس از عضويت در سايت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراك بگذارند. همچنين مي توانند اسنادي با فرمت PDF و به صورت آنلاين تهيه نمايند. اين نرم افزار محيط كاربري بسيار ساده اما در عين حال جذابي دارد. اين نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Reader X حجمي بسيار پائين دارد كه باعث بالا رفتن كارايي سيستم مي شود. همچنين نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Reader X كه با قيمت 449 دلار عرضه مي گردد، به صورت رايگان عرضه مي شود. محیط كاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. اين نرم افزار با اندكي تغييرات جزيي نسبت به ويرايش هاي قبلي ارائه شده است. 

    قابليت هاي كليدي نرم افزار Adobe Reader X:
    - مشاهده ساده و آسان اسناد PDF
    - رايگان بودن نرم افزار
    - استفاده بسيار آسان از نرم افزار
    - ارتباط سريع و آسان با Acrobat.com
    - قابليت پشتيباني از جديدترين تكنولوژي هاي به كار رفته در اسناد PDF
    - شتاب دهنده گرافيكي در نسخه ي جديد
    - قابليت چاپ اسناد
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:Adobe Reader X v10,1,3 - نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف,
  • دانلود PhotoFiltre Studio X v10.5.0 - نرم افزار افکت‌گذاری بر روی تصاویر

     تعداد بازديد : 3,345

    دانلود PhotoFiltre Studio X v10.5.0 - نرم افزار افکت‌گذاری بر روی تصاویر

    اگر شما از آن دسته از دوستانی باشید كه به كارهای گرافیكی علاقه مند باشید و دست داشته باشید كه عكسهای خودتان را ویرایش و ساعتها وقت خود را به درست كردن تصاویر خود سپری كنید. شاید اولین نرم افزاری به فكر شما برسد نرم افزار قدرتمند فتوشاپ میباشد. علاوه بر قدرتمند بودن این نرم افزار به حجم بسیار بالا و سنگین دارد و برای استفاده از این گونه نرم افزارها به سیستم قدرتمندی احتیاج دارید. شاید به فكر این باشید كه جایگزین مناسبی برای این نرم افزار قدرتمند باشید كه علاوه بر كامل بودن و دارا بودن تمامی امكانات آن از حجم كمی بر خودار باشد و در تمامی رایانه ها قابل نصب باشد. نرم افزار قدرتمند Photo Filtre Studio یكی از كاملترین، قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش حرفه ای تصاویر میباشد. این نرم افزار به شما امكان میدهد با داشتن ابزارهای قدرتمند خود كامل ترین ابزار ویرایش تصوریر را برای شما فراهم میسازد كه به صورت كاملا حرفه تصاویر خود را افكت گذاری نمایید. با داشتن فیلترهای قدرتمند شما میتوانید در كمترین زمان ممكن تصاویر خود را ویرایش كنید. با داشتن ابزارهای حرفه ای موجود در نرم افزار این امكان را برای كاربران تازه كار فراهم آورده است كه پا به جهان گرافیك گذاشته و از این نرم افزار لذت كافی را ببرند. نرم‌افزاری كامل روتوش عكس‌ها و تصاویر كه امكانات جالب و ساده‌اش، دست شما را در تغییر و تبدیل سریع فایل‌های گرافیكی، كاملا راحت گذاشته و قدرت عملیاتی زیادی به شما می‌دهد. سرعت زیاد و طرز كار ساده از این نرم‌افزار یك سوگلی تمام عیار ساخته است. اگر بخواهیم در یك جمله در مورد این نرم‌افزار حرفی بزنیم، خواهیم گفت كه بر حسب اتفاق، به عنوان نرم‌افزار جیبی كامپیوتران درآمده و از آن روز تا به حال، همه جا همراه و همسفر كامپیوتران شده است. این نرم افزار با داشتن صدها فیلتر و ابزارهای گوناگون خود یكی از محبوب ترین نرم افزارهای ویرایشگر تصویر شده است كه جایگزین بسیار مناسب فتوشاب میباشد. با این نرم افزار میتوانید با ابزارهای پیشرفته روتوش اثر قرمزی چشم و ... را اصلاح كنید. با داشتن مدیریت قدرتمند لایه ها شما میتوانید به راحتی بر روی تصاویر خود مدیریت كنید. یكی دیگر از مزایای بسیار قابل توجه این نرم افزار را میتوان به لود بسیار سریع این نرم افزار و سرعت بالا برای كار با تصاویر نام برد كه یكی از قابلیتهای بسیار مهم این نرم افزار میباشد كه اكثر كاربران حرفه ای بدان توجه خواصی دارند. Photo Filtre Studio X با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری به قدرت خود تا اندازه زیادی افزوده است. آخرین نسخه از این نرم افزار که برای اولین بار در سایت های دانلود فارسی زبان برای دوستداران طراحی و ویرایش تصاویر به صورت رایگان در آسان دانلود قرار می گیرد. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار PhotoFiltre Studio X:
    - محیطی ساده در عین کارآیی فوق العاده
    - ترکیب رنگ ها به سادگی برای بدست آوردن رنگ مورد نظر
    - سازگاری کامل با نرم افزار بسیار معروف Adobe PhotoShop 
    - افکت های بسیار زیبا و متنوع انواع مختلف فیلتر های بسیار زیبا
    - براش هایی سه بعدی و متعدد دارای براش های حرفه ای
    - مدیریت رنگ ها به صورت کاملا حرفه ای 
    - انتخاب گر  (Transformation) عکس یا تصویر با توجه به نوع تصاویر
    - محیط کاربری جدا برای مدیریت رنگ ها 
    - قابیت تشخیص و انتخاب رنگ ها از پس زمینه
    - سرعت و عملکرد بسیار بالا در لود و كارایی بالا نصب به نرم افزارهای مشابه 
    - سرعت بسیار بالا در لود و ذخیره سازی تصاویر
    - پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری موجود
    - سرعت بسیار بالا در بازیابی و ذخیره سازی تصاویر
    - تغییر سایز، رنگ، متون و چرخش و ... به سادگی و با وجود ابزارهای بسیار کامل
    - پشتیبان گیری از تصاویر ویرایش شده به صورت اتوماتیک
    - از بین بردن رنگ قرمز موجود در عکس ها
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود PhotoFiltre Studio X v10,5,0 - نرم افزار افکت‌گذاری بر روی تصاویر,
  • دانلود DAEMON Tools Pro+Lite v5.0.0316.0317 - ساخت درایو مجازی

     تعداد بازديد : 2,643

    دانلود DAEMON Tools Pro+Lite v5.0.0316.0317 - ساخت درایو مجازی

    DAEMON Tools Pro Advanced نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی،دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است. این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است. این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فورمت های ایمیج پشتیبانی میکند. DAEMON Tools Pro Advanced یکی از نرم افزارهای فوق العاده مفیدی است که قادر است با پشتیبانی از انواع فرمت ها تا 32 درایو مجازی همزمان را بارگزاری کند. سرعت بسیار بالا از کلیدی ترین خصوصیات این ابزار به شمار می رود. به راحتی می توان با این محصول قدرتمند ارتباط برقرار کرد و ایمیج های موجود را در آن مدیریت کرد، این امر هم به سبب واسط گرافیکی ساده ای که برای نرم افزار طراحی شده است. نسخه جدید اين نرم افزار را آماده کرده ایم تا با دریافت آن ایمیج های خود را با این شبیه ساز بارگزاری کنید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced:
    - ساخت درایو مجازی به منظور اجرای بازی ها بدون نیاز به سی دی، دی وی دی
    - اجرای بازی ها و نرم افزارهای محافظت شده و شبیه سازی انواع قفل های
    - توانایی پشتیبانی و باز کردن اکثر فورمت های رایج  و لوح های فشرده
    - پشتیبانی از StarForce 
    - پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds که توسط Alcohol و... ایجاد میشوند
    - پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده isz که توسط UltraISO ایجاد میشوند
    - برطرف شدن برخی از اشکالات autorun, autostart
    - قابلیت چک کردن نسخه ی جدید نرم افزار
    - امکان اجرای همزمان 32 درایو مجازی
    - افزایش کارایی موتور درایو مجازی
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود DAEMON Tools Pro+Lite v5,0,0316,0317 - ساخت درایو مجازی,
  • مجموعه 10 بازي براي گوشيهاي چيني

     دسته : بازي گوشي هاي چيني  تعداد بازديد : 67853

     

    منبع : www.AsanDownload.com


    آي آر يك مجموعه شامل 10 بازي براي گوشيهاي چيني كه بازيهاي اين گوشي ها بسيار كمياب ميباشد كه ميتواند لحظات شادي را براي شما دوستان به ارمغان بياورد.
    اميدواريم اين بازي هاي كمياب و زيبا مورد استقبال دارندگان سري گوشي هاي چيني - TV Mobile قرار گيرد.

     



     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:مجموعه 10 بازي براي گوشيهاي چيني,
  • آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7054 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x

     تعداد بازديد : 674,044

    آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7054 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x

    به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیرEset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایلآپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7054 نسخه هاي v3,x v4,x v5,x,
  • دانلود انیمیشن Puss in Boots 2011 - گربه چکمه پوش

     تعداد بازديد : 6,483

    دانلود انیمیشن Puss in Boots 2011 - گربه چکمه پوش

    انیمیشنی که برای پایان این هفته شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم Puss in Boots 2011 نام دارد. گربه چکمه پوش نام انیمیشن جدید و فوق العاده جذابی است که نقش اول آن را یک گربه ایفا می کند. این گربه باهوش و شمشیر زن که در شمشیرزنی مهارت فوق العاده ای هم دارد با کارهای خود می تواند زندگی شهروندان اسپانیایی را نجات دهد چرا که خودش هم یک گربه اسپانیایی است اما نکته مهم در مورد این گربه شمشیرزن لوس بودن اوست چرا که در مواقع ضروری معمولا خودش را لوس می کند و کمی دیر در میدان های نبرد حاضر می شود...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:دانلود انیمیشن Puss in Boots 2011 - گربه چکمه پوش,
  • دانلود TuneUp Utilities 2012 v12.0.3500.14 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

     تعداد بازديد : 5,847

    دانلود TuneUp Utilities 2012 v12.0.3500.14 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

    بی شک نرم افزار یا بهتر است گفته شود بسته نرم افزاری، TuneUp Utilities را یکی از کامل ترین و شاید هم بهترین ابزار برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز دانست. این بسته نرم افزاری قدرتمند که نسخه 2012 آن پس از مدت ها انتظار به تازگی ارائه شده است قابلیت هایی دارد که کمتر در نرم افزار های مشابه می توان به آن ها دست پیدا کرد. بالاترین کارآیی از ویندوز با این بسته نرم افزار فراهم می شود وقتی عمل بهینه سازی قسمت های مختلف به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. ده ها قابلیت کلیدی برای بهینه سازی در سطوح و بخش های مختلف ویندوز کمک خواهند کرد تا سیستم همیشه در بهترین شرایط به سر ببرد، بهینه سازی کانکشن اینترنت، حافظه رم، پردازنده اصلی، پاکسازی لحظه به لحظه هارد دیسک برای از بین بردن فایل های اضافی که در گذشت زمان ایجاد می شوند، رفع مشکل های نرم افزاری ویندوز، تعمیر و پاکسازی رجیستری از جمله مهم ترین قابلیت های TuneUp Utilities به شمار می روند. جالب است که عملکرد این بسته نرم افزاری به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه نرم افزاری در سیستم نصب نشده است، به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد. نسخه ی جدید هم واسط کاربری جذابی دارد و هم این که در عرض کمتر یک دقیقه نصب و قابل استفاده خواهد بود. به سرعت اجرا شده و به سادگی هم قابلیت توقف آن وجود دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این نسخه را حتما دریافت کرده تا بالاترین کارآیی ویندوز خود را احساس کنید. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار TuneUp Utilities:
    - سهولت در استفاده به همراه واسط کاربری جذاب نرم افزار
    - بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز
    - قابلیت بهینه کردن حافظه رم
    - مدیریت پردازنده اصلی سیستم 
    - یکپارچه‌سازی مؤثر درایوهای هارد
    - زمان بارگذاری ویندوز، برنامه‌ها و بازی‌ها را بطور قابل توجه کوتاه می‌کند
    - یکپارچه‌سازی هوشمند باعث بالا رفتن محسوس سرعت می‌شود 
    - یکپارچه‌سازی خودکار اختیاری در پس‌زمینه
    - یکپارچه‌سازی و تعمیر رجیستری
    - جداافتادگی‌های درون رجیستری را کم می‌کند
    - خطاهای ساختاری را مرتفع می‌کند
    - حافظه استفاده ‌نشده را آزاد می‌کند
    - جلوگیری از اجرای ناخواسته برنامه‌ها
    - شتاب‌دهی به شروع به‌کار سیستم
    - نمایش خودکار برنامه‌هایی که در زمان شروع به‌کار ویندوز اجرا شده‌اند
    - همچنین فهرست کردن برنامه‌هایی که در پوشه "شروع خودکار" قرار ندارند
    - بهینه‌سازی ویندوز و شتاب‌دهی به سرعت اینترنت
    - بهبود کارایی سیستم
    - شتاب‌دهی به مرور و دانلود فایل‌ها
    - ارائه اعلان‌هایی برای شتاب‌دهی سیستم
    - پاکسازی هارد دیسک برای دسترسی سریعتر به فایل ها
    - تعمیر مشکل های به وجود آمده در بخش های مختلف
    - تعمیر و حذف فایل های رجیستری
    - سفارشی سازی بخش های مختلف در ویندوز
    - سرعت بالا در نصب و اجرا
    - حالت Turbo Mode برای اجرای نرم افزار به صورت فوق سریع
    - بهینه سازی کانکشن های اینترنت برای دسترسی هرچه سریعتر و افزایش سرعت 
    - عدم نیاز به سخت افزار خاص
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:دانلود TuneUp Utilities 2012 v12,0,3500,14 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز,
  • دانلود Angry Birds Rio v1.4.4 - بازی پرندگان خشمگین ریو

     تعداد بازديد : 24,555

    دانلود Angry Birds Rio v1.4.4 - بازی پرندگان خشمگین ریو

    نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند. این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است.

    قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Rio:
    - گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
    - انجام بازی در 225 مرحله مختلف
    - گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
    - مناسب برای سنین مختلف
    - بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
    - حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:دانلود Angry Birds Rio v1,4,4 - بازی پرندگان خشمگین ریو,
  • دانلود XBMC v10.1 - تجربه ای هیجان انگیز با مدیاسنتری فوق العاده

     تعداد بازديد : 6,673

    دانلود XBMC v10.1 - تجربه ای هیجان انگیز با مدیاسنتری فوق العاده

    نرم افزار قدرتمند و البته ناشناخته ای به نام XBMC که یک مدیا سنتر فوق العاده قدرتمند و هیجان انگیز است می تواند مدیریت حرفه ای موزیک ها ، تصاویر و فیلم ها را به بهترین شکل ممکن بر عهده گیرد. این ابزار قدرتمند که تجربه اش فوق العاده هیجان انگیز است با توجه به حجمی که دارد بسیار سریع بارگزاری و اجرا شده و نمایش فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن را امکان پذیر می سازد. این نرم افزار جذاب و جالب که عموما از اکثر فرمت ها در زمینه های گوناگون هم پشتیبانی می کند واسط گرافیکی فوق العاده ای هم دارد که آن را نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه در این زمینه متمایز می کند. متن باز بودن و در عین حال استفاده کاملا رایگان از این مدیا سنتر قدرتمند باعث شده استفاده ها روز به روز از این ابزار افزایش پیدا کند. نمایش مجموعه تصاویر به صورت اسلایدشو ، دی وی دی فیلم ها به همراه منو ، وجود پوسته های مختلف با قابلیت ویرایش ، تنظیم قسمت های مختلف نرم افزار اعم از کیفیت نمایش و اندازه تصاویر ، هماهنگی و پیشتیبانی از فرمت های رایجی نظیر RAR و ZIP و موارد بسیار دیگری اشاره نمود. XBMC امکانات بسیار فراوانی دارد که هریک را می توان در یک نرم افزار مجزا مشاهده کرد ؛ دانلود و تجربه این مدیاسنتر قدرتمند را به همه کاربران پیشنهاد می کنیم.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار XBMC :
    - مدیاسنتری قدرتمند برای همه فرمت ها
    - نمایش تصاویر با پشتیبانی از فرمت های مختلف
    - مشاهده فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن
    - اجرای موزیک ها به صورت چندکاناله
    - پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها در زمینه های مختلف
    - هماهنگی و پشتیبانی از دو فرمت رایج RAR و ZIP
    - واسط کاربری فوق العاده
    - استفاده از پوسته های جدا با قابلیت خصوصی سازی
    - قابلیت اعمال تنظیمات دلخواه تقریبا در همه قسمت های نرم افزار
    - سرعت بسیار مناسب در اجرای دستورات
    - نمایش دی وی دی فیلم ها به همراه منو
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود XBMC v10,1 - تجربه ای هیجان انگیز با مدیاسنتری فوق العاده,
  • دانلود KMPlayer v3.2.0.0 - نرم افزار پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا

     تعداد بازديد : 62,260

    دانلود KMPlayer v3.2.0.0 - نرم افزار پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا

    با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. اخیرا در نسخه های جدید امکان نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت هم فراهم شده است ؛ کاربرانی که فیلم های سه بعدی دارند می توانند حالا با بالاترین کیفیت به تماشای این گونه فیلم ها بنشینند.

    قابلیت های كلیدی نرم افزار KMPlayer:
    - محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا كنون ديده ايد
    - پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري رایج
    - امكان كپچر كردن فايلها با كيفيت قابل قبول
    - در اختيار گذاشتن تمام اطلاعات يك فايل صوتي يا تصويري مانند
    - هماهنگي و پشتيباني از برنامه های رایج صوتی و تصویری
    - امکان استخراج تصاویر و فایل های صوتی به صورت اوریجینال
    - سهولت در استفاده از نرم افزار
    - نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
    - قابليت تعريف و تنظيم كليدهاي پخش برنامه به آساني
    - قابليت پشتیباني از پوسته و پلاگين هاي مختلف در برنامه
    - قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
    - پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
    - پشتباني كامل از فايلهاي فلش
    - پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
    - دسترسی ساده تر به فایل های صوتی و تصویری
    - امكان پخش فايلهاي AAC, OGG
    - پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
    - پوسته هاي جذاب و زيبا با قابلیت خصوصی سازی
    - سازگاری با زیرنویس فیلم ها با پشتیبانی از زبان های مختلف
    - امكان هماهنگ شدن با پلاگين هاي Winamp
    - نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود KMPlayer v3,2,0,0 - نرم افزار پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا,
  • دانلود J. River Media Center v17.0.115 - پخش و مدیریت موزیک و فیلم

     تعداد بازديد : 6,121

    دانلود J. River Media Center v17.0.115 - پخش و مدیریت موزیک و فیلم

    مدیریت فایل های چند رسانه ای که می تواند انواع عکس ها، موزیک ها و فیلم ها باشد یکی از کارهایی است که شاید تمامی کاربران با آن سروکار داشته باشند. بیشتر کاربران از نرم افزارهایی که در ویندوز گنجانده شده است برای این کار بهره می برند اما نرم افزارهایی هم هستند که مدیریت را به صورت حرفه ای تر امکان پذیر می سازند و به طبع کار کاربران را هم آسان تر می کنند. J.River Media Center یکی از همان نرم افزارهائیست که توانایی مدیریت فایل های چند رسانه ای را داشته و قادر است تا انواع تصاویر را نمایش دهد ، موزیک ها را اجرا کند و فیلم ها را به نمایش در آورد. 
    انتقال فایل ها به سیستم های صوتی و تصویری چند رسانه ای قابل حمل اعم از انواع موبایل ها و پلیرهای قابل حمل از جالب ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شود، البته نکته مهم در مورد این نرم افزار داشتن واسط کاربری جذاب و در عین حال حرفه ای است که برای تمامی کاربران فوق العاده جذاب و دلنشین خواهد بود، پشتیبانی از انواع فرمت ها در زمینه های مختلف هم نکته قابل توجهی است که این محصول به آن اهمیت زیادی داده است تا کاربران با انتخاب همین نرم افزار بتوانند تقریبا همه خواسته های خود را در زمینه چندرسانه ای پاسخگو باشند. امکان هماهنگی با انواعTV ها، قابلیت Remote کردن، امکان رایت انواع لوح های فشرده اعم از سی دی ها و دی وی دی ها ، قابلیت جست و جو در میان فایل های موجود در سیستم رایانه ای شخصی یا جست و جو در میان سایت های به اشتراک گذاری آنلاین، امکان ویرایش ساده تصاویر و ده ها قابلیت دیگر که هرکاربری را قادر می سازد تا مدیریتی کامل برروی فایل های خود داشته باشد. نسخه جدید نرم افزار J.River Media Center به تازگی ارائه شده است، پوسته های جذابی هم در نرم افزار گنجانده شده اند، علاوه بر این پلاگین های مفیدی هم در سایت سازنده قرار دارند تا کاربران در صورت نیاز از آن ها برای کامل تر کردن نرم افزار استفاده نمایند. پیشنهاد می کنیم این نسخه از نرم افزار را حتما تست و آزمایش کنید. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار J.River Media Center :
    - پشتیبانی کامل از بیش از 80 فرمت مختلف صوتی و تصویری
    - امکان مشاهده کلیه فرمت های محبوب تصاویر
    - Rip کردن CD های صوتی در قالب فرمت های  WMA, OGG, APE, MP3, FLAC و ...
    - قابلیت مدیریت و ویرایش تصاویر
    - توانایی ساخت، آپلود و به اشتراک گذاری آلبوم فایل های تصویری و تصاویر در داخل وب و یا FTP
    - پشتیبانی از اکثر فرمت های محبوب موسیقی و فیلم
    - قابلیت ایجاد playlist های شخصی از آهنگ های دلخواه
    - پشتیبانی کامل از اکثر وسیله های قابل حمل پخش کننده فایل های صوتی
    - قابلیت کپی نمودن انواع فایل های  موزیک و فیلم و  عکس از لوح های فشرده بروی کامپیوتر
    - قابلیت رایت در محیط نرم افزار تنها با عمل drag and drop فایل های دلخواه
    - امکان جستجو و دانلود کلیه فایل ها صوتی و تصویری از سایت های مانند گوگل و YouTube و...
    - امکان مشاهده تصاویر به حالت اسلاید و  بهمراه پخش موزیک دلخواه
    - پنجره Actoin جهت انجام سریع برخی اعمال مانند رایت
    - سازماندهی و مدیریت کامل فایل های Multimedia 
    - توانایی اتصال به وسایل صوتی و تصویری منزل و مدیریت آنها به وسیله کنترل از راه دور 
    - فرستادن فایل های صوتی از قسمت MEDIA CENTER نرم افزار به وسایل پلیرهای قابل حمل موزیک
    - انتقال تصاویر از دوربین های دیجیتال به کامپیوتر 
    - توانایی ساخت CD ها صوتی 
    - امکان بازبینی اتوماتیک فولد ها و ورود کلیه محتویات فولدر ها به داخل نرم افزار
    - قابلت پخش افکت های دو بعدی و سه بعدی در هنگام پخش موزیک
    - امکان اتصال به تلوزیون و سایر داستگاه ها مانند اکثر دوربین های عکاسی و mp3player ها و...
    - قابلت ضبط برنامه های تلویزیون و مرور دوباره آنها از طریق نرم افزار
    - توانایی رایت کردن CD/DVD
    - نرم افزار CD Labler همراه جهت طراحی انواع کاور و لیبل سی دی
    - قابلیت تغییر چهره نرم افزار به وسیله پوسته های متنوع
    - دارای بیش از 40 visualization جذاب
    - استفاده بسیار آسان از نرم افزار
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود J, River Media Center v17,0,115 - پخش و مدیریت موزیک و فیلم,
  • دانلود VLC Media Player v2.0 - پلیری کوچک با قابلیت های بزرگ

     تعداد بازديد : 7,467

    دانلود VLC Media Player v2.0 - پلیری کوچک با قابلیت های بزرگ

    امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. 
    حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

    قابليت هاي كليدي نرم افزار VLC Media Player:
    - پشتيباني كامل از انواع مختلف فرمتهاي صوتي و تصويري
    - پخش انواع DVD ،VCD با كيفيت FULL HD
    - حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
    - محیط بسیار ساده و كاربر پسند بصورت كاملا رايگان
    - پشتيباني از فايلهاي ناقص دانلود شده و پخش ديسكهاي مخدوش شده
    - پشتیبانی در زبان های مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
    - قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز، لینوکس، مکینتاش و ...
    - پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود VLC Media Player v2,0 - پلیری کوچک با قابلیت های بزرگ,
  • دانلود Autodesk 3D Studio Max 2013 - نهایت قدرت در انیمیشن سازی

     تعداد بازديد : 575

    دانلود Autodesk 3D Studio Max 2013 - نهایت قدرت در انیمیشن سازی

    بی شک اگر از یک کاربر نیمه حرفه ای هم که کمی با رایانه ها ، انیمیشن ها و تصاویر پویانمایی شده آشنایی دارد پرسیده شود که چه نرم افزارهایی در ساخت این گو تصاویر و انیمیشن ها دخیل بوده است مطمئنا یکی از اولین نام هایی که بر زبان می آورد 3D Studio Max خواهد بود. 3D Studio Max و Maya که هردو علاوه بر این که در رقیب برای یکدیگر هستند تا حدودی هم برادر یکدیگرند چرا که هردو محصول کمپانی نرم افزاری Autodesk به شمار می روند. Autodesk هم که آنقدر نرم افزارهای فوق حرفه ای تولید کرده که به هیچ وجه جای هیچ گونه بحثی در مورد امکاناتی که ارائه می دهد باقی نمی گذارد. حالا قصد ما از این مقدمه چینی ها پیش کشی است با نام Autodesk 3D Studio Max 2013 که جدیدترین نسخه ارائه شده از سوی شرکت سازنده به شمار می رود. 
    بازهم یک سال زودتر Autodesk نرم افزارهای خود را عرضه نموده تا نشان دهد همیشه یک سال از همه جهان جلوتر حرکت می کند و حقیقتا هم که این طور است. این همه انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی که امروزه در لحظه های مختلف زندگی روزمره با آن ها رو به رو هستیم مطمئنا با نرم افزارهای مختلفی از جمله 3D Studio Max طراحی می شوند که البته سهم این ابزار در طراحی ها بسیار بیشتر از ابزارهای دیگر است و این هم به خاطر امکانات فوق العاده ای است که در اختیار کاربران فوق حرفه ای قرار می گیرد. به هرحال هر نرم افزار کارآمدی که بتواند کارهای تخصصی تری را هم انجام دهد علاوه بر این که محبوبیت زیادی دارد در مقابل برای انجام کارها نیاز به کاربرانی حرفه ای و آموزش دیده هم دارد که بتوانند از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرند. این ابزار قدرتمند که سال های زیادی است که عرضه آن آغاز شده و سال به سال هم به روز رسانی هایی روی آن صورت گرفته که توانایی های مختلفی را به آن اضافه کرده می تواند با استفاده از انواع تکنولوژی های انیمیشن های زیبایی را طراحی کند که چشم هر بیننده ای را به سمت خود خیره نماید. پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های گوناگون به همراه تکنولوژی سه بعدی سازی تصاویر که شاید مهم ترین خصوصیت و قسمتی است که در ساخت و تولید انیمیشن ها به آن توجه می شود از با اهمیت ترین موارد موجود در 3D Max به شمار می روند. با این که نسخه 2013 امکانات متعددی را با خود به همراه آورده اما با توجه به بهینه سازی های انجام شده در این نرم افزار سرعت Rendering یا همان پردازش نهایی تصاویر به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرده است ؛ یعنی کاربران زمان کمتری را باید منتظر بمانند تا حاصل طراحی های خود را به صورت یک انیمیشن متحرک مشاهده کنند. افکت های مختلف ، صحنه های اکشن و جلوه های ویژه زیبا که به صورت یک پک در نرم افزار گنجانده شده است کار را برای طراحان تا حدود زیادی ساده تر خواهد کرد چرا که برای انجام بسیاری از طراحی ها همین جلوه های ویژه هستند که نقش مهم و کلیدی را ایفا می کنند. اما شاید بد نباشد که بدانیم چه کارهایی را می توان با 3D Studio Max انجام داد. طراحی انواع مدل های سه بعدی از انواع انیمیشن های تا تصاویر متحرک ساده ، خلق اسکرین سیورهای جذاب و دیدنی به صورت کاملا سه بعدی ، فیلم های بلند انیمیشنی ، خلق کاراکترها و یا حتی خود بازی به صورتی که امروزه در بیشتر موارد مشاهده می کنیم و بسیاری از موارد دیگر بخش هایی از خروجی های این مجموعه به شمار می روند. در مورد کیفیت خروجی ها در 3D Studio Max هم که اصلا جای بحثی باقی نمی ماند چراکه اگر یک دید سطحی هم به انیمیشن هایی که امروزه در دنیای مجازی و رایانه ها وجود دارند داشته باشیم متوجه خواهیم شد که کیفیت این تصاویر اگر بهتر از نمونه های واقعی خود در صنعت فیلمسازی نباشند در رقابت با آن ها به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد. تنها نکته مهم در مورد این ابزار نحوه صحیح متحرک سازی و پویا نمایی تصاویر است که به آن جان می بخشد اگر طراحی بتواند این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد در حقیقت نهایت هنر خود را در تولید انیمیشن به نمایش گذاشته و مطمئنا موفقیت خود را تضمین کرده است. نسخه جدید و کامل این Autodesk 3D Studio Max برروی سرور آسان دانلود قرار گرفته تا طراحان حرفه ای و کسانی که به این نرم افزار علاقه دارند و از طراحی های انیمیشنی لذت می برند آن را دانلود کرده و از امکانات فوق العاده این نسخه نهایت استفاده را ببرند. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk 3D Studio Max:
    - طراحی انواع مدل های سه بعدی
    - کیفیت فوق العاده در خروجی
    - بهینه سازی شده برای افزایش سرعت Rendering تصاویر
    - وجود صدها افکت در زمینه های مختلف برای پویانمایی تصاویر
    - مناسب برای کارهای فوق حرفه ای
    - امکان بهینه سازی تصاویر در هنگام گرفتن خروجی
    - کنترل کامل برروی انیمیشن تولید شده و حرکات آن 
    - امکان مشاهده عکس العمل های یک کاراکتر در انیمیشن
    - هوش مصنوعی قدرتمند در نرم افزار برای حرکات کاراکترها
    - قابلیت به هم چسباندن کاراکترها و صحنه های مختلف برای تولید یک انیمیشن بلند
    - مدیریت پردازش تصاویر
    - سازگاری خاص با تکنولوژی های جدید در پردازنده ها و البته پردازنده های گرافیکی
    - سازگار با فرمت های مختلف نظیر 3DS، AI، DDF، DEM، DWG، DXF، OBJ، PRJ، SHP، STL، TRC، VW، WRL، WRZ و ...
    - امکان بهره گیری از انواع پلاگین ها در نرم افزار
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود Autodesk 3D Studio Max 2013 - نهایت قدرت در انیمیشن سازی,
  • دانلود Autodesk AutoCAD 2013 - حرفه ای ترین نرم افزار نقشه کشی

     تعداد بازديد : 33,799

    دانلود Autodesk AutoCAD 2013 - حرفه ای ترین نرم افزار نقشه کشی

    همیشه در دنیای نرم افزارهای شرکت هایی هستند که به عنوان کمپانی های عظیم نرم افزاری فعالیت می کنند و معمولا هم شرکت های کوچک حتی به گرد پای آن ها هم نمی رسند چه برسد به مقایسه محصولات دو شرکت باهم! مثلا نمی توان آفیس مایکروسافت را با نمونه شرکت های دیگر مقایسه کرد تا فتوشاپ ادوبی را با نرم افزارهای دیگری که در این زمینه ارائه شده اند را در کفه های ترازو قرار داد چرا که مطمئنا هیچ نرم افزار از نظر قابلیت های توان رقابت با چنین نرم افزارهایی را ندارد. Autodesk هم یکی از این شرکت هاست. محصولات تولیدی این شرکت تقریبا بی نظیر هستند ؛ یعنی نمی توان اصلا نمونه مشابهی پیدا کرد که مقایسه ای انجام شود. از گل سرسبد آن ها Autodesk AutoCADتا Autodesk Maya و Autodesk 3DS Max که اصلا رقیبی برای آن ها وجود ندارد که بتوان مقایسه ای را انجام داد. این قدر معروف و  بی رقیب هستند که هرجا نام نرم افزارهای حرفه ای به میان آید ، نام بسته های نرم افزاری Autodesk یک طرف قضیه است. برخلاف بسیاری از کمپانی ها که نرم افزارهای تولیدی را همزمان با سال های میلادی عرضه می کنند، Autodesk با شروع سال جدید بسته های خود را همیشه یک سال زودتر عرضه می نماید. برای مثال  با این که الان در نیمه ابتدایی این  سال میلادی قرار داریم شرکت Autodesk نسخه 2013 از بسته های نرم افزاری خود را عرضه می نماید. از چند سال پیش این روند آغاز شده و آن هایی که این مورد را نمی دانند اگر نسخه جدید را ببینند حتما از نام آن متعجب خواهند شد.  معمولا هر کمپانی برای این که قدرت خود را به همگان نشان دهد ، تمامی هنرش را در نرم افزاری پیاده کرده و همان اول هم پیش کش می نماید. Autodesk هم از این امر مجزا نبوده و در اولین به روز رسانی سال 2012 جدیدترین نسخه از نرم افزار فوق حرفه ای AutoCAD را عرضه نموده است. نرم افزاری بسیار حرفه ای با محیط کاربری جذاب برای مهندسان نقشه کشی و عمران ارائه شده است. ابزاری که از چند نسخه قبل قابلیت سه بعدی سازی نقشه ها را هم به خود دید و بازهم باعث هنرنمایی کمپانی سازنده اش شد.  
    مطمئنا مهندسان نقشه کشی و عمران این ابزار را بسیار بهتر از افراد معمولی می شناسند. AutoCAD جدای از این که یک نرم افزار است در حقیقت یک استاندارد جهانی می باشد. در همه جای جهان اگر قرار باشد نقشه ای کشیده شود ، همه آن را با محصول Autodesk ترسیم خواهند کرد. قابلیت های اتوکد آنقدر فراوان هست که نمی توان در چند صفحه هم آن را برشمرد. نسخه جدید امکانات جدیدی را اضافه کرده است ؛ هرچند فرمت ذخیره سازی هنوز همان به مانند دو نسخه قبل است اما با استفاده از یک سری تغییرات نقشه کشی فوق العاده آسان تر شده است ؛ منوهای که بیشتر به کار می آیند دم دست تر شده اند. 27 سال از ارائه اولین نسخه از اتوکد می گذرد و با تجربه ی بسیاری که شرکت سازنده بدست آورده حالا با ارائه این نسخه مطمئنا بیشتر می تواند مهندسان را در ترسیم نقشه های ساختمانی یاری دهد ؛ در زیر بخشی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار ذکر شده است. 
    به سبب پردازش های سنگینی که اتوکد انجام می دهد امروزه نسخه 64 بیتی بیشتر مورد استفاده کاربر قرار می گیرد اما ما هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی را آماده کرده ایم تا شما کاربران و مهندسان عزیز با دانلود این مجموعه آسان تر از قبل به طراحی بپردازید. 
     
    قابلیت های كليدي نرم افزار Autodesk AutoCAD:
    - افزایش انعطاف پذیری نرم افزار در مقابل طرح ها و هماهنگ سازی تنظیمات آن ها
    - بخش Text Command به صورت چند خط بودن 
    - قابلیت حاشیه نویسی در کنار نقشه ها
    - ایجاد تغییرات در واسط کاربری
    - حذف Object های تکراری تنها با یک کلیک 
    - قابلیت بازیابی فایل های از دست رفته
    - قابلیت ترسیم به صورت دو بعدی 
    - بهینه شدن خط فرمان 
    - اضافه شدن منوی AutoCAD WS 
    - بهره گیری از Document ها برای مدل های طراحی شده 
    - حالت چند تابعی برای بست ها یا گره ها 
    - اضافه شدن Blend Tool به این نسخه
    - اضافه شدن Autodesk Content Explorer 
    - قابلیت ترسیم به صورت سه بعدی واقعی
    - قابلیت چرخش 360 درجه ای نقشه ها
    - استفاده بسیار آسان تر در این نسخه
    - سازگاری با فرمت PDF
    - پشتیبانی از پرینترهای سه بعدی
    - قابلیت ترکیب چارت های Excel و AutoCad 
    - مدیریت کامل بر روی لایه های نقشه ها
    - سازگاری بسیار کامل تر با پردازنده های گرافیکی و به دست آوردن سرعت بالاتر در انجام کارها
    - ابزار بسیار کامل برای طراحی ها 
    - سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود Autodesk AutoCAD 2013 - حرفه ای ترین نرم افزار نقشه کشی,
  • دانلود Chess Secrets of the Grandmasters - بازی شطرنج

     

    دانلود Chess Secrets of the Grandmasters - بازی شطرنج

    بازی جذابی که برای این مطلب در نظر گرفته ایم شاید به نظر تکراری برسد اما شیوه انجام آن به سبب طراحی و قابلیت انتخاب نوع بازی و مهره ها فوق العاده جذاب تر است. بازی مفرح شطرنج که امروزه بسیاری از کاربران آن را با کامپیوتر تجربه می کنند می تواند حتی ساعت ها کاربران حرفه ای و آن هایی که شطرنج را به صورت پیشرفته دنبال می کنند سرگرم کند به همین دلیل ما Chess Secrets of the Grandmasters را در نظر گرفته ایم که علاوه بر طراحی متفاوت مهره ها با قابلیت انتخاب از هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی هم بهره می برد که به راحتی نمی توان آن را شکست داد. 
    طراحی گرافیکی به صورت سه بعدی ، وجود بیش از 3000 حرکت و مسابقه از پیش تعریف شده در بازی و قابلیت یادگرفتن حرکات و شیوه های مختلف برای شکست رقبا از جمله مهم ترین خصوصیاتی هستند که در این بازی جذاب دیده می شوند. ما نسخه کامل این بازی که حجم بسیار مناسبی هم دارد را آماده کرده ایم تا کاربرانی که شطرنج را ورزشی مفرح می دانند با دانلود Chess Secrets of the Grandmasters آن را با یک سیستم رایانه ای تجربه کنند.

    قابلیت های کلیدی بازی Chess Secrets of the Grandmasters:
    - وجود بیش از 3000 حرکت و مسابقه از پیش تعریف شده
    - امکان انتخاب طرح بازی از میان 15 طراحی متفاوت و خلاقانه
    - طراحی سه بعدی بازی و مهره ها
    - قابلیت فراگیری استراتژی های بازی شطرنج
    - هوش مصنوعی قوی بازی در مقابل حرکات کاربر
    - مناسب برای سنین مختلف
    - قابلیت انجام بازی به صورت دو نفره
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود Chess Secrets of the Grandmasters - بازی شطرنج,
  • دانلود CyberLink PowerDVD v12.0 Ultra - نهایت لذت در تماشای فیلم ها

     تعداد بازديد : 20,831

    دانلود CyberLink PowerDVD v12.0 Ultra - نهایت لذت در تماشای فیلم ها

    انتخاب نرم افزارهای کاربردی همیشه سلیقه ای است و این کاربران هستند که تصمیم می گیرند از کدام نرم افزار برای رسیدن به هدف خود بهره بگیرند ؛ در بیشتر موارد این امر صادق است اما در مواردی هم بعضی از نرم افزارها آنقدر موفق و بی همتا هستند که کاربران اصلا راهی جز استفاده از آن نرم افزار ندارند ؛ مثلا در ایران سیستم عامل ویندوز بیشترین استفاده را دارد چرا که اکثر کاربران به دلایل مختلف نمی توانند به جز این سیستم عامل از گزینه ی دیگری استفاده کنند. مثلا در بخش پلیرها و مخصوصا پخش دی وی دی هایی که کاربران به کیفیت بالا و تکنولوژی های جدید نیاز دارند نام های مختلفی هستند اما هیچ کدام به اندازه PowerDVD نمی توانند کاربران را راضی نگه دارند. معروفترین محصول Cyberlink هم جز آن دسته از نرم افزارهایی است که به سبب محبوبیتی که به واسطه قابلیت هایش حاصل شده جز اولین انتخاب ها به شمار می رود. یک پلیر فوق حرفه ای که نهایت کیفیت را برای کاربران به همراه آورده و لذت تماشای یک فیلم جذاب با جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری را به کاربران هدیه می دهد.
    سال هاست که Cyberlink PowerDVD عرضه می شود و در طول همین سال ها هم نه تنها کاربران استفاده کننده از این ابزار کم نشده اند بلکه روز به روز به هواداران این پلیر فوق العاده اضافه می شود. نسخه ی جدید که چند روزی است عرضه شده همانند نسخه های قبل اولا با واسط کاربری جذاب و جدیدش پا به سیستم رایانه ای کاربران می گذارد ؛ بهینه شدن گزین ها در واسط کاربری به همراه دسترسی سریعتر به فایل های چند رسانه ای برای تماشا اولین قابلیتی است که در همان نگاه اول هم می توان آن را مشاهده کرد. بهینه شدن نرم افزار هم در اجرای ساده و هم در اجرای فیلم ها در بالاترین کیفیت ممکن هم نکته بسیار مهمی است که سازندگان به آن اهمیت زیادی داده اند.
    این نسخه مانند نسخه قبل قادر است تا فیلم ها را به صورت سه بعدی نمایش دهد ؛ تکنولوژِی که امروزه میان کاربران بسیار رواج پیدا کرده تا جایی که حتی سینماها هم به نمایش فیلم های سه بعدی ، 4 بعدی و یا حتی 5 بعدی مشغول هستند. PowerDVD هم سه بعدی تصاویر را می تواند به نمایش درآورد. پشتيباني كامل از تكنولوژي هايي نظير دالبي ديجيتال و صداهاي سه بعدي در لذت بردن از تماشاي فيلم ها كمك شاياني را مي كند. وجود امكاناتي براي ارتباطات آنلاين و به اشتراك گذاري و همچنين ارتباط با رسانه هاي اجتماعي كاربران را براي استفاده به روز از اين نرم افزار ياري مي دهد. نمايش فيلم ها با تاثير پذيري از تكنولوژي هاي Noise Reduction و Stabilizer با افزايش قابل توجهي در كيفيت مواجه شده است ؛ از بين رفتن نويزها در فيلم ها نكته اي است كه اكثر شركت هاي نرم افزار از گذشته تا به حال به دنبال آن بوده اند و حالا Cyberlink توانسته با ارائه نسخه های جدید PowerDVD به آن دست پيدا كند.
    پشتيباني از انواع لوح هاي فشرده از انواع سي دي ها تا آخرين مدل از اين نوع حافظه ها يعني Blu-ray در اين نسخه هم مانند چندين نسخه قبل قابل استفاده و دسترسي خواهد بود. سازگاري خاص با محصولات سه كمپاني Intel ، nVidia و ATI كه توليد كننده هاي پردازنده هاي سيستم و گرافيكي مي باشند قابليتي است كه در نمايش هرچه بهتر فيلم ها نقش مهمي را بردوش مي كشد. همه چیز در Cyberlink PowerDVD 12 آماده شده تا کاربران لذت تماشای جذاب ترین و با کیفیت ترین فیلم ها را تجربه کنند ؛ ما هم به شما کاربران عزیز این پیشنهاد را می دهیم که جز اولین کاربرانی باشید که این محصول جدید و کم نظیر را آزمایش می کنید. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار CyberLink PowerDVD:
    - نهايت كيفيت در نمايش فيلم ها
    - سازگاري كامل با انواع لوح هاي فشرده
    - پشتيباني از صداهاي دالبي ديجيتال
    - پشتيباني از صداهاي چندكاناله
    - امكان عكس گرفتن از فيلم ها
    - MoovieLive قابليت به اشتراك گذاري فيلم هاي ساخته شده توسط شما
    - بزرگنمايي فيلم هاي شما در اندازه هاي 1920 در 1080 بدون افت كيفيت
    - پشتيباني از تكنولوژي كشش تصاویر 16:9 و 4:3
    - قابلیت دسترسی به محتوای فیلم توسط گزینه های IHD,BD-J
    - کنترل کننده های پیشرفته و امکانات هوشمند پخش DVD
    - نهايت كيفيت در صداي خروجي
    - سازگاری شتاب دهنده گرافیکی نرم افزار با پردازنده های گرافیکی ATI, NVIDIA, Intel
    - پیشتیبانی از نمایشگرهای Wide screen تنظيم خودكار
    - امکان مشاهده‌ی فیلم‌ها در Laptop ها به صورت استفاده‌ی کاملاً بهینه از باطری
    - مشارکت با 2 شرکت بزرگ Intel و Nvidia به منظور پردازش اطلاعات و تصویر
    - Free style control's انتخاب از میان 5 حالت UI ، دارای انواع skin و رنگ
    - دارای آخرین استانداردهای حفاظت محتوای داده ها مثل CPRM, VCPS
    - تکنولوژی پیشرفته CLEV2 جهت بهتر دیدن تصاویر و رنگ ها
    - سازگار با فرمت هاي مختلف صوتي و تصويري
    - قابليت جا به جا كردن زير نويس فيلمهاي شما
    - پشتيباني از تكنولوژي سه بعدي سازي تصاوير و نمايش فيلم هاي سه بعدي
    - نمايش تقريبا تمامي فرمت ها در زمينه هاي صوتي و تصويري
    - طراحي جديد نرم افزار
    - نمايش هرچه بهتر تصاوير و فيلم ها نسبت به نسخه هاي قبلي
    - نمايش دي وي دي هاي سه بعدي
    - نهايت كيفيت در صدا با بهره گيري از آخرين تكنولوژي ها
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود CyberLink PowerDVD v12,0 Ultra - نهایت لذت در تماشای فیلم ها,
  • دانلود Angry Birds v2.0.2 - بازی پرندگان خشمگین

     تعداد بازديد : 13,591

    دانلود Angry Birds v2.0.2 - بازی پرندگان خشمگین

    بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اينبازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 225 مرحله مي باشد. در اين بازي جذاب شما با داستان پرندگان بسيار دوست داشتني و جذابي روبرو مي شويد كه به زندگي آرام خود در كنار يكديگر سپري مي كنند تا اينكه پرندگان متوجه دزديده شدن تخمهاي از لانه هاي خود ميشوند و پس از تلاشهاي بسيار متوجه ميشوند كه مقصر دزديده شدن تخمهايشان خوكهاي همسايه مي باشند. اين پرندگان كوچولو و جذاب تصميم به گرفتن تخمهاي خود از خوكهاي همسايه مي كنند و نقشه حمله به آنها را ميكشند. شما مي بايستي در اين بازي به خوكهاي مزاحم حمله كرده و مخفيگاههاي آنها را از بين ببريد و از خوكهاي سبزي كه تخم پرندگان را دزديده اند انتقام بگيريد. 

    قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين Angry Birds:
    - گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
    - انجام بازی در 225 مرحله مختلف
    - گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
    - مناسب برای سنین مختلف
    - بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
    - حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود Angry Birds v2,0,2 - بازی پرندگان خشمگین,
  • دانلود AutoPlay Media Studio v8.0.7 - ساخت اتوران های حرفه ای

     

    دانلود AutoPlay Media Studio v8.0.7 - ساخت اتوران های حرفه ای

    استفاده از سی دی ها و دی وی دی ها مالتی مدیا در میان کاربران بسیار رواج دارد. شرکت ها برای این که رزومه ای از کارهای خود را برای جذب مشتریان تهیه نمایند همگی از سی دی های مالتی مدیا استفاده می کنند. البته نرم افزار های زیادی هستند که باید در ساخت این لوح های فشرده از آن ها استفاده کرد . تنها شرکت ها نیستند که برای معرفی خدمات خود سی دی مالتی مدیا طراحی می کنند، افراد عادی هم با اهداف مختلف اقدام به طراحی و ساخت اتوران هایی برای لوح های فشرده ی خود می نمایند. AutoPlay Media Studio یکی از کامل ترین نرم افزار های ساخت اتوران به شمار می رود. ابزاری بسیار غنی از امکانات و با واسط کاربری جذاب باعث شده تا کاربران برای ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا به از استفاده نرم افزار روی آورند. AutoPlay Media Studio دارای طرح های از پیش آماده است تا کابران بتوانند با الگو گرفتن  و حتی استفاده از این طرح ها اتوران هایی زیبا و در عین حال حرفه ای خلق نمایند. قابلیت های مهم دیگری که در AutoPlay Media Studio موجود است را می توان به این صورت بیان کرد که بیشتر Object ها که غالبا به صورت متن ، تصویر ، فایل فلش ، فیلم ، صوت و دکمه و... هستند را می توان در این برنامه مورد استفاده قرار داد. اما از این جهت گفته شد که AutoPlay Media Studio  نرم افزاری حرفه ای به شمار می رود که کاربران حرفه ای می توانند با کمی اسکریپ نویسی اتوران هایی بسیار زیبا بیافرینند. این نرم افزار با اکثر زبان های برنامه نویسی هم سازگاری دارد. Microsoft Visual Basic, Macromedia Director, Microsoft Visual C++ or Borland Delphi اینها بخشی از زبان ها و نرم افزارهایی هستند که با AutoPlay Media Studio هماهنگی کامل دارند. و حالا آخرین نسخه از این نرم افزار را می توانید به صورت کاملا رایگان از آسان دانلود دریافت نمائید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار AutoPlay Media Studio:
    - استفاده بسیار آسان از نرم افزار و تنها و Drag-and-Drop
    - پشتیبانی از اکثر Object های موجود نظیر عکس ، فیلم ، فلش ، متن و ...
    - رایت انواع سی دی و دی وی دی به صورت اتوران 
    - ساخت تنها یک فایل با فرمت EXE برای اتوران ها
    - پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری و نمایش هریک از آنها
    - پشتیبانی از انواع صداها با کانال های متفاوت
    - طرح های آماده بسیار زیبا و متعدد
    - قابلیت قرار دادن گالری تصاویر
    - اجرای برنامه های دیگر در اتوران تنها با یک کلیک
    - ساخت نامحدود صفحه برای اتوران 
    - نمایش سریع اتوران
    - ساخت اسلاید شو از تصاویر و قابلیت رایت روی سی دی و دی وی دی 
    - پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مختلف
    - محیط مجزا اسکریپ نویسی برای برنامه نویسان
    - اجرای فایل های PowerPoint  در اتوران 
    - تغییر اندازه صفحات اتوران
    - نمایش کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF
    - سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود AutoPlay Media Studio v8,0,7 - ساخت اتوران های حرفه ای,
  • دانلود SolSuite Solitaire 2012 v12.3 - مجموعه 541 بازی کارتی

     تعداد بازديد : 23,123

    دانلود SolSuite Solitaire 2012 v12.3 - مجموعه 541 بازی کارتی

    بازي با كارت هميشه از محبوبيت فراواني برخوردار بوده و در هر رده ي سني طرفداران خاص خودش رو داشته است! نرم افزار SolSuite Solitaire نيز كه يكي از برتريت نرم افزار ها در مورد بازي با كارت ميباشد.نرم افزار SolSuite در واژه به معناي انقلاب , و در عمل نيز تحول عظيمي در بازي هاي موجود در بازار ايجاد كرده و در حال حاضر يكي از برترين  بازي هاي كارتي موجود به شمار ميرود. SolSuite به تازگي نسخه ي 2008 خود را عرضه نموده كه شامل مجموعه اي از 480 بازي كارت با كيفيت بالا و در محيطي جذاب ميباشد!

    بازيهاي موجود در اين بسته نرم افزاري بازي هاي اصلي و حقيقي كارت بوده بطوريكه مشابه آن در بازي هاي ديگر يافت نميشوند!از ويژگي هاي جالب و قابل توجه اين بسته نرم افزاري ويراستار قدرتمند آن ميباشد كه كاربر را قادربه اعمال ويرايشات مورد نظر خود در قوانين بازي ها ميسازد.
    برخي از بازي هاي اين مجموعه عبارتند از:Spider, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Busy Aces, Canfield, Forty Thieves, Four Seasons, Carpet, Flower Garden, Rouge et Noir, Monte Carlo... and original solitaires that you cannot find elsewhere.

    قابليت هاي كليدي بازي SolSuite Solitaire:
    - راهنمايي جامع كاربر و آموزش حركات و دستورات اصولي در بازي ها
    - امكان تغيير پس زمينه بازي وقرار دادن فايل مورد نظر شما با پسوند BMP 
    - امكان جستجوي سريع در بازي ها
    - داراي  مراحل نامحدود در استفاده از Undo و Redo
    - امكان Load,Save و ReStart بازي ها
    - شامل افكت ها و جلوه هاي صوتي مختلف
    - امكان انتخاب اتفاقي يك بازي از گروه هاي مختلف
    - امكان تنظيم و تعيين سرعت كارت ها در بازي
    - امكان انتخاب بازي هاي مورد علاقه شما از ميان بازي هاي مختلف
    - ارائه آمار و گزارش از امتيازات كاربر بصورت گرافيكي و نموداري
    - ايجاد كارت هاي جديد بصورت Wizard مرحله به مرحله به سليقه كاربر 
    - و... 

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود SolSuite Solitaire 2012 v12,3 - مجموعه 541 بازی کارتی ,
  • دانلود Fruit Ninja HD v1.6.1 - بازی تکه تکه کردن میوه ها در نینجای میوه ای

     تعداد بازديد : 23,877

    دانلود Fruit Ninja HD v1.6.1 - بازی تکه تکه کردن میوه ها در نینجای میوه ای

    گروه آسان دانلود همواره سعی کرده تا علاوه بر ارائه ی بازی های محبوب و حجيم بازی های کم حجم و جذابی را نيز برای کاربران خود ارائه نمايد تا افرادی که از سيستم های ضعيف تری نيز برخودار هستند بتوانند بازی های زيبا و مهيجی را بر روی سيستم خود نصب نموده و اوقات فراغت خود را با اين بازی های زيبا و جذاب سپری نمايند. يکی ديگر از اين بازی های کم حجم و جذابی که اکنون برای شما عزيزان آماده نموده ايم بازی محبوب و زيبای Fruit Ninja می باشد که توسط کمپانی HalfBrick ارائه شده و يک بازی شگفت انگيز و اکشن می باشد که علاوه بر داشتن حجم اندک از کيفيت و گرافيک فوق العاده بالای برخوردار بوده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نمايد. 
    در اين بازی شما به عنوان يک نينجا با شمشير خود به جنگ ميوه ها رفته و سعی مي کنيد با سرعت عمل و دقت بالا ميوه هايی پرتابی را با حرکت موس به چند قسمت تقسيم کرده و امتياز بگيريد. اما در اين ميان بايد حواستان را به بمب های که در ميان ميوه ها پرتاب می شوند جمع کرده و به آن ها ضربه وارد ننمايد که از امتياز شما کسر گردد.

    قابليت های کليدی بازی Fruit Ninja HD:
    - امکان انجام بازی به صورت يک نفره و چند نفره
    - بسيار جذاب، مهيج و اعتياد آور
    - مناسب برای افراد و سنين مختلف
    - دارای کيفيت و گرافيک فوق العاده بالا علی رقم داشتن حجم بسيار اندک
    - دارای 3 حالت منحصر به فرد برای انجام بازی
    - سازگار با نسخه های مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود Fruit Ninja HD v1,6,1 - بازی تکه تکه کردن میوه ها در نینجای میوه ای,
  • دانلود Angry Birds Seasons v2.3.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول

     

    دانلود Angry Birds Seasons v2.3.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول

    نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول دارای مراحل جذابی برای مناسبهایی همچون هالووین، کریسمس، ولنتاین، روز سنت پاتريک، جشنهای تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اينبازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده مي باشد. 

    قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Seasons:
    - گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
    - انجام بازی در مرحله مختلف در سال 2011 و 2012
    - گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
    - مناسب برای سنین مختلف
    - حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود Angry Birds Seasons v2,3,0 - بازی پرندگان خشمگین فصول,
  • آسان حساب : به روز ترين و متنوع ترين برنامه حسابداري مشاغل در ايران

     طريقه نصب نرم افزار حسابدراي آسان حساب :

    - نرم افزار حسابداري مورد نياز خود را بر اساس شغل و حرفه خود انتخاب كرده و پس از دريافت آن اقدام به نصب نماييد.
     توجه داشته باشيد براي اجراي نرم افزار شما به موارد زير احتياج داريد.
    - پيش نياز نصب نرم افزار Microsoft Office Access مي باشد كه با نصب مجموعه Microsoft Office اين امكان براي شما فعال خواهد شد.
    - نرم افزارهاي حسابداري آسان حساب قابل نصب بر روي تمامي ويندوز هاي رايج مي باشد.
    - قبل از اجرا نرم افزار مي بايستي لودينگ برنامه را دريافت نماييد و يك بار بر روي سيستم اجرا كنيد.
    (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل loading.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا loading به درستی کار کند) 
    - رمز ورود به برنامه 1 ميباشد. 
     
     
    حسابداري عمومي 1:

    ثبت حسابها ( دريافت و پرداخت نقدي - دريافت ، وصول ، خرج ، نزدبانك و برگشت چك مشتريان – واريزي ، وصول چك و كنترل موجودي بانك و چكهاي وصول نشده- ثبت خريد ، فروش و هزينه ها) و گزارشات حسابداري ، دسته بندي اشخاص و كنترل حساب آنها بصورت جمعي و تك تك ، راس گيري و چاپ برگ چك ، چاپ رسيد وجوه وچكها ، كنترل دسته چك ، تهيه فايل پشتيبان بطور اتوماتيك ، تعيين دسترسي مدير و كاربرها ، يادآوري حسابها و موضوعات ،كالاي اماني ، دفتر تلفن و مقايسه تغييرات حسابهاي فعلي برنامه با اطلاعات روزهاي قبل

     قيمت: 1.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري عمومي كامل:

    كليه امكانات عمومي 1 بهمراه انبارداري شامل ( چاپ فرمتهاي متنوع فاكتورهاي خريد ، فروش و برگشتي - ثبت محصول توليد شده و مواد اوليه مصرفي - انتقال اجناس بين انبارها - موجودي ، كاردكس ، كسري و شارژ كالاي انبارهاي متعدد ) - محاسبه ماليات و عوارض - ليست قيمت مشتري ، همكار و اختصاصي -فروش نقدي با دستگاه باركدخوان و چاپگرهاي حرارتي - محاسبه بهاي تمام شده براساس قيمت ميانگين ثبت كرايه كالا ( تحويل اجناس كرايه اي ، برگشت آن و مبلغ كرايه - اجناس نزد مشتريان - برنامه ريزي و كنترل سفارشات آينده كرايه كالا) نمودارهاي مقايسه اي و گزارشهاي متنوع خريد و فروش كالا - گزارش سود و زيان -گزارش توليد و كاركرد كارگران - ثبت پيش فاكتور امكانات فروش اقساطي ( محاسبه اقساط ، جدول اقساط ، پرداخت اقساط ، كنترل و پيگيري ديركرد اقساط )

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
     توجه: نسخه هاي زير داراي تمامي امكانات نسخه عمومي 1 و برخي از امكانات عمومي كامل بوده، درعين حال تغييراتي جهت شغل مربوطه در آنها اعمال شده است

    حسابداري حقوق دستمزد:

    ثبت عناوين مزاياي حقوقي و كسورات حقوق بصورت اختياري - ثبت ساعت اضافه كار و مرخصي ماهيانه - فرمت متنوع فيش حقوقي ، قرارداد كار - ليست ماهيانه جهت اداره بيمه ، دارايي ، بانكها و فايلهاي مربوطه - ليست هاي متنوع حقوقي و سوابق كارگاه هاي متعدد

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
    دانلود ليست مشتريان
    حسابداري فروشگاه كامپيوتر:

    ثبت فاكتورخريد قطعات ( ثبت سريال بصورت اختياري ) ، فروش نقد و روال قطعات ، امكان انتخاب قطعات يك سيستم بصورت دسته بندي شده و يكجا براساس سريال قطعات موجود- پيگيري قطعات معيوب از فروشنده براساس سريال - ثبت و نمايش قطعات با قيمتهاي خريد متفاوت و نمايش سود آني - ثبت پيكربندي لب تاپ بعنوان يك كالا و چاپ ليست قيمت براساس مشخصات لب تاپ - امتياز بندي همكاران ، كنترل موجودي قطعات با دسته بندي اختياري - گزارشات متنوع فروش - پيش فاكتور سيستم پيشنهادي به مشتري - امكانات فروش اقساطي

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري رستوران:

    ثبت خريد مواد اوليه - فروش روزانه رستوران با امكاناتي جهت سرعت ثبت سفارشات با قيمتهاي تعريف شده متفاوت غذاي مشتريان متفرقه و اشتراكها ، چاپ 4 فاكتور براي چاپگرهاي سوزني ، ليزري و حرارتي ، دريافتي نقد ، بن و كارت خوان ، محاسبه حق سرويس ، عوارض و ماليات - تعريف تخفيف و محدوده شماره قبض براساس نوع مشتري - ثبت طباخي ، فرمول توليد و كنترل موجودي كالا

     قيمت: 2.500.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري توزيع و پخش كالا:

    ثبت مشتريان بصورت محدوده بندي شده و تعيين بازارياب هر محدوده ، ثبت درصد فروشنده و تخفيف فروش براساس هر كالا بصورت تك تك يا دسته بندي شده ، درصد تخفيف براي هر كالا در فاكتور خريد و فروش ، محاسبه تخفيف فروش نقدي و چاپ مانده فاكتور در صورت تحقق دريافت نقدي ، محاسبه عوارض و ماليات ، ثبت بازارياب هر فاكتور فروش و محاسبه پورسانت (براساس مبلغ كل فاكتور يا به تفكيك كالا ) ، ثبت وصول كننده وجه فاكتور و محاسبه پورسانت وصولي ها - ثبت حواله انبار چندين فاكتور فروش بهمراه تحويل گيرنده و خودرو حمل ، چاپ فاكتورهاي حواله بطور يكجا ، جمع كل تعداد و وزن كالا در حواله ، ثبت رسيد كالاي برگشتي - كنترل موجودي انبارها و ارائه ليست فروش كالاي موجودي براي بازارياب ، نمودار و گزارشات خريد و فروش و كنترل تسويه حساب فاكتورها

     قيمت: 3.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري پروژه ساختماني :

    ثبت مشخصات پروژه ها بهمراه نحوه ارائه صورت وضعيت به كارفرما ( با احتساب نرخ كارمزد ثابت هزينه هاي پروژه ، كارمزد متفاوت به تفكيك هر كاردكس ، فهرست بها ويا نرخ تعيين شده مجري ) و تسهيم بدهي سهامداران ، تسهيم سود شركا براساس آورده ، ثبت فاكتورهاي خريد پروژه در كاردكس هزينه هاي هر پروژه (مصالح ، آهن آلات ، تيرچه بلوك ، تاسيسات ، نيروي انساني ، ماشين آلات ، كنترات ، تخفيفات و هزينه هاي متفرقه) ، گزارشهاي ريالي و وزني به تفكيك كالاي مصرفي هر پروژه ، ثبت حواله انبار و كنترل موجودي انبار پروژه ثبت فاكتور خريد و فروش مصالح بهمراه قبض باسكول - كنترل موجودي مصالح - گزارشهاي خريد و فروش مصالح

     قيمت: 3.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري مصالح فروشي:

    ثبت مشخصات مصالح بهمراه ضريب تبديل و كالاي اوليه (مثال هر كيسه سيمان 50 كيلو از سيمان فله اي) ، بازكردن فاكتور فروش براي هريك از پروژه هاي مشتري ، بازكردن فاكتور خريد و ثبت كل سفارش از توليدكننده ، بازكردن فاكتور كرايه به ازاي هريك از كاميونهاي طرف قرارداد ، ثبت قبض باسكول بار ارسالي و ثبت در فاكتور خريد ، فاكتور فروش و فاكتور كرايه بطور همزمان ،ثبت اعلام بار و كنترل بارهاي ارسال شده ، ثبت كرايه حمل بصورت كلي و گزارشهاي كرايه، ثبت هزينه كاميونها و محاسبه كاركرد هر كاميون ، ثبت توليد و كنترل موجودي انبارها

     قيمت: 2.500.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري تيرچه بلوك:

    ثبت مشخصات تيرچه براساس نوع تركيب ميلگردها ، ميزان بار و ارتفاع - ثبت سفارشهاي خريد و فروش بهمراه چاپ قرارداد توليد تيرچه و بلوك - محاسبات ساخت تيرچه براساس طول و بار جهت بدست آوردن نوع تركيب ميلگردهاي مورد نياز - برآوردن قيمت تيرچه براساس تغييرات نرخ مواد اوليه - ثبت توليد و گزارش ميلگرد مصرفي ،گزارش كاركرد بتن ريز و خرپاساز - ثبت فاكتور فروش سفارش بهمراه عوارض و ماليات -گزارش كنترل سفارشات - ثبت كرايه حمل و بارگيري قطعات و گزارشهاي مربوطه - ثبت خريد مواد اوليه و كنترل موجودي انبارها

     قيمت: 3.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري توليد بتن آماده
    ثبت و چاپ كارت اطلاعات پيمانه ، ثبت قبض بار ارسالي براساس مشخصات بتن ، ميكسر ، پمپ ، اپراتور بچينگ و چاپ قبضهاي مورد نياز - ثبت كرايه حمل و گزارش كاركرد كاميون و راننده - ثبت كرايه پمپ و گزارش كاركرد پمپ - گزارشهاي فروش و عملكرد روزانه ، ثبت قبض خريد مواد اوليه ، گزارشهاي خريد و فروش ، گزارش سيمان مصرفي و موجودي كالا - قابليت اتصال به باسكول 

     قيمت: 3.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري محصولات بتني:
    تلفيقي از امكانات برنامه تيرچه بلوك و توليد بتن آماده بهمراه امكانات ويژه چاپ قبض ، حداقل پمپ وحداقل كرايه ميكسر 

     قيمت: 6.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري نمايشگاه خودرو:

    ثبت و چاپ قولنامه خريد و فروش خودرو بهمراه اطلاعات كامل خريدار ، فروشنده ، خودرو مورد معامله و وجوه معامله بهمراه امكان تغيير شرايط معامله براي هر قولنامه - ثبت معاوضه خودرو - ثبت وضعيت سند و قولنامه - چاپ رسيد مدارك - ثبت و رؤيت كپي ديجيتالي از مدارك خريدار ، فروشنده و خودرو - ثبت حسابهاي حق العمل و پرداخت طرفين معامله - جستجو قولنامه هاي قبلي -گزارش خريد و فروش خودرو و سود فروش قولنامه - گزارش خودروهاي موجود - ثبت و جستجوي خودروهاي پيشنهادي جهت خريد يا فروش

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري مشاوره املاك:

    ثبت و چاپ قولنامه ملك بهمراه اطلاعات كامل خريدار ، فروشنده ، ملك مورد معامله و وجوه معامله بهمراه امكان تغيير شرايط معامله براي هر قولنامه - جستجوي قولنامه هاي قبلي - ثبت حق العمل خريدار و فروشنده و پرداخت بدهي آنها - ثبت اطلاعات تفكيك ملك خريداري شده ، تغيير كاربري و هزينه هاي مربوطه- گزارش خريد و فروش ملك - ثبت اطلاعات كامل املاك پيشنهادي براي خريد ، فروش يا معاوضه بهمراه عكسهاي ملك - جستجوي املاك پيشنهادي و ارائه ليستهاي متفاوت جهت ارائه به مشتريان و همكاران - محاسبه قيمت ملك براساس مساحت و امتيازات ملك - ارائه برگه متره و قيمت گذاري املاك ، مسكن و زمين - ثبت و چاپ اجاره نامه بهمراه اطلاعات مالك ، مستاجر ، ملك و چكهاي تضمين - جستجوي اجاره نامه هاي قبلي و گزارش اجاره املاك

     قيمت: 2.500.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري پيك موتوري و تاكسي سرويس:

    كدبندي و كنترل حساب رانندگان ، مشتركين و اپراتورها - ثبت ، چاپ و بايگاني فيشهاي ارائه سرويس و گزارش سرويس هاي ثبت شده- نوبت دهي به رانندگان براساس ورود و ارائه سرويس به ترتيب نوبت - تعريف اعتبار براي رانندگان و عدم ثبت سرويس بيش از اعتبار - ثبت سرويس كنسل شده - كنترل تسويه حساب سرويسهاي انجام شده و ثبت دريافتي از راننده - كنترل حساب مشتريان اعتباري - تعريف نرخ مسيرها - گزارش ورود و خروج رانندگان ، گزارش پيك به تفكيك راننده و تفكيك سفارش دهنده ، گزارشهاي آماري

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري آژانس مسافرتي:

    ثبت تسهيلات ارائه شده به مسافران ( وسيله رفت و برگشت ، اسكان ، غذا و ساير خدمات ) - چاپ بليط اتوبوس - چاپ معرفي نامه به محل اسكان ( واچر ) - محاسبه عوارض و ماليات - ثبت واحدهاي اجاره شده ، برنامه ريزي رزرو تسهيلات و كنترل ارائه واحدها به مسافران - كنترل تسهيلات ارائه شده به مسافران و ثبت خريد تسهيلات از همكاران - گزارش خريد و فروش تسهيلات و سود حاصله - امكانات فروش اقساطي

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري خدمات فني:

    دريافت سفارش تعمير ( دستگاه يا قطعه ) بهمراه ثبت عيب ، مشخصات و برآورد هزينه - چاپ رسيد سفارش و حكم كار - ثبت لوازم يدكي ، دستمزد تعمير و صدور فاكتور فروش - ثبت تعميركار و ابزار مورد استفاده - گزارش كاركرد تعميركار و دستگاه ها -گزارش از سفارشهاي دريافتي ، درحال تعمير و تحويل شده به مشتري -ثبت شركت گارانتي كننده بهمراه ارسال و برگشت از گارانتي بهمراه گزارش

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
      دانلود ليست مشتريان 
    حسابداري گرافيك و چاپ:

    ثبت مشخصات سفارش چاپ ، ثبت هزينه هاي چاپ انجام شده ( طراحي ، فيلم و زينك ، چاپ ، برش و ...) بهمراه درج در حساب همكاران ، ثبت كاغذ مصرفي و محاسبه قيمت تمام شده سفارش ، ثبت كارمزد سفارش و صدور فاكتور فروش ، خريد كاغذ و سايرمواد اوليه ، گزارشهاي خريدو فروش - گزارش سفارشات درحال انجام و تحويل شده - كنترل موجودي انبار

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري كتاب فروشي:

    دسته بندي كتابهاي براساس موضوع ، ناشر و مؤلف - ثبت خريد اماني و نقدي بهمراه درصد تخفيف خريد هر كتاب و رسيد در هريك از انبارها - موجودي انبارها به تفكيك كتاب و تاريخ آخرين خريد - فروش كتاب به تفكيك خريدهاي متفاوت و فروش بهمراه درصد تخفيف هركتاب و تخفيف كل فاكتور - محاسبه عوارض و ماليات - گزارشهاي خريد و فروش كتاب و فروش اماني - امكانات فروش اقساطي

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري فرش فروشي:

    ثبت مشخصات فرش (نوع ، توليدكننده ، اندازه ، نقشه ، رنگ ، شانه ، تراكم و درجه) - ثبت اقلام فاكتور خريد و فروش براساس هريك از مشخصه هاي فرش - جسجوي كالا با انتخاب هريك از مشخصه ها در گزارشهاي خريد و

  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:آسان حساب : به روز ترين و متنوع ترين برنامه حسابداري مشاغل در ايران,
  • دانلود All File to All File Converter 3000 v7.7 - مبدل همه فرمت ها

     تعداد بازديد : 8,629

    دانلود All File to All File Converter 3000 v7.7 - مبدل همه فرمت ها

    همیشه فرمت هایی هستند که ما نمی توانیم برروی آن ها مدیریت کاملی داشته باشیم و مجبوریم فایل مورد نظر را به فرمتی دلخواه و رایج تبدیل کنیم. مثلا گاهی پلیرها قادر به پخش همه فرمت ها نیستند و ما مجبور هستیم تا با تبدیل فایل مورد نظر آن را برای پلیر هماهنگ سازی کنیم. نرم افزاری که برای تبدیل همه فرمت ها می توان از آن بهره برد All File to All File Converter 3000 نام دارد. نرم افزار فوق العاده کامل و غنی که تقریبا همه فرمت های رایج در زمینه های گوناگون را پشتیبانی کرده و کار تبدیل را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر می سازد. 
    این ابزار کارآمد که حجم بسیار مناسبی هم دارد با شناسایی انواع فرمت ها این قابلیت را به کاربر می دهد که فرمت خروجی را انتخاب کرده و به راحتی تبدیل را انجام دهد. تبدیل اسناد با فرمت های مختلف به فرمت رایج PDF از جمله مهم ترین خصوصیتی است که در همان مراحل اولیه کار به چشم می خورد ؛ ایمن سازی از طریق قرار دادن پسورد ، سهولت در استفاده از نرم افزار ، پشتیبانی از انواع استانداردها و چندین و چندین قابلیت دیگر که All File to All File Converter 3000 با خود به همراه دارد از جمله مواردی هستند که به عنوان قابلیت های کاربردی در این نرم افزار مشاهده می شوند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار All File to All File Converter 3000:
    - سازگاری با انواع فرمت ها در زمینه های گوناگون
    - هماهنگی و سازگاری با انواع استانداردها
    - تبدیل فرمت های مختلف به اسناد PDF
    - استفاده از نهایت کیفیت در تبدیل فرمت ها
    - سهولت در استفاده از نرم افزار
    - ایمن سازی فایل ها از طریق قرار دادن پسورد
    - تبدیل همزمان چندین فایل به فرمت دلخواه
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:دانلود All File to All File Converter 3000 v7,7 - مبدل همه فرمت ها,

  • messidownload

    Mehrdad

    messidownload

    http://messidownload.lxb.ir

    آسان دانلود

    دانلود IObit Game Booster Premium v2.41 - افزایش سرعت اجرای بازی ها

    آسان دانلود

    به سايت آسان دانلود خوش آمدید دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود بازی, دانلود فیلم, دانلود آنتی ویروس, دانلود بازی موبایل, دانلود کتاب, دانلود گرافیک, دانلود ويندوز, دانلود عکس, آسان دانلود

    آسان دانلود